Skravletråd for lag Bellona

Godt gjort å klare å sette i gang på egenhånd hjemme! Syns det er vanskelig jeg..

Jeg liker å trene da :D
Da jeg gikk gravid sist trente jeg omtrent hver dag, og på slutten gjerne et par økter om dagen. Hadde liksom ingenting å gjøre mens jeg ventet på fødsel ^^
 
Jeg liker å trene da :D
Da jeg gikk gravid sist trente jeg omtrent hver dag, og på slutten gjerne et par økter om dagen. Hadde liksom ingenting å gjøre mens jeg ventet på fødsel ^^
Å herlighet, for en drøm å orke/klare det! :)
Sånt kunne jeg bare glemme, hadde nok med å klare å gå :blackeye:
Er videoen din styrke eller kondisjon? Eller begge deler?
Er glad i å trene jeg også, men liker styrke dårlig.. er jo så kjedelig :wtf:
 
Å herlighet, for en drøm å orke/klare det! :)
Sånt kunne jeg bare glemme, hadde nok med å klare å gå :blackeye:
Er videoen din styrke eller kondisjon? Eller begge deler?
Er glad i å trene jeg også, men liker styrke dårlig.. er jo så kjedelig :wtf:

Ja jeg var temmelig gåen selv med eldste :)
Jeg har vel 3 stk jeg pleier å veksle på (men finner bare 1 etter flytting). Det er aerobic, men alle har styrke i tillegg. Det er som regel delt opp i oppvarming, aerobic, styker (kan være flere av dem) og eventuelt en lengre uttøying.
 
Ja jeg var temmelig gåen selv med eldste :)
Jeg har vel 3 stk jeg pleier å veksle på (men finner bare 1 etter flytting). Det er aerobic, men alle har styrke i tillegg. Det er som regel delt opp i oppvarming, aerobic, styker (kan være flere av dem) og eventuelt en lengre uttøying.

Aerobic med styrke er jo alright da! Da blir det litt variasjon :)
 
Aerobic med styrke er jo alright da! Da blir det litt variasjon :)

Aerobic og styrke er separate deler, så jeg kan velge en av delene eller ta dem etter hverandre. På videoen jeg har funnet så er det en styrkedel på arm og rompe/lår, og en på mage. Begge littoover 10 min tror jeg. Tror det var et par små deler og, om man bare har noen få min til å trene. Jeg liker det veldig godt. Den videoen jeg har er enkel å følge, og man trenger ikke være sånn superfit for å gjøre den. Man tilpasser etter eget nivå. Det liker jeg, spesielt siden energinivået mitt varierer veldig, og jeg har en fot som verker jevnlig.
 
Jaja, jeg spotter. Det ser ut til at det endelig skjer ting nå! Ikke at jeg vil det, jeg er jo ferdig med å få barn, men jeg hadde jo murringer i forrige uke. Ting tar tid.
 
Jaja, jeg spotter. Det ser ut til at det endelig skjer ting nå! Ikke at jeg vil det, jeg er jo ferdig med å få barn, men jeg hadde jo murringer i forrige uke. Ting tar tid.
Første mens siden fødsel?
 
Ekstra poeng for skritt er genialt! Jeg går mer nå, prøver å holde meg i bevegelse. Det er kjekt, for vekta lever farlig. Jeg har ikke snikveid meg, men med godteriet jeg har spist så er det ikke sjans for vektnedgang. Jaja, jeg har resten av livet ^^
 
Herregud for en prøvelse det er å stå og dele ut digg snop på døra og ikke spise selv :woot:
Ser ut som det blir litt til overs og jeg gleder meg allerede til fredag :cool:
 
Herregud for en prøvelse det er å stå og dele ut digg snop på døra og ikke spise selv :woot:
Ser ut som det blir litt til overs og jeg gleder meg allerede til fredag :cool:
Flink du er! :) snaaaart fredag ;) jeg har merkelig nok ikke problemer med snop denne uka her. Har rett og slett ikke lyst på:eek:
 
Jeg har sendt klokke nr tre i retur, så får ikke telt skrittene mine :( uansett vært slappe dager, så har nok ikke bikkja 10000, men blir jo helt rar av ikke å ha klokke...
Og nå har jeg ikke snøring på hvilken klokke jeg skal kjøpe meg. Suuntoklokka ble ødelagt etter noen ukers bruk - begge klokkene. Og Garmin vivomove hr likte jeg ikke i det heletatt. Virkelig tøffe valg om dagen:hilarious::bag:
 
Flink du er! :) snaaaart fredag ;) jeg har merkelig nok ikke problemer med snop denne uka her. Har rett og slett ikke lyst på:eek:

Å ikke ha lyst på er jo alltid et fint utgangspunkt :D
Det er så masse igjen. Masse masse masse!! :bag:
 
Jeg har sendt klokke nr tre i retur, så får ikke telt skrittene mine :( uansett vært slappe dager, så har nok ikke bikkja 10000, men blir jo helt rar av ikke å ha klokke...
Og nå har jeg ikke snøring på hvilken klokke jeg skal kjøpe meg. Suuntoklokka ble ødelagt etter noen ukers bruk - begge klokkene. Og Garmin vivomove hr likte jeg ikke i det heletatt. Virkelig tøffe valg om dagen:hilarious::bag:

Æsj, så kjedelig :(
Kan anbefale Fitbit! Ikke den beste om du skal ha en skikkelig pulsklokke, men til jevn aktivitetsmåling er den super :)
 
Æsj, så kjedelig :(
Kan anbefale Fitbit! Ikke den beste om du skal ha en skikkelig pulsklokke, men til jevn aktivitetsmåling er den super :)
Venninna mi ble anbefalt å kjøpe en annen da Fitbiten ofte røyk i reima. Også bruker jeg pulsen mye på trening for å klare å pushe meg litt til, så er greit om den funker fint til det.
Tror jeg rett og slett må ta meg en tur i fysisk butikk å se litt. Bare så tiltak:p
 
Venninna mi ble anbefalt å kjøpe en annen da Fitbiten ofte røyk i reima. Også bruker jeg pulsen mye på trening for å klare å pushe meg litt til, så er greit om den funker fint til det.
Tror jeg rett og slett må ta meg en tur i fysisk butikk å se litt. Bare så tiltak:p

Opplevde røket reim jeg også, på forrige modell, men den jeg har nå er knall :)
Men til puls ikke såå stas nei. Lurt å sondere litt ;)
 
Ingen godis her i dag enn så lenge, så i kveld lagde jeg med havregrynsgrøt uten sukker på.... Fy fader..... Kjipt måltid altså :p
 
Jeg har sendt klokke nr tre i retur, så får ikke telt skrittene mine :( uansett vært slappe dager, så har nok ikke bikkja 10000, men blir jo helt rar av ikke å ha klokke...
Og nå har jeg ikke snøring på hvilken klokke jeg skal kjøpe meg. Suuntoklokka ble ødelagt etter noen ukers bruk - begge klokkene. Og Garmin vivomove hr likte jeg ikke i det heletatt. Virkelig tøffe valg om dagen:hilarious::bag:
Sniker, for å fortelle at jeg ELSKER fitbit versa ;)
 
Back
Topp