Skravle:)

Superprodusent

Glad i forumet
Jippi! Idag kom kvalmen sigende! Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir glad for hvert nye symptom som kommer snikende. Jeg er på jobb på sykehjem idag og det skal jeg innrømme har vært en utfordring med oppvask og bleieskift! Jaja, godt jeg er fulltidsstudent da! I morgen skal jeg bestille legetime:) Nå begynner vi å bli en del på novemberforumet, og jeg gleder meg til vi blir enda flere. Hvordan går det med dere?

Så flott at noen kan juble av å være kvalme ;-)
Her går det kjempe fint om dagen, neste for fint, hehe. Nesten som om man begynne rå tvile på om testene jeg har tatt er riktig! Formen er upåklagelig, og jeg krysser fingrene for at det fortsetter.

Jeg har også lurt flere ganger på om jeg faktisk er gravid eller om noe er galt osv. Symptomene er jo så varierende på godt og vondt. Jeg tror jeg skal bestille meg tidlig ul. Tenkte egentlig på uke ti, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge?!

Jeg er ikke glad for kvalmen! :) haha =) 

Kvalme er desidert det beste tegnet men............... Er tung å være mamma til to små når magen vrenger seg.. hehehe! :D 

Hehe, jeg tar i mot kvalme med åpne armer! Har bare hatt snev av det innimellom. Har endel murring, pluss at jeg er usigelig trøtt om ettermiddagen/kvelden. Og blære vil tømmes særs ofte, selvom det ikke er mye som skal ut. Også lurer jeg på en ting; hvorfor våkner jeg plutselig så tidlig??? Før kunne jeg sove til 10-11 på fridager.

Har hostet i 3 uker også jeg da; skikkelig slimhoste. Det og tett/snørrete nese! Er det sånn at forkjølelse kan sitte lenger i kroppen når man er gravid?? Kan ikke huske sist jeg har vært forkjølet så lenge.
Legen sa jeg ikke kunne ta noe for det heller.

(Så nå at dette var litt mye klaging, men var egentlig ikke sånn ment)

Jeg tror kroppen er mer mottakelig for sykdommer når en er gravid og at det holder lenger fast! hmm!! 

Aner ikke hva du kan gjøre.. Drikk te, pust inn damp, sov og hold deg tørr på beina! :)

Er vanlig å få et totalt annerledes søvnsystem når en er gravid.. Kropper gjør seg klar til søvnløse netter! :) Det blir verre jo mer gravid du er! :) hehehe =) 

Hehe, ja, det er vel bare å stålsette seg.

Takk for råd; Te kan jeg absolutt like!! :)

Ja, det er jo egentlig fint å få litt ut av dagene også da, at man ikke sover bort alle timene...

Hei Alle sammen

Jeg har også hatt litt problemer med brystet/lungene de siste tre ukene. Men sist jeg var gravid ble jeg ikke syk i det hele tatt bortsett fra graviditetssymptomer som tok over hele hverdagen.

Pr i dag er jeg 4+6 og har en del småkvalme, masse luft og vonde pupper som lekker en smule. Ellers i dog form, og håper at det holder seg så lenge som mulig :)

hei sitter her med vonde pupper
og ganske mye mens murringer
istad fikk jeg veldig mage vondt og måtte sette meg ned 'ellers veldig trøtt
sovner bare helt plutselig  sitter å ser på tv er ikke serlig trøtt og plutselig er programmet over
selv om det nettop hadde startet
hihi ja det er jo godt med symtomer det hjelper jo på
håper å slippe unna kvalmen slapp unna sist med bare 2 dager
gleder meg til magen begynner å gro ikke bare se sånn litt tykk ut men ordetlig gravid mage
 det gleder jeg meg veldig til
ha en fin kveld

Jeg har også totalt endret sovemønster, og selvfølgelig verst når det er helg. I går sto jeg opp kl åtte. I dag våknet jeg litt over seks, og lå og vrei meg til klokken halv ni eller noe før jeg sto opp. Jeg har aldri vært slik ;)

Ellers har jeg bare ømme pupper og noe murringer nå og da. Får vel bare nyte det så lenge ;)

Har alle mensmurringer her? Jeg kan kjenne et stikk ca en gang i døgnet, men det murrer aldri:/

Nei, murrer vel bare litt hvis jeg har vært veldig aktiv! Mao veldig variabelt! =)

Stikker hvis jeg snur meg feil for fort! :) 

Flub85 skrev:
Hehe, jeg tar i mot kvalme med åpne armer! Har bare hatt snev av det innimellom. Har endel murring, pluss at jeg er usigelig trøtt om ettermiddagen/kvelden. Og blære vil tømmes særs ofte, selvom det ikke er mye som skal ut. Også lurer jeg på en ting; hvorfor våkner jeg plutselig så tidlig??? Før kunne jeg sove til 10-11 på fridager.

Har hostet i 3 uker også jeg da; skikkelig slimhoste. Det og tett/snørrete nese! Er det sånn at forkjølelse kan sitte lenger i kroppen når man er gravid?? Kan ikke huske sist jeg har vært forkjølet så lenge.

Jeg også! Er kjempeglad for hvert eneste symptom! :)
Er overlykkelig over å være gravid og at det virker som at det går rette veien! :)

Supermamma* skrev:

Flub85 skrev:

Jeg også! Er kjempeglad for hvert eneste symptom! :)
Er overlykkelig over å være gravid og at det virker som at det går rette veien! :)

Så bra! Ingenting er bedre enn det:D Jeg skal ringe å få hastetime til legen i morgen. Jeg har fått atypiske symptomer på uvi, og etter at jeg hadde gbs gjennom nesten hele svangerskapet til yngstemor så vil jeg ikke ta noen sjanser. I tillegg har jeg pcos og en ma bak meg så jeg er fryktelig bekymra og kjenner at jeg trenger å snakke med lege eller jordmor pga tusen spørsmål. Skal også høre om det finnes noen mulighet for tidlig ul. Hvis jeg ikke får det så kommer jeg til å bestille privat:)

Back
Topp