Skravlemandag

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter! [:D]
Nå sitter jeg her å spiser en god frokost før jeg skal på jobb.. Ungene sover tilsynelatende enda, så jeg har klart å være stille i dag.. [8D]
Maren trodde visst hun skulle få ha fest i går kveld da vi la oss.. Ho våkna og var IKKE tenkt å legge seg.. Prøvde å ta henne inn til oss, men det var jo bare morsomt.. Hun lå å sang og lo og lekte "borte-borte-tittit" med dyna.. Så da for hun fort inn igjen i senga si.. [:D] Blei litt protestering, men ho fant heldigvis ut at hun var trøtt da..

Skulle visst ikke nevnt det med ungene, for nå våkna Sindre.. [8D]

Ha en finfin dag jenter!

God morgen ja! Ny uke allerede, synes tiden går så fort for øyeblikket, jeg rekker liksom ingenting lengre.
Nå har jeg akkurat inntatt frokosten, ungene er levert i barnehagen og jeg må få unna en skoleoppgave som skal leveres kl 14.00 i dag. Burde jo selvsagt startet for lenge siden, men jeg er notorisk treig med slike ting[&:]
Kl. 10 skal jeg opp på skolen å treffe de jeg skal skrive bacheloroppgaven ilag med (ja jeg skal skrive en til[:'(] ) slik at vi får kommet igang med den.

Egentlig har jeg vinterferie denne uka, men det ser dårlig ut med "ferie", hehe. Forsvaret har øvelse i byen så mannen skal jobbe nattevakter hele uka. Litt uvant for vår del, men det går sikkert greit.

Ha en fin-fin mandag dere[:D]

God morgen damer. Her våknet vi til full vinter igjen - ikke at den meldte snøen har kommet (men vi har jo rikelig), men det var over 15 kalde igjen [:'(]. Håper inderlig det blir mildere utover dagen, slik at August og jeg får trillet oss en tur mens husmorvikaren er her...

Ellers er dagen fylt med ingen planer [;)] - fyre i ovnen, strikke videre på soveposen til August, og i dag har jeg satt på tv'n også - jeg er tom for episoder med QI på pc'n. Skal prøve å få laget et te-kort med plass til 10 poser te også, jeg har blitt med på en byttering,så jeg skal sende 5 sorter (men to av hver) til to damer, og så får jeg tilbake fra to andre. Morsomt å se om jeg får noe jeg liker!

Kjenner igjen det med å vente litt lenge med å komme i gang med oppgaver, Mibah[;)] Tar et emne dette semesteret siden jeg har permisjon, men har ikke fått gjort stort så langt. Hvorfor skal du skrive enda en bacheloroppgave? Nysgjerrig jeg[;)]

Her våkna vi til 18 minus, så her blir det innedag for guttene og meg. Denne vinteren har vært laaang med all denne kulden[:-]

Kaldt her i dag også... Brrrr! Glad jeg ikke har noen ærend ute nå..

I dag kommer søstra mi innom en tur, og vi skal finne fram de siste kassene med babyklær.... [:D][:D] Så da er straks alt på plass! Kan hende vi setter oss og psuler litt videre med dåpsinvitasjonene etterpå, hu hadde veeeldig lyst til å hjelpe meg [:)]

Ellers blir det bare avslapping og litt smårydding, godt å kjenne seg litt nyttig igjen [:D]

Her er alle sammen hjemme i dag for det er planlegginstime i bhgen. Vi skal snart til legen hele gjengen. Begge jentene har fått øyebetennelse, og jeg skal få meg voltaren for senebetennelsene mine. Jeg sliter med å sove om nettene for jeg får vondt i betennelsene mine. [:'(] Mannen skal ha med seg Frida på atlanterhavsparken litt senere i dag med en kompis og hans datter. Frida gleder seg. Hun er veldig happy i dag hun. Det var visst kjekt å være hjemme. [:)] Nå har jeg tegnet grisetryne på henne, så vi har en liten minigris her.[:)]

Mina er ganske fin i halsen og allmentilstanden er fin, så jeg sendte henne i bhg. Hun var veldig glad for å være tilbake i bhg[;)]
Jeg skal heller hente henne litt tidelig, da jeg har vinterferie på skolen. Men jeg har mere nok å gjøre for det ja.. Men etter 4 netter med dårlig søvn, så skal jeg sove og slappe av idag. Og sette meg med bøker i morgen i stedet. Det tar på å bli vekt opptil 4 ganger om nettene assa[&:]

Det er når det er sykdom jeg skulle ønske at jeg ikke var "alene". Men ellers er det ganske deilig faktisk[8D]

God morgen [:D]

Jeg er trøtt som en strømpe idag, så jeg har lyst å bare gåå legge meg igjen [8|]
Men siden jeg måkte i flere timer igår, så forsømte jeg huset, så det må
tas idag [:'(]

Her der det iskaldt både ute og inne, så det første jeg må gjøre er å se om
det er et par pinner igjen å fyre med i garasjen...
Men jeg får jo varmen i meg når jeg bare kommer i gang her da [;)]

Ha en fin dag alle sammen [:)]

God formiddag.

Jeg har sovet godt i natt, første natten på lenge, våknet 7.15 da Marcus kom ruslende inn i senga mi, Marcus ville se litt tv før vi startet dagen, jeg sovnet igjen og sov te 9, det var deilig.

