Skravler på en tirsdag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Jeg har nesten ikke sovet i natt, ble vekt kl 3 i natt av mamma, pappa har blitt enda dårligere. Jeg skal levere Marcus i bhg når den åpner og dra rett ned på sykehuset, må innom jobben på veien og si fra at jeg ikke kommer i dag.

Ha en fin dag alle sammen.

William har holdt på å tulle siden rundt halv fire i dag tidlig, kjeeeempe koselig [8D] Nå sitter han og Leah å ser på nrk super, så skal jeg gå å fikse frokost til dem [:)] Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, tror kaaanskje det blir å fikse litt i hagen, for det er så mye ugress rundt omkring [:'(]

Håper faren din kommer seg igjen Anjalef.

Jeg har heller ikke sovet særlig i natt, men det er nok fordi jeg er spent på dagen i dag... merkelig, for jeg føler meg ikke spesielt nervøs eller stresset, men jeg fikk bare ikke sove i går kveld, helle kroppen var så urolig.

Nå er barna levert i barnehagen og jeg har tenkt å ta det litt med ro før jeg drar på jobb, min første arbeidsdag. Begynner klokka ti i dag, og er spent på hva som skal skje!

I dag er det nydelig sol her. Kristoffer skal snart i barnehagen, nå sitter vi bare å koser oss og ser super.
Han maser etter alt mulig. Blir jo aldri mett den gutten der. Har det sikkert etter faren hehe[:D].

Jeg har begynt på ett lite prosjekt.... rydde skap og skuffer. Litt av en jobb. Så det skal jeg styre med i dag. Så middag og jobb som vanlig. Og lesing innimellom.
Ha en super fin dag.[:)]

God dag!

Her har vi sovet godt alle mann![:)] Jeg har funnet ut at jeg har mer utbytte av å legge meg tidlig, enn å sove på dagen, så kveldene blir litt korte da, for jeg legger meg 20.30.. Men det er såå deilig å ikke sove på dagen!

Nå skal vi snart dra til bhg, og så er det StramOpp på meg! Etterpå tenkte jeg å føde..[8D] Både T og Bertine tror jo at lillebror kommer idag, så det blir spennende å se om de får rett..[:)]

Håper faren din blir bedre Anjalef.

Line: Du er søren meg SÅÅÅ sprek, trener og trener og dagsventende [:)]
Kos deg på trening håper mannen og Bertine får rett angående Lillebror [:)]

Lene: Lykke til i ny jobb [:D]

Idag skal jeg bake en kake til Sander som blir 4 år i morgen, da kommer tanten og onkelen min og min far og konen etter jobb. VI skal feire han skikkelig den siste helga i sept. Pappaen er jo på sjøen, så da må vi jo spare en feirng til han kommer hjem [;)]

Skal og ut å handle litt, pakke inn gaven til gullgutten og gjør husarbeid [8|][:)]

Ha en super dag alle sammen [:)]

Da er ungene avlevert og mor skal straks gå i dusjen.. Jeg skal til legen kl 11.30.. Jeg har helt siden ferien følt meg helt manisk.. Kjempeglad i ene øyeblikket og drit deppa i neste.. [&o] Og jeg kjenner at jeg er så uendelig sliten.. Så jeg får bare gå å prate litt med legen min og høre om ho vil ta noen prøver eller noe av meg.. Sjekke jernlageret og sånn..
Jeg gjør jo alt jeg kan for å være sprudlende og livlig og sånn på jobben, og så er det de hjemme det går utover.. [&o] Så det kan liksom ikke fortsette sånn..

ORIGINAL: Almyrida81

Da er ungene avlevert og mor skal straks gå i dusjen.. Jeg skal til legen kl 11.30.. Jeg har helt siden ferien følt meg helt manisk.. Kjempeglad i ene øyeblikket og drit deppa i neste.. [&o] Og jeg kjenner at jeg er så uendelig sliten.. Så jeg får bare gå å prate litt med legen min og høre om ho vil ta noen prøver eller noe av meg.. Sjekke jernlageret og sånn..
Jeg gjør jo alt jeg kan for å være sprudlende og livlig og sånn på jobben, og så er det de hjemme det går utover.. [&o] Så det kan liksom ikke fortsette sånn..

Den kjenner jeg til Almyrida... håper dere finner ut av det, og at det er noe som enkelt lar seg fikse!!

Hei hei!

Jeg stod opp tidelig for å få ferdig frukt på grillspyd til barnehagen. Det tok sin tid for å si det sånn[8D] Håper de faller i smak!!

Hørte henne våknet og gikk inn. Begynte å synge bursdagssangen, men fikk ikke lov for den skulle de synge i bhg. Prøvde å fortelle at jeg ville også synge, men NEI fikk ikke lov. [:-]

Jeg har akuratt spist lunsj og skal rydde litt. Før jeg skal til senteret og kjøpe en cd fra mamma som Mina skal få i bursdagsgave. Mamma sponser vintersko også når det blir tid for det. Supert!! Liker sånne gaver[;)]

+ innom biblioteket og få tatt noen kopier. Fått henvisning til barnelege på Økern som skal ha papirene på Mina. Den bunken begynner å bli STOR.

Må handle inn litt brus og sånn til ny bursdagsfeiring står for tur i ettermiddag. Mamma, onkel Jørgen og en venninne kommer. Mina gleder seg!!

ORIGINAL: Anjalef

God morgen.

Jeg har nesten ikke sovet i natt, ble vekt kl 3 i natt av mamma, pappa har blitt enda dårligere. Jeg skal levere Marcus i bhg når den åpner og dra rett ned på sykehuset, må innom jobben på veien og si fra at jeg ikke kommer i dag.

Ha en fin dag alle sammen.

Håper pappaen din kommer seg!
Jeg sitter på UIO nå. Skal straks i forelesning,
men koser meg med å lese litt her inne først [:D]

Back
Topp