Skravle tråd tirsdag

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Gjør dere på i kveld då? Vi bestillte pizza i sted.. eg fekk så lyst på.. så då var det ekstra kos til hotell c;-) skal på seinvakt i morgen så trur eg skal se morgen dagens hotel c etter på :D sumo <3
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Her ligger jeg fortsatt strak ut av omgangsyken,var bedre på dagen idag,men så kom det kastet på meg igjen.....
Ellers venter jeg på grays:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Laget meg pastasalat. Nam nam. Blitt skikkelig glad i kjøkkenet i det siste. Å siden jeg nå ble påminnet greys, så venter jeg å på det! Jippi! Tenk å glemme det da! :-P

Nå slapper jeg av foran tv'en.. Sambo har gått for å trene litt, og lillemann sover søtt i sengen sin :) Godt med litt alenetid og noen ganger! :)

Her ligger jeg fortsatt strak ut av omgangsyken,var bedre på dagen idag,men så kom det kastet på meg igjen.....
Ellers venter jeg på grays:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hatt det en god stund du:( uff god bedring! Eg ser ikkje på greys;)

Laget meg pastasalat. Nam nam. Blitt skikkelig glad i kjøkkenet i det siste. Å siden jeg nå ble påminnet greys, så venter jeg å på det! Jippi! Tenk å glemme det da! :-P

Nam pastasalat<3

Jeg og mannen var å spiste sushi til middag på et nytt sted jeg fant. Det var ganske dyrt og ikke det beste jeg har smakt ^^ haha.

Så gikk han for å trene.. (så flink han er!) og jeg sitter foran Pcn og planlegger baby-ting :P haha. Jeg klarer ikke la vær. Men skulle nesten hatt et år permisjon bare for å planlegge :D

Jeg og mannen var å spiste sushi til middag på et nytt sted jeg fant. Det var ganske dyrt og ikke det beste jeg har smakt ^^ haha.

Så gikk han for å trene.. (så flink han er!) og jeg sitter foran Pcn og planlegger baby-ting :P haha. Jeg klarer ikke la vær. Men skulle nesten hatt et år permisjon bare for å planlegge :D
He he, du har jo nesten 9 mnd da ;) men " kun"4 igjen ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nam pastasalat<3

Åh. Det er så godt det. Det skal jeg jaggu lage til middag i morgen. :D Jeg også er klar for Greys. Har ostesmørbrød i jernet. NAMNAM :)

Her er jeg aleine hjemme jeg... Minste fjompen sover, store snuppene er i syden med pappaen sin og sambo er å jobber... Har vert til muskelterapaut idag og verker i blåingene han gav meg, men ikke vondt i bekkenet... Juhu...

He he, du har jo nesten 9 mnd da ;) men " kun"4 igjen ;)

Jammen med alt jeg har lyst til å planlegge burde jeg ha permisjon fra jobben i tillegg! Får jo bare tid hver kveld :P

Har sortert arveklær fra str 50-86, og lagt i plastkasser. Føler meg kanskje litt tidlig ute, men i kveld måtte jeg bare gjøre noe koslig arbeid som dette :) Fikk skikkelige smerter i rygg og bekken i natt som var, så har vært en dårlig dag på jobb... God natt! :)

Ja det har jeg lurt på.. Hvilke størrelser er liksom greit p ha fremme og hvilke størrelser er det alt for tidlig å ha oppe? Har mye plass i boden til å legge ting :)

Har sortert arveklær fra str 50-86, og lagt i plastkasser. Føler meg kanskje litt tidlig ute, men i kveld måtte jeg bare gjøre noe koslig arbeid som dette :) Fikk skikkelige smerter i rygg og bekken i natt som var, så har vært en dårlig dag på jobb... God natt! :)

Så koslig å holde på med.. :) håper bekjenet blir bedre:) god natta ;)

Ja det har jeg lurt på.. Hvilke størrelser er liksom greit p ha fremme og hvilke størrelser er det alt for tidlig å ha oppe? Har mye plass i boden til å legge ting :)
Jeg laga ei kasse til hver str. Har ikke lagt noe som helst i klesskapet enda, for rommet skal pusses opp snart.. Men kanskje 56-62 blir lagt i skapet først.. Og de få plaggene jeg har i str.50.. Lurer mest på hvor mye vi trenger av hver...

Av erfaring, så kommer jeg til å ha 50-56-62 liggende framme først, siden dette passet vår gutt en god stund. Så tar jeg større størrelser fram ettersom jeg må rydde vekk det som er for lite :)

Bare et tips. Størrelsene varierer ganske mye fra merke til merke så det lønner seg å ta frem litt større størrelser og måle av og til. Hentet frem ting sist som nesten allerede var for lite..

Bare et tips. Størrelsene varierer ganske mye fra merke til merke så det lønner seg å ta frem litt større størrelser og måle av og til. Hentet frem ting sist som nesten allerede var for lite..

Ja, det har jeg merket! Spesielt fra Cubus. Kjøpte en dress i str.50 derifra. Og den var veldig lang. Har merket det på andre plagg også.

Åja, dette var gode tips. Dra skal jeg gå igjennom det jeg har allerede og så skal jeg se hvordan størrelsene varierer med hverandre!

Se hva jeg kjøpte i dag:

ImageUploadedByBV Forum1358350820.095355.jpg

Haha! Verdens søteste liksom-skinny-jeans :D

Back
Topp