Skravletåden :)

Ja, godt er drt! Vært stille her noen dager egentlig.m

noen som bet hvordan det går hos lissuz?mhun var jonpå vei til å blir syk hun også.
 
Ja, godt er drt! Vært stille her noen dager egentlig.m

noen som bet hvordan det går hos lissuz?mhun var jonpå vei til å blir syk hun også.
Hun var ihvertfall inne så at i dag tidlig :)
Men håper hun snart blir frisk!
 
Vi får håpe hun ikke er blirtt Veldig dårlig. Sjønner godt at bv ikke er første stededt man er år man er syk.
 
Vi får håpe hun ikke er blirtt Veldig dårlig. Sjønner godt at bv ikke er første stededt man er år man er syk.
Meg er jo ikke det. Og håper hun kommer seg fort opp igjen, hun til jo heller ikke niste noe tid med lilla noe jeg godt kan forstå!
 
Jiff, nei, det er ikke her man skriver for harde livet når man er suk! Det kan eg love dere ;)
 
Dere, nå MÅ jeg gå på do før det kommer ett eller annet morsomt her som jeg begynner å le av! Farlig med full bløre i en skravleråd som dete :p
 
Hei! her var det liv! :) Jeg har stressa med leggingnavblillegutt i kveld. Han ville rett og slett bare lighe å knipe meg i ansiktet. VELDIG GØY . oj, capslock.
Så typisk, den ene kvelden storesøs sovner med en gang, skal lillevror være vanskelig :p Så er beghe endelig sovna, og jeg kan utforske den nye mobile jeg fikk i postneni deag :D så lykkelig!!

Sendt fra min Samsung
 
Hei! her var det liv! :) Jeg har stressa med leggingnavblillegutt i kveld. Han ville rett og slett bare lighe å knipe meg i ansiktet. VELDIG GØY . oj, capslock.
Så typisk, den ene kvelden storesøs sovner med en gang, skal lillevror være vanskelig :p Så er beghe endelig sovna, og jeg kan utforske den nye mobile jeg fikk i postneni deag :D så lykkelig!!

Sendt fra min Samsung
Gratulere med ny mobil da :)
Og de er sterke disse små! Føler at hun her river at meg ansiktet noen haier
 
Hei! her var det liv! :) Jeg har stressa med leggingnavblillegutt i kveld. Han ville rett og slett bare lighe å knipe meg i ansiktet. VELDIG GØY . oj, capslock.
Så typisk, den ene kvelden storesøs sovner med en gang, skal lillevror være vanskelig :p Så er beghe endelig sovna, og jeg kan utforske den nye mobile jeg fikk i postneni deag :D så lykkelig!!

Sendt fra min Samsung

Gratulerer med ny momil :)
Ja, snuppa er drar nestenav meg nesen til tider! Sterk som bare det ;)
 
Tusen takk for det! :D Ja, veldig dterke! Har egebtlig lurt på dette i det sidte ; koser de når de driver å kniper i ansiktet, eller hva gjør de egentlig? For lillegutt gjør det kun når han er trøtt..

Sendt fra min Samsung
 
Tusen takk for det! :D Ja, veldig dterke! Har egebtlig lurt på dette i det sidte ; koser de når de driver å kniper i ansiktet, eller hva gjør de egentlig? For lillegutt gjør det kun når han er trøtt..

Sendt fra min Samsung
Lurer jeg også så! For godt mor opp er mot ihvertfall ikke
 
Tusen takk for det! :D Ja, veldig dterke! Har egebtlig lurt på dette i det sidte ; koser de når de driver å kniper i ansiktet, eller hva gjør de egentlig? For lillegutt gjør det kun når han er trøtt..

Sendt fra min Samsung
Grattis med ny mobil!

sner ikke hvorfor de holder på sånn jeg . De river i det de før tak i... Her går det dessverre utover brystvorta for tid, våkner om natra av at frøkan kbiper i den :eek: ikke skkurat deilig nei...
 
Grattis med ny mobil!

sner ikke hvorfor de holder på sånn jeg . De river i det de før tak i... Her går det dessverre utover brystvorta for tid, våkner om natra av at frøkan kbiper i den :eek: ikke skkurat deilig nei...

auuu... nei, det hørtes vikrelig ikke odt ut :(
Her gjpr hun det nok som kos en del ganger også.. For hun skal absolutt opp i ansiktet for å plukkke ;)
 
auuu... nei, det hørtes vikrelig ikke odt ut :(
Her gjpr hun det nok som kos en del ganger også.. For hun skal absolutt opp i ansiktet for å plukkke ;)
Nei huff, bar skikkelig sår på den ene brystvorta her en periode. Hun holdt på på dagtid også.. Og så blir hun sinna hvis jeg tar vekk hånda hennes etller tar på bh igjen... Så det er tydelig vis kosen her. Mest når hun er trøtt.

i våken tilstans tar hun ells dert hun får tak på :p
 
Nei huff, bar skikkelig sår på den ene brystvorta her en periode. Hun holdt på på dagtid også.. Og så blir hun sinna hvis jeg tar vekk hånda hennes etller tar på bh igjen... Så det er tydelig vis kosen her. Mest når hun er trøtt.

i våken tilstans tar hun ells dert hun får tak på :p

Ja, her sikker hun fingrene til og med inn i nesa min så ingen tvil om at hun tar tak i det hun får tak i :p
 
Hehe, de er merkelige desse smågulla :)
Han har også en tendens til å ta i håret mitt, og dra handa gjennom det. altså ikke lugge, men bare kosing. Rart hva de lærer seg til av seg selv. For det er ikke akkurat noe vi gjør på her hjemme :p

Sendt fra min Samsung
 
Back
Topp