Skravle.

Real

Gift med forumet
Hva gjør dere i natten?

Jeg er på nattevakt på sykehjemmet jeg jobber på. Skal straks gå runde for å sjekke at alle har det bra og sover søtt. Bare en uke til ferie, og i morgen bare 3 dager til UL-ååh som jeg gleder meg:)

Burde vel kanskje ha lagt meg...Men er barnefri i natt! :) 

Da kan du jo sitte oppe med god samvittighet:)

Jeg må holde meg våken hele natten igjennom. Sove kan jeg gjøre i mårra tidlig.

Og så var det det å sitte oppe da...Er ikke så enkelt når øya faller sammen! 
Og så tror jeg sambo vil noe annet i senga 

Hahaha! Lykke til da, med øynene igjen:)

Kanskje greit å komme seg i seng også, så man får sovet ut..el gjøre andre ting:)

har prøvd meg på sånne før også ^^ blir litt kjedelig på nattevakt. kan gjøre stort sett det jeg vil og mye jeg skulle gjort, men når du sitter der, så er det lett å bare sitte på nett.

Jeg var nok for trøtt, igjen! Hahaha! Merkelig at jeg i det hele er gravid! 

mamma*88 skrev:
har prøvd meg på sånne før også ^^ blir litt kjedelig på nattevakt. kan gjøre stort sett det jeg vil og mye jeg skulle gjort, men når du sitter der, så er det lett å bare sitte på nett.

Sitter som regel ikke på nett, da det stort sett er ting å gjøre. Er jo innom selvfølgelig, men mesteparten av natta går med til tilsyn og ta klokker som ringer. Kan bi selvfølgelig slappe av i de periodene det ikke er klokker som ringer, men det er jo bare deilig. Syns det er digg å jobbe natt. Har 9 dager fri i strekk hver 3 uke, så jatakk til det:)

Elissa85 skrev:

Hahaha! Ja det kan man spørre seg om iblant ja. Kanskje det blir ikveld:)

Real skrev:

Elissa85 skrev:

Hahaha! Ja det kan man spørre seg om iblant ja. Kanskje det blir ikveld:)

Det spørs ;) 

Back
Topp