Skravle tråd for lag Svane

Vi må da vel kunne få til seier :)
Jeg skal i alle fall prøve å samle flere poeng denne uka;)

Eg skal prøve å holde meg snopefri resten av uka. Har sprokke allerede i dag, men resten skal eg ha poeng for.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg skal prøve å holde meg snopefri resten av uka. Har sprokke allerede i dag, men resten skal eg ha poeng for.


Sent from my iPhone using BV Forum
Snopefri er jeg veldig usikker på denne uka selv. Har høstferie og tenker det blir dessert noen dager. Ble kake her i dag, så bonus blir det ikke. Skal ikke spise noe hver dag, men noe blir det.
 
Snopefri er jeg veldig usikker på denne uka selv. Har høstferie og tenker det blir dessert noen dager. Ble kake her i dag, så bonus blir det ikke. Skal ikke spise noe hver dag, men noe blir det.

Ja, søren og. Det e høstferie :/ hadde glemt det. For kanskje besøk langveis fra, så da blir det nok noe ja :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, søren og. Det e høstferie :/ hadde glemt det. For kanskje besøk langveis fra, så da blir det nok noe ja :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, sånn er det noen ganger. Satser på en god uke og gode resultat likevel;)
 
Woooops jeg strøyk på snop første dagen!!
Jeg har vært med suuuupre damer med jobb nr 2 i dag, og dagen starta med å sprette champis! Haha :D
Jeg var så gira på business og suksess at jeg glemte hele utfordringen :eek: :eek: Ærre mulig!!
:D
Jaja de andre bonusene skal jeg ha!! :)
 
Woooops jeg strøyk på snop første dagen!!
Jeg har vært med suuuupre damer med jobb nr 2 i dag, og dagen starta med å sprette champis! Haha :D
Jeg var så gira på business og suksess at jeg glemte hele utfordringen :eek: :eek: Ærre mulig!!
:D
Jaja de andre bonusene skal jeg ha!! :)

Så gøy da!! Håpe dåke storkoste dåke. Va ein smule misunnelig etter eg fikk snapen ja :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med alle denne uka? :)
 
Mhm. E bare så langt å reise :p men hadde vært utrolig gøy da.


Sent from my iPhone using BV Forum

I går natt drømte eg forresten at de sku holde seminar i bergen :D i grieg hallen :D så då kom dåke her :p ut på kvelden hadde de invitert celine dion til å synga. Ho kom som overraskelse. va så gøy. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kunne gått bedre :p vekta stod bom fast i dag tidlig :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Har stått i ro her også. Fikk ikke veid i dag da jeg har pakket den ned:p
Spent på fredag altså, vil ha nedgang denne uka:)
 
I går natt drømte eg forresten at de sku holde seminar i bergen :D i grieg hallen :D så då kom dåke her :p ut på kvelden hadde de invitert celine dion til å synga. Ho kom som overraskelse. va så gøy. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi ler :D Det er hadde ikke forundra meg om hun plutselig dukka opp en dag, alt føles jo litt fab. :)
Hadde vært gøy! :D
 
Tro det eller ei men jeg er fortsatt ikke frisk!!! Tror jeg aldri har vært syk så lenge før! Huff...
Føltes bra på søndag for hadde plutselig masse energi! Men begynner å tro det bare var det kurset som ga meg en boost! :)
Lukt og smaksansene har vært borte siden tors/fred. Likevel har jeg ingen lyst på sunn mat...har ikke noe ork og krefter, og er rett og slett dritt lei!!!! :( :( dagens syting fra meg
 
Har stått i ro her også. Fikk ikke veid i dag da jeg har pakket den ned:p
Spent på fredag altså, vil ha nedgang denne uka:)

Æsjda. Men eg ser jo da at eg ikkje har fokus og energi til å planlegge så mye sundt. Og da blir det jo der etter :( håper eg får komt meg litt ovenpå neste uke. L har ikke spydd i dag. Så krysser fingra for at han kan gå i bhg i måren. :) då får eg meg en dag å slappe av på uten unger hjemme. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp