Skravle:)

Superprodusent

Glad i forumet
Jippi! Idag kom kvalmen sigende! Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir glad for hvert nye symptom som kommer snikende. Jeg er på jobb på sykehjem idag og det skal jeg innrømme har vært en utfordring med oppvask og bleieskift! Jaja, godt jeg er fulltidsstudent da! I morgen skal jeg bestille legetime:) Nå begynner vi å bli en del på novemberforumet, og jeg gleder meg til vi blir enda flere. Hvordan går det med dere?

Så flott at noen kan juble av å være kvalme ;-)
Her går det kjempe fint om dagen, neste for fint, hehe. Nesten som om man begynne rå tvile på om testene jeg har tatt er riktig! Formen er upåklagelig, og jeg krysser fingrene for at det fortsetter.

Jeg har også lurt flere ganger på om jeg faktisk er gravid eller om noe er galt osv. Symptomene er jo så varierende på godt og vondt. Jeg tror jeg skal bestille meg tidlig ul. Tenkte egentlig på uke ti, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge?!

Jeg er ikke glad for kvalmen! :) haha =) 

Kvalme er desidert det beste tegnet men............... Er tung å være mamma til to små når magen vrenger seg.. hehehe! :D 

Hehe, jeg tar i mot kvalme med åpne armer! Har bare hatt snev av det innimellom. Har endel murring, pluss at jeg er usigelig trøtt om ettermiddagen/kvelden. Og blære vil tømmes særs ofte, selvom det ikke er mye som skal ut. Også lurer jeg på en ting; hvorfor våkner jeg plutselig så tidlig??? Før kunne jeg sove til 10-11 på fridager.

Har hostet i 3 uker også jeg da; skikkelig slimhoste. Det og tett/snørrete nese! Er det sånn at forkjølelse kan sitte lenger i kroppen når man er gravid?? Kan ikke huske sist jeg har vært forkjølet så lenge.
Legen sa jeg ikke kunne ta noe for det heller.

(Så nå at dette var litt mye klaging, men var egentlig ikke sånn ment)

Jeg tror kroppen er mer mottakelig for sykdommer når en er gravid og at det holder lenger fast! hmm!! 

Aner ikke hva du kan gjøre.. Drikk te, pust inn damp, sov og hold deg tørr på beina! :)