skravletirsdag

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Endelig har MIna sovet hele natta uten å våkne[:)] JUHUUUUU[;)] Det var nok godt for liten og stor vil jeg tro hehe..
Jeg skal på foreldresamtale i bhg idag og det blir spennende. Alltid gøy å høre hvordan det går i bhg og sånn[:)]
Det er mildere idag bare -3. Igår var det -13 da vi stod opp. Skal si det er mye forskjell kun fra en dag til en annen[&:]

Idag skal jeg lese og skrive på bacheloroppgaven min..

Hva skal dere idag da jenter????[:)]

Minus femten, en søvnløs natt, og en gutt som bare griner - jeg tror ikke jeg sier mer

Det hørtes ikke gøy ut lenemor.. [&:]

kaldt her også.. har planer om litt rydding og småplukk i dag, men først tror jeg jeg skal sove litt... Ganske sliten etter i går, selv om jeg ikke gjorde sååå mye.. Men merker at formen er ikke den samme etter å ha vært i ro så lenge nei..

Sitter på jobb, har kynnere og drikker bringebærte...jadda fødeklar snart jeg! Men den kan vente til mandag, en marsbaby synes jeg det kan bli!!
Blir spennende hos legen i morgen, om jeg er fødeklar.....lurer også veldig på om det blir gutt eller jente.....alle rundt meg sier gutt, mens jeg har en veldig sterk jentefølelse....[8D] Samme hva det blir da, jeg har jo begge deler fra før![:)]

Ingen store planer etter jobb...bare hjem, spise, få ungene i seng og forhåpentligvis ha en roooolig kveld!!

Spennende tider her inne nå, med to fødeklare og ei som sikkert sniker i køen.[8D]

Jeg har levert Frida i barnehagen, dusjet og skal snart i behandling. Der slutter vel i grunn dagens planer.

fødeklar ja gjett om[:D]! men ingen tegn enda, og jm vil ikke sjekke åpning og modning før uke 40, så da så...

Jeg våknet opp med sammenklistret øye i dag, fylt i betennelse[:'(]. Så jeg kjørte innom legen etter å ha levert gullet i bhg. Kraftig øyebetennelse på det ene øye, så å har jeg vært å fått dråper. Å så kan jeg ikke bruke linser på 2 dager- det er jo helt pyton! Må bruke brillene, å det syns jeg er kjempeubehagelig[&:]. Har minus 8 i syn, så jeg må bruke de og[&o], så sånn er det!

I ettermiddag får vi besøk av ei vennine og datteren. Hun er født dagen etter nathalie, så det er koslig med de to jentene som kan leke sammen[:)].

God formiddag.

Marcus er i bhg, første dagen siden torsdag, han har ikke tid te å si hadet lenger, herlige gullet mitt.

Jeg har ingen planer i dag, kanskje jeg skal få sydd litt mer, sånn at jeg blir ferdig med leketeppet, og får kanskje begynt på neste prosjekt. Svigerinna mi har bestilt MT, så da skal jeg sy det.

Her starta dagen kl 6, så jeg fikk tid til å kose meg med frokost før jeg gikk på jobb.. Og da jeg kom ut hadde det jammen fallt 15 nye cm med snø.. [:D] Så jeg vassa hele veien til jobb.. I dag kom og studenten jeg skal ha med meg nå i 8 uker, så det blir jo spennende..
Etter jobb kjøpte vi pølsebrød og engangsgrill, så i dag blei det middag ute..! [:D] Sindre og sambo laga snøhule, og det var stas å ligge inni der og leke isbjørn, og spise pølser.. [:D]

Back
Topp