Skravle tråd for lag Svane

Ok, isåfall kan jeg godt være lagleder. Om det er i orden for dere andre?
Så tar du for meg om det er noe nå på fredag?

Jepp. Klart :) denne fredagen er det ingen lagledere som treng å gjøre noe. :) og kommer det andre fredager som blir problematiske så e det bare å spørre vettu :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg til å komme ordtlig i gang med slankekrigen nå og bli kjent med dere:)
Høres bra ut at du vil ta jobben som lagleder:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner kroppen trenger det no. :) så skal bli veldig godt å komme i gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Må komme skikkelig i gang igjen selv:) Har blitt dårlig på det meste de siste ukene. Ikke helt ute av det, men ille nok :p :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må komme skikkelig i gang igjen selv:) Har blitt dårlig på det meste de siste ukene. Ikke helt ute av det, men ille nok :p :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Eg e heilt på kjøret :( men det skal komme seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lagene er jo på plass jo!!! Må nok sette inn huskelapp i kalenderen for veiing, pleier å veie meg mandag, men fredag er jo helt greit.

Ellers er jeg snart 35år, gift og mamma til en på 5mnd og ei på snart 5år. Jobber for tiden 50% og er 50% i permisjon. Veldig klar for å gå ned noen kilo.

Elsker god mat, vin, sjokolade og rød solo, men dette må skjerpes inn. Dvs god mat kan jeg jo fortsette med, men helst sunn. Så tar gjerne imot tips om god og sunn mat!

Har også fått gjenopplivet Endomondoappen min og planen er å nullstille Vektklubbbrukeren, så jeg er klar!
 
Litt treg her... Men skal jeg på fredag sende inn vekten på PM til leder som normalt er Litchi, men på fredag er Smørblomst? Eller skal jeg legge den inn i vekttråden?
 
Lagene er jo på plass jo!!! Må nok sette inn huskelapp i kalenderen for veiing, pleier å veie meg mandag, men fredag er jo helt greit.

Ellers er jeg snart 35år, gift og mamma til en på 5mnd og ei på snart 5år. Jobber for tiden 50% og er 50% i permisjon. Veldig klar for å gå ned noen kilo.

Elsker god mat, vin, sjokolade og rød solo, men dette må skjerpes inn. Dvs god mat kan jeg jo fortsette med, men helst sunn. Så tar gjerne imot tips om god og sunn mat!

Har også fått gjenopplivet Endomondoappen min og planen er å nullstille Vektklubbbrukeren, så jeg er klar!

Jeeeey. Lag Svane er komplett. Kjekt å sjå deg. :D no e vi i gang vettu. Alarm på mobilen e veldig lurt. Eg må ha det :p ellers bare glemmer eg ut veiinga om mårningen. Kjem som regel på krigen utover dagen. Men må jo veie før frokost for å få det rett :) detta blir bra :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litt treg her... Men skal jeg på fredag sende inn vekten på PM til leder som normalt er Litchi, men på fredag er Smørblomst? Eller skal jeg legge den inn i vekttråden?

Vi skal alltid bare registrere i veietråden. Så henter bare lagleder eller vilar tall derfra :) dette pga at det har hendt at plutselig sitter lagleder uten internett og så har ikke krigleder fått talla innen fristen. Då kan andre gjøre jobben til lagleder også :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då kan jo eg fortella litt om meg sjøl :)

Har to nydelige gutter :) en på 16 mnd og en på 3,5 år. Er aleine mamma 100% av tiden. Så her er det som regel en hektisk kvardag. Jobber for tiden 80% som regnskapsfører. Har ekstremt lang reisevei (2timer pr dag) så det tar mye av tiden. Driver å søker litt jobber nærmere, men lite på jobbmarkede her rundtom nå for tiden.

Eie hus og bil, så har i grunn det vi trenger :)

Fritid vet eg ikkje ka e :p de få timene eg har på kvelden går egentlig med til sofasitting og tv titting. Og selvfølgelig litt BV og Slankekrig :p

Det var livet mitt i veldig korte trekk :D men bare å spørre hvis dere lurer på noe :D
Shit, hvor mange timer har døgnet ditt?!
 
Shit, hvor mange timer har døgnet ditt?!

Alt for få :p sover max 4-5 timer så da har eg mer tid på dagen :D hehe. Hadde et døgn hatt 30 timer, hadde det vært perfekt! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 32 år har to nydelige barn på snart 1 og 2, er samboer, jobber 60% og har vært i overkant glad i mat de siste 3 årene. Har to barn som nå nylig har begynt å sove rundt, så det har blitt en del våkenetter med dertil småspising og lite trening. Er leder på en av Norges største restauranter, og selv om jeg elsker arbeidsoppgavene mine så misliker jeg ledelsen såpass mye om dagen at jeg er på utkikk etter ny jobb
Privat så driver vi og flytter om dagen, er interessert i bolig, bil, hekling og diverse serier :) Har akkurat begynt å trene og tror jaggu jeg liker det ganske godt til tross for opererte knær som tuller en del :) 01. målet mitt er å få på "den blå kjolen" en kjole jeg brukte i min brors bryllup for 4 år siden, før barn, kontorjobb og trøstespising innhentet meg :)
 
Alt for få :p sover max 4-5 timer så da har eg mer tid på dagen :D hehe. Hadde et døgn hatt 30 timer, hadde det vært perfekt! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
4-5 timer er galskap! Jeg har ikke hatt stort mer selv de siste 3 årene, men vi er nå to som kan gjøre det som kreves for å få dagene til å gå rundt! All ære til deg :)

Har forresten en link til en side der man enkelt kan legge inn vekt og finne prosentvis nedgang, her er den :) http://www.fitwatch.com/qkcalc/calculate-weight-loss-percentage.html
 
4-5 timer er galskap! Jeg har ikke hatt stort mer selv de siste 3 årene, men vi er nå to som kan gjøre det som kreves for å få dagene til å gå rundt! All ære til deg :)

Har forresten en link til en side der man enkelt kan legge inn vekt og finne prosentvis nedgang, her er den :) http://www.fitwatch.com/qkcalc/calculate-weight-loss-percentage.html

Den rekna bare hele prosent den der. Vi må ha feks: 1,4369 %. Dette fordi det ofte er så utrolig jenvnt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
4-5 timer er galskap! Jeg har ikke hatt stort mer selv de siste 3 årene, men vi er nå to som kan gjøre det som kreves for å få dagene til å gå rundt! All ære til deg :)

Har forresten en link til en side der man enkelt kan legge inn vekt og finne prosentvis nedgang, her er den :) http://www.fitwatch.com/qkcalc/calculate-weight-loss-percentage.html

Det e galskap ja :p hihi. Kjenner at det av og til hadde vært godt å sove litt på sofaen på ettermiddagene når en kommer fra jobb. Men det kan eg se langt etter i mangen år enda :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp