Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bodil: du hadde våkna til slutt uansetter ikkje alltid eg spretter opp idet nikolai begynner å sutre
her hinn dagen hadde ni snudd såg over på magen og holdt seg litt i senga for å løfte seg litt opp, såg på meg og var skikkelig sånn "mamma, mamma, kvifor gjere du ingenting, mamma" i sutringa si
var iallefall noko slikt det såg ut som han tenkte
![]()
Nå er snuppa lagt ut i vogna for en dupp, håper hun sover lenge, var mye styr i natt! Hun er veldig forkjølet, men har sovet veldig bra de siste nettene, i natt derimot våknet hun og gråt og gråt. Var helt utrøstelig og vi skjønte ikke om/hvor hun hadde vondtTil slutt prøvde vi å gi en paracet, og da slokna hun nesten med en gang! Håper hun er på bedringens vei nå!
Sånn er det her også. Pottetett. Må ut en tur og trille jeg nå fordi jeg ikke får han til å sove på vanlig vis. Tetner med en gang.![]()
Er jo så forskjellig. Når snørret blir litt "fastere" og gulere er det vel på retur. Er blitt litt sånn her nå så håper det gir srg snart.Usj! Håper de blir friske snart! Hvor lenge bruker det å stå på?
Åh, det har lille her også blitt! Høres ut som en bryggesjauer når han prøver å rope og hyle.. Gråt så sårt i natt og våknet annen hver time, stakkars liten. Håper det ikke blir så langvarigNå er snuppa lagt ut i vogna for en dupp, håper hun sover lenge, var mye styr i natt! Hun er veldig forkjølet, men har sovet veldig bra de siste nettene, i natt derimot våknet hun og gråt og gråt. Var helt utrøstelig og vi skjønte ikke om/hvor hun hadde vondtTil slutt prøvde vi å gi en paracet, og da slokna hun nesten med en gang! Håper hun er på bedringens vei nå!
Griner litt... Permisjonen er ferdig, og eg skal på jobb på tirsdag... :'( :'(
Snuppa sovna når hun spiste kveldsgrøt idag, og spiste litt sånn halvveis i søvnehun har bare sovet en dupp idag og har vært rimelig grinete, så deilig at hun er i seng
sambo var akkurat inne å så til henne, og det virka ikke som det var så mye slim nå! Håper virkelig hun er bedre imorgen
![]()
Skulle ønske vi var rike, så eg kunne ha gått heime lengerSnart ferdig her også, men har jo ingen jobb å gå til.
Det kan jo fort snu, siden jeg har søkt masse stillinger de siste ukene.