Hei og hå!
Mange som har langhelg nå mot slutten av uken?
Jeg har fri nå frem til fredag kveld, så i morgen reiser vi på hytta for å kose oss! Gutta blir igjen på hytta til lørdag så vi får en dag til når jeg har vært på nattevakt!
I dag har jeg vært på møte og vi dro på boxer-handletur etter middag.
Tenkte jeg skulle gjøre shoppingen litt spennende for Teo da, at han kunne være med å velge boxere. Men det virker ikke som at han bryr seg så veldig egentlig, mamman og pappan synes det er mye mer stas!
:-p
Mange som har langhelg nå mot slutten av uken?
Jeg har fri nå frem til fredag kveld, så i morgen reiser vi på hytta for å kose oss! Gutta blir igjen på hytta til lørdag så vi får en dag til når jeg har vært på nattevakt!
I dag har jeg vært på møte og vi dro på boxer-handletur etter middag.
Tenkte jeg skulle gjøre shoppingen litt spennende for Teo da, at han kunne være med å velge boxere. Men det virker ikke som at han bryr seg så veldig egentlig, mamman og pappan synes det er mye mer stas!
:-p
Det var utrolig koselig, og 4 timer ble borte på et øyeblikk. Tror vi må prøve å få til gårdsbesøk oftere, i tillegg til at det var hyggelig har både Felix og jeg mye å lære. Han ble overrasket over hvor store hester er, og jeg har problemer med å se forskjell på en sau og en geit. Nå har jeg selvfølgelig klart å ta bilde av den eneste sauen som ikke hadde horn, men likevel er det ingen av dem som ligner på bildene i pekebøkene? Er det ikke egentlig ganske like dyr?