Skravletåden :)

Ok da, dubskal få slippe mine 10 kg. Jeg hadee ca 5 igjen til startvekta her i hørst før vi skulle igamg med skrittkonkurransen bår. Men så ble det jul og litt for yme godsaker, og altfor mye godis etter jul, så nå er det 10 kg til startvekta.... Må nok lavkarbo gil her og, mem får vente til etter amminga er over... Men hadde jeg bare klrt å kutte gosdisen...

Ja, det spratt på noen eksta her i ula også :(
Jeg har klart å kutte alt godteri da!! *stolt* Så nå spoers jeg bare jodteri på lørdag slik som normae folk :p Jeg kunne gjerne kjøle godteri på fredag og løsrdag og spise restern på sønad og mandag :p Huff.. ikke rart vekta skyter i været!!
 
Du er har vært flik uansett da ;)
Da har vi samme mål, men jeg starter enda 10 kg etter deg :(
Har du vilje så klarer du det vettu, det er bare å bestemme seg, så det går bra det. ;)
Jeg gikk opp 15 kilo da jeg gikk gravid, men gikk 10 kilo ned helt til desember, så sa jeg stopp til meg sjøl, og nå skal jeg gå enda mer ;) e\men kjenner at det er vansskelig, jeg holder på å sprekke etter alt som er godt da :(
 
Har du vilje så klarer du det vettu, det er bare å bestemme seg, så det går bra det. ;)
Jeg gikk opp 15 kilo da jeg gikk gravid, men gikk 10 kilo ned helt til desember, så sa jeg stopp til meg sjøl, og nå skal jeg gå enda mer ;) e\men kjenner at det er vansskelig, jeg holder på å sprekke etter alt som er godt da :(

ajda, har klart å gå ned nesten 20 kg før, så skal klare det igjen ;)
 
ajda, har klart å gå ned nesten 20 kg før, så skal klare det igjen ;)
Det minner meg så at jeg har hatt med til 70 li igjen så er så starts vekt :D og det måtte selvsagt feirer med kjempe god mat og kake så sikkert hatt opp 1 li nå :p
 
Hallo igjen. Nå er samboer på beini seng, så nå jan jeg skravle og sprute ut i latter over alle skrivefeilene :p
 
Back
Topp