Skravletråd Blått lag våren 2020

Tung uke. Dårlige valg. Vekta går ikke ned. Bursdagsselskap i går. Og markering av bursdager på jobb i dag med kake igjen.

Lite motivert. Sliten. Lei. Trøtt. Energiløs.
 
Bursdag 2 unnagjort denne uka, spent på hvor stor skade det har gjort. :p Ikke vært flink til å begrense mengde gitt.
 
Ikke vært flink jeg heller.

Ikke helt god uke dette her rett og slett. Jeg som syntes at denne krigen fikk jeg det endelig til. Men denne uken er ikke god. Får håpe på en bedre uke neste uke. Det er fire bursdager på kalenderen, den på søndag vet jeg skal markeres (neste søndag altså) og jeg skal ikke i den den 11, geografisk. Den 10. Skal jeg hekker ikke i, on ikke annet så grunnet korona. Den 12. Vet jeg ikke, feirer hun med familien så er det naturlig at vi skal. Det er nærmeste familie. Men vi får se.

Men jeg skal prøve å ta beste valg i alle fall på det jevne
 
Jeg må bare beklage, men jeg tror jeg har gått opp MYE denne uka! :bag:
 
Vi er iallefall flere i samme båt.

IMG_20200604_202527.jpg

Og den der ble fylt opp av non stop og flere seigmenn. Og bær da, så litt sunt oppi det usunne. :hilarious:

Verste denne uka har vært usunne salte middager. Neste uke er det tilbake til hverdagen. Og heldigvis to uker til neste bursdag. :bag:
 
Vi er iallefall flere i samme båt.

Vis vedlegget 328025

Og den der ble fylt opp av non stop og flere seigmenn. Og bær da, så litt sunt oppi det usunne. :hilarious:

Verste denne uka har vært usunne salte middager. Neste uke er det tilbake til hverdagen. Og heldigvis to uker til neste bursdag. :bag:

Vi reiste i går, så middag har vært kebabtallerken og hamburgertallerken. :bag: Og mannen bakte kake til bursdagsgutten.

received_2628785934069663.jpeg
 
Har ikke vært mange snopefrie dagene her heller før å si det sånn.... imorgen kommer fasiten :hilarious:
 
Vekta har streika! Må ha nytt batteri, men får ikke kjøpt før veiingen i morgen :( må derfor skrive opp forrige ukes vekt i morgen.
 
Har ikke vært noe bra uke her heller. Veldig spent på vekta! Håper den vil gi meg motivasjon til å ha en bedre uke neste uke.

Får jo lyst på kaker av de bildene dere deler :p, bilder av gulrøtter og brokkoli skulle hatt samme effekt :joyful:


Husk å registrere vekt og poeng før kl 12 fredag :)
 
Du har regnet for lite poeng på mandag Siadle
 
Du har regnet for lite poeng på mandag Siadle

Takk. :happy: Fikset nå.

Absolutt stillstand på vekta. Ingenting opp, ingenting ned. Etter den elendige innsatsen denne uka, takker og bukker jeg pent for det. Stillstand er langt bedre enn oppgang. :p
 
Halvkiloet opp her gitt. :bag:
 
Nesten det her også, 0,4

Relevant stor fare for at jeg ryker
 
Jeg skal til legen nå snart, blir nok litt sen med innlevering av tallene.

Jeg hadde nedgang på 0,2kg. Fornøyd med det etter denne uka.
 
Gått opp en del jeg også, jeg har vel immunitet denne uka da. Men føles uansett dårlig å trekke prosenten vår ned
 
Mine prosenter var nok litt feil skrevet, det var 0,59071 eller noe sånn mener jeg, og siden Turkistliv har immunitet fra forrige uke er jeg nok ute. Jeg skal se på tallene når jeg får inn alle rapporter og får tid til å sette meg ned, nå er det middagstid her, eller altså, jeg må lage den, og derved ikke tid til å se på detaljer, men jeg mene at slik det så ut i morges er jeg ute. Kjipt, men ikke uventet etter denne uken. Min utgave av "mens" kom i dag også, jeg har spiral og blør nesten ikke, men det lille som er kom i dag,det skjer ikek hver måned, langt derifra, men sammefaller gjerne med litt vektoppgang.
 
Så motiverende at sjansen på bonus røyk allerede idag da gitt. Glemte meg bort og spiste en pin up etter middag, og så ble jeg så innmari sliten etter endt kurs idag at noe trening etterpå utgikk (jeg var instruktør og er helt ute av trening der så brukte mye energi, mentalt altså).

Jeg har ikke lagt lista spesielt høyt for resten av uka mao. :bag:
 
Så motiverende at sjansen på bonus røyk allerede idag da gitt. Glemte meg bort og spiste en pin up etter middag, og så ble jeg så innmari sliten etter endt kurs idag at noe trening etterpå utgikk (jeg var instruktør og er helt ute av trening der så brukte mye energi, mentalt altså).

Jeg har ikke lagt lista spesielt høyt for resten av uka mao. :bag:

Noen trøst at vi er flere? Her ble frøkna fem i dag, og vi har feiret med kake. Det eneste jeg har sjans til å oppnå bonus på er vanndrikking, og det er kun fordi jeg bælma en liter før jeg la meg. :bag: Jeg synes ærlig talt det er lite motiverende å måtte oppnå 10.000 skritt+ for poeng også, selv om jeg stort sett går langt mer enn det på en dag. Og så synes jeg det er bittelitt dumt at utfordringen starter søndag, for det er den dagen i uke med absolutt minst aktivitet her i gården. Men, jeg har da ikke gitt opp enda, kan fortsatt få bra med poeng resten av dagene.
 
Noen trøst at vi er flere? Her ble frøkna fem i dag, og vi har feiret med kake. Det eneste jeg har sjans til å oppnå bonus på er vanndrikking, og det er kun fordi jeg bælma en liter før jeg la meg. :bag: Jeg synes ærlig talt det er lite motiverende å måtte oppnå 10.000 skritt+ for poeng også, selv om jeg stort sett går langt mer enn det på en dag. Og så synes jeg det er bittelitt dumt at utfordringen starter søndag, for det er den dagen i uke med absolutt minst aktivitet her i gården. Men, jeg har da ikke gitt opp enda, kan fortsatt få bra med poeng resten av dagene.

Ja, må bare gjøre det beste ut av resten av uka. :)

Jeg pleier å gå mye også søndager, men ble ikke det igår. Tror ikke dagen idag blir så aktiv heller, men imorgen. Da! :)
 
Back
Topp