Skravler dere ikke?

Her er lille snuppa 1mnd i dag, tida flyyyr!! :O nå gleder vi oss bare til pappaen kommer hjem på tirsd etter 2 uker på sjøen. I dag har jeg drevet med oppussing i 2etg sammen med svigermor samt hatt besøk. Nå skal jeg og snuppa kose oss på sofaen og så skal jeg fortsette med dåpsinvitasjonene!

Vi skulle grille og tenne bål, men når vi var hos "oldemor" begynte det å hølje ned og tordne. Så no tar vi heller en tur til "oldemor og oldefar" istedet :p brann kamp i kveld :D
Det gjorde det her og,men heldigvis står det noen gamle bunkere med helåpning der vi har bålet,så det ble både bål og grilling:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Joda, jada, neida, så de... Skulle poste denne på barseltrefflinken men havnet her :p
Kan snakke om det her også vi ;) er dere mange i gruppa? Her hadde de mindre aldersspenn mellom barna før, type to uker. Men i en så liten kommune så ble vi for få. Var tre stykker og sånn. Veldig kult når det ikke klikker da. ;) nå er vi gjerne oppimot ti. :)

Her er lille snuppa 1mnd i dag, tida flyyyr!! :O nå gleder vi oss bare til pappaen kommer hjem på tirsd etter 2 uker på sjøen. I dag har jeg drevet med oppussing i 2etg sammen med svigermor samt hatt besøk. Nå skal jeg og snuppa kose oss på sofaen og så skal jeg fortsette med dåpsinvitasjonene!

Gratulerer med en mnd. Mine var det igår. Er jo nesten bursdag :)

Har verdens nest travle uke denne uka. Skal i bryllup på lørdag og blir borte hele helgen. Og etter det drar jeg rett til Tromsø en uke. Så det er mye å pakke og planlegge og i tillegg har jeg alt for mye å gjøre. Treningsveiledning, konsert, fysioterapi, besøke farfar på rehabilitering... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til dette :p

-- tasting fra mobil --

Det gjorde det her og,men heldigvis står det noen gamle bunkere med helåpning der vi har bålet,så det ble både bål og grilling:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Så bra då :D er så kjekt med st.hans :)

Har verdens nest travle uke denne uka. Skal i bryllup på lørdag og blir borte hele helgen. Og etter det drar jeg rett til Tromsø en uke. Så det er mye å pakke og planlegge og i tillegg har jeg alt for mye å gjøre. Treningsveiledning, konsert, fysioterapi, besøke farfar på rehabilitering... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til dette :p

-- tasting fra mobil --
Blir jo sliten bare å lese:p hehe lykke til med alt;)

Nei huff da. Hvordan tok eldste jente det da? (Siden du skriver jentene, eller er det tvillinger?) og hvor gammel er hun da?

Bål ja. Det var det også. Kan fyre i ovnen jeg. ;)
Eldste er 3 år. Hun fikk sitte på fanget til traktorsjåføren, så det var baaaare stas ;)

Back
Topp