Skravletråd

Jeg vil ha pizza!!!!! Jeg har cravibgs for pizza! Og mannen skulle ta med! Men nå er jeg sulten og vil ha den nå!
Hahahahaha :D der fikk du meg til å le gitt :)
 
Jeg fikk streng beskjed av mannen at nå skal vi hvertfall ikke dra til USA.
Er virkelig ikke fan, men hvor mye kan han klare å rote til? Det er da et stort apparat rundt?
Blir spennende til neste år :nailbiting:
Ja, jeg overreagerer sikkert, men må innrømme at det å ha ham som beslutningstaker med tilgang til atomvåpen ikke er noe jeg ser frem til...
 
Ringte legen i dag fikk plutselig time hos legen på mandag :O jeg sa at jeg mente jeg var 5+0/ 5+1 men hun sa at det ikke var så nøye og jeg skulle heller finne det ut med legen. Skal også snakke om jeg skal ta influensavaksine eller ikke. Har dere tatt den?
 
Ringte legen i dag fikk plutselig time hos legen på mandag :O jeg sa at jeg mente jeg var 5+0/ 5+1 men hun sa at det ikke var så nøye og jeg skulle heller finne det ut med legen. Skal også snakke om jeg skal ta influensavaksine eller ikke. Har dere tatt den?
Jeg har ikke tatt noen av influensavaksinene;og nekter å gjøre det...har sett så mange som får bivirkninger o.l; så stoler på at kroppen gjør det den skal for å få bort bassiluskene. ..:D
 
Jeg har ikke tatt noen av influensavaksinene;og nekter å gjøre det...har sett så mange som får bivirkninger o.l; så stoler på at kroppen gjør det den skal for å få bort bassiluskene. ..:D

Jeg tenker egentlig sånn jeg også, men jeg er veldig utsatt på jobben min hver dag. Med tanke på hva som kan skje hvis jeg ikke gjør det synes jeg kan nesten være like ille :(
 
Jeg skal ikke ta influensa vaksinen. Klarte meg fint uten svineinfluensa vaksinen også som gravid. Jeg stoler ikke på den :p
 
Det er vel ikke spesielt anbefalt når man er i første trimester? Syns det stod bare for 2&3 trimester? Spør nok når jeg er hos legen om et par uker.
 
Kan ikke huske at det var sånn "hysteri" de andre to gangene jeg var gravid.. men jeg ser jo at det er et spm som går igjen på terminforumene..

Sånn som jeg ser det nå så kommer ikke jeg til å vaksinere meg...
 
Kan ikke huske at det var sånn "hysteri" de andre to gangene jeg var gravid.. men jeg ser jo at det er et spm som går igjen på terminforumene..

Sånn som jeg ser det nå så kommer ikke jeg til å vaksinere meg...

Ikke jeg heller. Er ikke i risikogruppe. Gjorde det i fjor, for da var jeg i slutten av graviditeten og ble anbefalt det av legen. Har aldri gjort det før heller, og sluppet unna :happy:
 
Jeg er veldig usikker som sagt. Skal til legen på mandag så da får jeg vite mer :)

I mens ligger jeg å tenker på spekeskinke og alle de ostene jeg kan spise om 8 mnd :) da er der sol og sommer også :D første morgningen jeg ikke er kvalm
 
Jeg er veldig usikker som sagt. Skal til legen på mandag så da får jeg vite mer :)

I mens ligger jeg å tenker på spekeskinke og alle de ostene jeg kan spise om 8 mnd :) da er der sol og sommer også :D første morgningen jeg ikke er kvalm

Mot slutten av svangerskapet sist så drømte jeg om ost, skinke og rødvin nesten hver kveld:p
Det er heldigvis mye deilig mat man kan spise da:happy:
 
Mot slutten av svangerskapet sist så drømte jeg om ost, skinke og rødvin nesten hver kveld:p
Det er heldigvis mye deilig mat man kan spise da:happy:

Hehe ja, det er jeg helt enig. Husker det første jeg spiste etter at jeg hadde født. Brødskive med salami, fy søren det var godt as
 
Back
Topp