Skravler dere ikke?

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
Som overskriften sier...skravler dere ikke? På juni har vi skravletråd hver dag, savner noe sånn her. For føler det er litt vanskelig å bli kjent med dere når man ikke skravler :p

Så ja. Hva skal dere idag? St.hans aften og gode greier. ;)

Her er gutta dratt på hytta, mens meg og de små er hjemme. Hytta er bitteliten, uten vann og strøm så man kan like godt være ute. Som også er planen. Men med opphold-regn-opphold-regn fristet ikke det med babyer på slep. ;) og i tillegg må vi ta båt over, og vi har kun en redningsvest til de små, så da måtte vi tatt turen over flere ganger, og vogna måtte med i båten, liten båt og stor vogn. Nei, idag tok vi ferie!!

Skal ha babyshower for en veninne så nå sitter jeg og mini og koser mens mannen vasker hus for meg :) <3

Har vært ute og flydd med småen i dag. Vi har vært på besøk i hjembyen min i noen dager. Hadde babyen i bæresjal, og det gikk fint! Litt ekstra styr når man har koffert og håndbagasje i tillegg, selvfølgelig, men jeg er veldig fornøyd med min snille sønn:)

Oj, jeg bestiller mannen din hit noen dager jeg. ;)

Koselig med bærebaby <3

Ja, det er kjempekoselig å bære i sjal! Blir litt varmt noen ganger, men det går fint så lenge vi ikke har for mye klær på.

Idag skal vi brenne bål med familie og venner,grille og ha leker for barna:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Vi ble evakuert pga flom i natt, så nå sløver vi på sofaen til mamsen og venter på middag :) såå da fikk jeg, jentene og pusene oss en traktortur i natt gitt ;)

Vi ble evakuert pga flom i natt, så nå sløver vi på sofaen til mamsen og venter på middag :) såå da fikk jeg, jentene og pusene oss en traktortur i natt gitt ;)
Spennende det om natten:-) håper det går bra med hjemmet da.

Da er detbare litt ammkng her så går vi å ser på bålet og koser oss:-)

Vi skulle grille og tenne bål, men når vi var hos "oldemor" begynte det å hølje ned og tordne. Så no tar vi heller en tur til "oldemor og oldefar" istedet :p brann kamp i kveld :D

Nei huff da. Hvordan tok eldste jente det da? (Siden du skriver jentene, eller er det tvillinger?) og hvor gammel er hun da?

Bål ja. Det var det også. Kan fyre i ovnen jeg. ;)

Ligger på sofaen med vond rygg. Må begynne å trene magemusklene igjen snart...

Her har gubben satt seg oppe i leiligheten til svigers med to venner og spiller brettspill/rollespill mens jeg har hatt besøk av to venner som ville se på arvingen :) I kveld skjer det nok ikke all verdens, snart middag med gubben og kompisene :) Ellers blir det nok TV og sofaen :)

PS: Liker initiativet til skravletråd ;)

Her har gubben satt seg oppe i leiligheten til svigers med to venner og spiller brettspill/rollespill mens jeg har hatt besøk av to venner som ville se på arvingen :) I kveld skjer det nok ikke all verdens, snart middag med gubben og kompisene :) Ellers blir det nok TV og sofaen :)

PS: Liker initiativet til skravletråd ;)

så bra.. Vi er jo en haug av kvinnfolk så skulle jo ikke være noe problem å skravlr mener jeg. ;)
ja, mange som vil se når de er ferske :)

huffda, catti.. Noe galt med rygge eller?
sorru skriveleifer, en på skulderen og en på fanget..

ble såså fint vær så tror vi stikker på hytta vi også.

Her er det allerede vært 3 barseltreff som helsestasjonen ordnet. Fra nå av ordner vi resten selv :)

Har gått en mil i dag, junior ville endelig ligge i den uten å hyle så da var det bare å gååååå... deilig! Så nå har vi gått fra hele sthans feiringa, upsss.. det er så ustabilt vær at vi glatt hoppet over det og tar barnetv hjemme istedet.. 4åringen klager ikke.....;)

-=[herq]=-

Nja, var sånn før og rett etter fødsel, så gikk det bort. Men nå er det altså tilbake. Er såpass at jeg sliter med å løfte baby.

vi har hatt et barseltreff i regi helsestasjonen. Blir spennende å se om jeg klikker sammen med noen avjentene ;)

Back
Topp