Marcus har spist frokost, sitter og ser på Kaptein Sabeltann og jeg slapper av litt her.

Har satt på en maskin med tøy, har mange igjen.

Snør her og, men ikke like ille som det har gjort, kaldt .

Marcus og jeg skal kose oss hjemme i dag, må en liten tur på butikken men det tar jeg senere når sambo har kommet hjem.

Marcus er feberfri (hvertfall nå på morran), kald på henda er han også.

halloen!

da er vi oppe her.. sov lenge i dag.. eller dvs julie er syk.. så hun har nesten ikke sovet i natt da... her er omgangssyken in tha house...igjen.. så her kommer det i begge ender.. herlig!![&:] men nå er hun i seng, og jeg sitter her.. eneste som fristet til frokost var boller og pepsi max.. så jeg skjeier helt ut i dag.. orker ikke stort med mat i den lukta det bir i huset med denne sykdommen..[&:] så nå har jeg planer om å få vasket litt klær.. det er en del som er spydd ut her. og vaske gulvene her.. slik at jeg får vekk litt bakterier.. (tviler på at det hjelper da.. men det kan ialllfall ikke skade sånn veldig)

så skal vi egentlig ikke noe mr i dag.. skulle egenetlig hentet malin tidlig i bhg i dag.. men for det første er det veldig kaldt.. og julie er jo virkelig ikke i form.. sååå da holder vi oss heller inne.. det blir lang dag for henne.. men det får bare gå...[&:]

ha en strålende dag alle sammen.. [:D]

*JLmamma* jeg må skrive bacheloroppgave i det studiet jeg holder på med nå også, sosialt arbeid, men kan ikke si det frister så veldig, heldigvis er vi tre på gruppa og de to andre er ferdige nå til våren så da har jeg litt press på meg til å få ferdig den oppgaven, og ikke utsette den like lenge som den forrige. Siden det har blitt omrokkeringer i studiet mitt (pga fødselspermisjonen i fjor) ligger jeg egentlig et år etter de andre, men så har jeg hatt en del fag tidligere som er felles for begge studiene så når jeg får skrevet oppgaven nå så er jeg ferdig til jul[:D] istedet for neste juni!

jeg har forresten fått levert den oppgaven til i dag, 1 time og 1 minutt før fristen haha.
Nå er det litt sløving før jeg skal med hunden til vetrinæren. Jeg er lei denne kulda jeg og, 10 minus er ikke noe for astmaungene mine å være ute i så det blir mye innetid for vår del, til og med i barnehagen så det gjelder å være kreativ!

God bedring til alle syke! [:)]

Da var dagen allerede på hell - har hatt en hel dag på jobb siden det er vinterferie. Våknet til enda mer snø[:'(] Begynte ikke på jobb før 9 men sluttet da med andre ord ikke før halv 5. Men tiden gikk da ganske så fort. Skal jobbe hel dag i morgen mens onsdag blir det bare et par timer[:)] så er det vinterferie.

Begge jentene har vært hjemme med faren idag - Amalie hadde jo oppkast natt til søndag, men har beholdt maten nå og har aldri fått feber, så krysser fingrene for at de er klar for barnehage og SFO i morgen[:)]

Kvelden her blir forhåpentligvis kort - skal tiiiidlig opp i morgen for å levere jentene og så jobb - så da har jeg planer om å komme meg i seng litt tidlig. Har vært ganske så trøtt idag, så tror neppe det blir noe problem å sovne, bare håper at mini sover godt i natt[;)]

Ha en finfin mandagskveld!

I dag har jeg hatt fri fra jobb! Aslak skulle til sykehuset (barneavdelingen) for observasjon av måltid! ENDELIG noen som kunne se gutten som en helhet! Følte oss veldig ivaretatt og Aslak glimtet med sin beste side og spiste både det ene og det andre! Vi har bestemt oss for å kutte grøten på kvelden for å se om skive metter mer! Nå har han spist en jogurt og en halv skive med skinkost! imponerende spør du meg. Han kan igjen spise melk og det gjorde ting mer praktisk!

Solveig ble hentet for tidlig i følge henne.. vi hentet henne kl 14. Men det ordnet seg det også! Vi har spist fiskegrateng til middag i dag! flaks at jeg hadde lagt fiskepudding i sausen.. for Solveig og mannen spiste to pakker grateng bare de to![:D]

Nå har jeg hatt meg en dupp på sofaen, Solveig presiserte at man kan ikke sove to ganger på sofaen! Da må man sove i senga...[8|][:D]

ORIGINAL: Actrine

I dag har jeg hatt fri fra jobb! Aslak skulle til sykehuset (barneavdelingen) for observasjon av måltid! ENDELIG noen som kunne se gutten som en helhet! Følte oss veldig ivaretatt og Aslak glimtet med sin beste side og spiste både det ene og det andre! Vi har bestemt oss for å kutte grøten på kvelden for å se om skive metter mer! Nå har han spist en jogurt og en halv skive med skinkost! imponerende spør du meg. Han kan igjen spise melk og det gjorde ting mer praktisk!

Så bra, Actrine. Jeg håper dere får god hjelp fremover og at Aslak blir flink til å spise uten å få vondt i magen sin.

Supert Actrine - vi krysser fingre nå!! Både for at han skal bli bedre, og at dere har fått en velfortjent god natt i natt!

Back
Topp