Skravletåden :)

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Det har vært så rille her i dag at e starter en n7 skravletråd jeg :=

Reglene :
Det er ikke lov å rette opp skrivefeil :)
 
Digger -ikke -lov-med-skrivefeil-tråd:) Vi har ty på legevakten en tur i kveld siden lillegutt har vært ting i pusten. Antydningvtkm til bronkitt men det krevde ingen behandling så håper han blir fortvfrisl stakkar. Nå skal jeg legge meg langgate på sofaen;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Digger -ikke -lov-med-skrivefeil-tråd:) Vi har ty på legevakten en tur i kveld siden lillegutt har vært ting i pusten. Antydningvtkm til bronkitt men det krevde ingen behandling så håper han blir fortvfrisl stakkar. Nå skal jeg legge meg langgate på sofaen;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, jeg dihher også disse tråden ;)(

Stakker likegfytt da... Håer har blir bedre snart !
 
Digger -ikke -lov-med-skrivefeil-tråd:) Vi har ty på legevakten en tur i kveld siden lillegutt har vært ting i pusten. Antydningvtkm til bronkitt men det krevde ingen behandling så håper han blir fortvfrisl stakkar. Nå skal jeg legge meg langgate på sofaen;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så vra at dere ikke trenger behandling. Håoer det går gort iver så han bkur frusj :)
Sitter her i dofaen og venter øå at min kjære samboer skak komme mef sjokolade og cols :D
 
Det går seg nok til:) Føler meg litt ekstra betrygget når vi har fått sjekket det opp. Var den kjekkisen han legen, verdt å vente lit sa;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så vra at dere ikke trenger behandling. Håoer det går gort iver så han bkur frusj :)
Sitter her i dofaen og venter øå at min kjære samboer skak komme mef sjokolade og cols :D
Haha, jeg håper ikke han har med kols til deg i alle fall:p hihi..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk!! Da skal jeg kjøpe sjokolafe i mrogen ;) Har jo sikkert gått ned en kilo på dette også, så da er det i alle dall lov :D
Ja hvis du har gått ned i vekt aå er det ialefalll lov med sjokolade! Ellers kan du få mine 10 ekstra kg... Har sneket seg på 3 til den siste fida dessverre... :(
 
Ja hvis du har gått ned i vekt aå er det ialefalll lov med sjokolade! Ellers kan du få mine 10 ekstra kg... Har sneket seg på 3 til den siste fida dessverre... :(

Du... jeg har allerede minst 10 kilo ogjen til satrt vekta før jeg ble gravid jeg!! Så jeg vil IKKEha noen kilo ekstra :p Og enda haddejeg tenkt meg ned kanskje 10 kilo til også!
Så kankje jeg skal droppe den sjokolafen da.... ;)
 
Ikke snakk om sjokolade da henter, jeg går på en streng diet og har så søtsuge at det går an, det som er så rart at jeg har aldri likt mye søte aker ,men nå dør jeg etter det, e det mulig dier jeg bare..
 
Ikke snakk om sjokolade da henter, jeg går på en streng diet og har så søtsuge at det går an, det som er så rart at jeg har aldri likt mye søte aker ,men nå dør jeg etter det, e det mulig dier jeg bare..

hehe, slik var jeg når jeg fikk på lavkarbi for noen år siden. Jeg tordde helt serisøt at jeg skulle bli gal av søtsug de 3 første dagen :p
 
hehe, slik var jeg når jeg fikk på lavkarbi for noen år siden. Jeg tordde helt serisøt at jeg skulle bli gal av søtsug de 3 første dagen :p
Ja ikke sant, men heldigvis har den gitt resulatat da, jeg er ved startvekta før jeg ble gravid, og jeg har gått på dette i tre uker, jeg ammer fortsatt så, så får håpe å komme til målvekta mi da, sp\om er 10 kilo lettere.. da er jeg oppi 65 johoooo ;)
 
Ja ikke sant, men heldigvis har den gitt resulatat da, jeg er ved startvekta før jeg ble gravid, og jeg har gått på dette i tre uker, jeg ammer fortsatt så, så får håpe å komme til målvekta mi da, sp\om er 10 kilo lettere.. da er jeg oppi 65 johoooo ;)

Har du gått ned 65 kolo? :)
 
Ok da, dubskal få slippe mine 10 kg. Jeg hadee ca 5 igjen til startvekta her i hørst før vi skulle igamg med skrittkonkurransen bår. Men så ble det jul og litt for yme godsaker, og altfor mye godis etter jul, så nå er det 10 kg til startvekta.... Må nok lavkarbo gil her og, mem får vente til etter amminga er over... Men hadde jeg bare klrt å kutte gosdisen...
 
Back
Topp