Skravletirsdag i stille uke

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Trenger en slik i dag og.

God morgen jenter. Da har vi kommet oss gjennom nok en tett natt. I dag skal vi pakke til fjelltur. Gutta skal i pirbadet. I. og jeg blir hjemme. Håper alle har det fint i påska. :)

Worlds worst mum award går til *drrrrrrrrrrrrrrrr* MEG!!

Våknet med kraftig hodepine i 3 tiden i natt, sto opp og tok smertestillende.
Bråvåknet igjen ca halv åtte og skjønte ingenting, hvor var ungen...

Joda, det viste seg at jeg har sovet så tungt at jeg ikke har hørt at de to eldste har plukket ham opp av sengen :(
Kjenner jeg har innmari dårlig samvittighet nå, men får ikke gjort stort med det og får bare leve med at 10 åringen har gitt minsten banan med jordbærsyltetøy til frokost.

Bodil: du hadde våkna til slutt uansett :) er ikkje alltid eg spretter opp idet nikolai begynner å sutre :) her hinn dagen hadde ni snudd såg over på magen og holdt seg litt i senga for å løfte seg litt opp, såg på meg og var skikkelig sånn "mamma, mamma, kvifor gjere du ingenting, mamma" i sutringa si :P var iallefall noko slikt det såg ut som han tenkte :p

Bodil: du hadde våkna til slutt uansett :) er ikkje alltid eg spretter opp idet nikolai begynner å sutre :) her hinn dagen hadde ni snudd såg over på magen og holdt seg litt i senga for å løfte seg litt opp, såg på meg og var skikkelig sånn "mamma, mamma, kvifor gjere du ingenting, mamma" i sutringa si :p var iallefall noko slikt det såg ut som han tenkte :p

joda, er sant det, men kjenner litt på samvittigheten når de to store har stått opp med ham, skiftet på ham og gitt ham frokost før jeg våknet :(

Noen som ser fødeavdelingen? Er de bynt å sende episodene i reprise? Mener å ha sett denne som er idag...

Nå er snuppa lagt ut i vogna for en dupp, håper hun sover lenge, var mye styr i natt! Hun er veldig forkjølet, men har sovet veldig bra de siste nettene, i natt derimot våknet hun og gråt og gråt. Var helt utrøstelig og vi skjønte ikke om/hvor hun hadde vondt :( Til slutt prøvde vi å gi en paracet, og da slokna hun nesten med en gang! Håper hun er på bedringens vei nå!

Nå er snuppa lagt ut i vogna for en dupp, håper hun sover lenge, var mye styr i natt! Hun er veldig forkjølet, men har sovet veldig bra de siste nettene, i natt derimot våknet hun og gråt og gråt. Var helt utrøstelig og vi skjønte ikke om/hvor hun hadde vondt :( Til slutt prøvde vi å gi en paracet, og da slokna hun nesten med en gang! Håper hun er på bedringens vei nå!

Sånn er det her også. Pottetett. Må ut en tur og trille jeg nå fordi jeg ikke får han til å sove på vanlig vis. Tetner med en gang. :(

Sånn er det her også. Pottetett. Må ut en tur og trille jeg nå fordi jeg ikke får han til å sove på vanlig vis. Tetner med en gang. :(

Usj! Håper de blir friske snart! Hvor lenge bruker det å stå på?

Usj! Håper de blir friske snart! Hvor lenge bruker det å stå på?
Er jo så forskjellig. Når snørret blir litt "fastere" og gulere er det vel på retur. Er blitt litt sånn her nå så håper det gir srg snart. :)

Her hadde vi oppkast i natt, men han sov rolig etter det. Fikk flaske halv 5, og sov litt etter det.

Jeg har levert storesøster i barnehagen, og gikk så tur i den nydelige sola til kl 1030. Har krysset fingrene hele dagen i håp om at oppkast holder det langt unna. Huset ser ikke ut i måneskinn, men det får så være. Nå skal storesøster hentes. Ut igjen :-)

Åh, det har lille her også blitt! Høres ut som en bryggesjauer når han prøver å rope og hyle.. Gråt så sårt i natt og våknet annen hver time, stakkars liten. Håper det ikke blir så langvarig :)

Guriland jeg er lei av snø! Kommet nærmere 30 cm her i dag, og snøfresen jeg har kjøpt er ikke klar til levering enda :(

Griner litt... Permisjonen er ferdig, og eg skal på jobb på tirsdag... :'( :'(

:( Snart ferdig her også, men har jo ingen jobb å gå til. :P Det kan jo fort snu, siden jeg har søkt masse stillinger de siste ukene.

Snuppa sovna når hun spiste kveldsgrøt idag, og spiste litt sånn halvveis i søvne :p hun har bare sovet en dupp idag og har vært rimelig grinete, så deilig at hun er i seng ;) sambo var akkurat inne å så til henne, og det virka ikke som det var så mye slim nå! Håper virkelig hun er bedre imorgen :)

Snuppa sovna når hun spiste kveldsgrøt idag, og spiste litt sånn halvveis i søvne :p hun har bare sovet en dupp idag og har vært rimelig grinete, så deilig at hun er i seng ;) sambo var akkurat inne å så til henne, og det virka ikke som det var så mye slim nå! Håper virkelig hun er bedre imorgen :)

Så bra. Her sitter jeg inn på soverommet og holder hodet til I. høyt.

:( Snart ferdig her også, men har jo ingen jobb å gå til. :P Det kan jo fort snu, siden jeg har søkt masse stillinger de siste ukene.
Skulle ønske vi var rike, så eg kunne ha gått heime lenger :p kicker lottoen inn i dag, så blir det ikkje så mykje jobbing :p ...dersom eg får førsteplassen vel og merke :p

Back
Topp