Skravle!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Mange som har langhelg nå mot slutten av uken?
Jeg har fri nå frem til fredag kveld, så i morgen reiser vi på hytta for å kose oss! Gutta blir igjen på hytta til lørdag så vi får en dag til når jeg har vært på nattevakt!

I dag har jeg vært på møte og vi dro på boxer-handletur etter middag. 
Tenkte jeg skulle gjøre shoppingen litt spennende for Teo da, at han kunne være med å velge boxere. Men det virker ikke som at han bryr seg så veldig egentlig, mamman og pappan synes det er mye mer stas!
:-p

hei og hå :)

her blir det langhelg vettu, og gleder meg noe enormt. føler til tider at jobben "spiser meg opp"... er så mye hele tiden at litt mer fritid (hvertfall tankemessig) kunne vært godt.så jeg og snuppa drar til oslo i morgen og blir til søndag..sambo kommer etter på fredag.. skal bare kose oss og atter kose oss.. koble helt ut. slappe av med familien :)
her har snuppa hatt helt trusedilla siste uka, vil gå uten bleie, men tisser på alt.. sier at hun må tisse akkurat når hun tisser... :/

Når T går med bleie småskvetter han hele tiden, og sier ifra i det han gjør det. 
Men uten bleie går han utrolig nok ganske lenge, men han sier ikke i fra, vi er nødt til å plassere han på do. Men da er han som regel helt tørr!
=)

snuppa her har gått mye på do, ganske lenge. men ikke noe system over det enda.. hender hun sier at hun skal bæsje, da går vi på do... men siden hun ikke er så gammel enda, styrer hun det litt selv.. viser stor intr. for å gå på do/uten bleie hjemme, så da følger vi opp det litt. har tissa ut stolene noen ganger eller en dam på gulvet, stusser fælt da og sier: jeg glemte det..ooops :)

Hehehe. 
Så morsomt. 
Teodor synes bare det er fryktelig ekkelt han, og blir egentlig litt lei seg. 
Vi må forklare at det ikke gjør noe, at vi bare skifter klær og vasker de - null problem. 
Han tisset på vei hjem fra bhg i dag, og nektet nesten å gå fra postkassen og hjem i den våte buksen stakar. 

Har også langhelg og det er kjempedeilig :)

Full fart på jobben for tiden, så godt med en mini-ferie....

Tenkte å besøke litt familie og sånn, ikke alltid tiden strekker til i hverdagen til det :)

Det er sant, det blir fort travelt. Sånn sett burde vi besøkt svigermor eller svigerfar, som bor et stykke unna begge to. Men siden jeg skal jobbe natt til lørdag og to netter til blir det så stress føler jeg...

Høres ut som om Felix og Teodor er helt motsatt for tiden. Felix ønsker seg desperat boksere, og vil absolutt velge de ut selv i butikken. Derimot vil han ikke gå nok på do, og jeg har vært streng og sagt at vi ikke kjøper noen før han har bæsjet på do.

Vi har vært på bondegårdstur med åpen barnehage i dag.emoticon  Det var utrolig koselig, og 4 timer ble borte på et øyeblikk. Tror vi må prøve å få til gårdsbesøk oftere, i tillegg til at det var hyggelig har både Felix og jeg mye å lære. Han ble overrasket over hvor store hester er, og jeg har problemer med å se forskjell på en sau og en geit. Nå har jeg selvfølgelig klart å ta bilde av den eneste sauen som ikke hadde horn, men likevel er det ingen av dem som ligner på bildene i pekebøkene? Er det ikke egentlig ganske like dyr?

Så gøy med gårdsbesøk!
Håper vi får til det mer fremover vi og!
Skal kjøpt sesongkort på Hunderfossen, og de har jo barnas gård =) 

Deilig med hyttetur og miniferie! Håper dere får det strålende!

Så herlige bilder av Felix! Jo, geiter og sauer er jo ganske like:) Ikke rart han har vanskeligheter med å se forskjell.

Her skal vi også ha langhelg. Fredag morgen reiser jeg med tre barn til Sverige; Alma, Luna og kusina deres. Bare en togtur på under to timer, så det går nok kjempefint. Der blir vi henta av pappa, vi skal til deres sommerhus. Lørdag kommer mannen min etter. Det er meldt kjempefint vær, så jeg gleder meg masse. Og Alma ELSKER å leke med kusina si, som er akkurat tre år eldre. De to stortrives sammen. 

Jaja. Da ble det plutselig litt forandring i planene her.

Plutselig ble vi barnevakt til vår lille nevø på 11 mnd hele helgen, så nå er det full fart her :)

Ser litt fram til at mannen min kommer hjem så vi er to her nå ja :)

Back
Topp