Skravle tråd for lag Svane

Hvis du endre den til 720 poeng blir det perfekt! :D veldig bra jobba :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :) vekta har stangnert litt, men kan være varmen og vann som har samlet seg opp :) det ser ut som de fleste har fått en liten stopp i nedgangen, erfaringsvis er det ganske normalt noen uker inn i slankingen :)
 
Hei. Liten nedgang fra meg denne uka:( må prøve å være flinkere uken som kommer. Sliter veldig med motivasjon kjenner jeg...
 
En smulie bekymra her. Fortsatt 3(!!!!) som ikkje har levert vekt :eek: kom igjen jenter.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mhm. Håper virkelig eg og. Kjipt å miste 3 stk samme dag for å glemt å levere :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er det:(
Har ikke sett noe på de andre lagene, men redd jeg ryker denne uka selv også:(
 
Ja, det er det:(
Har ikke sett noe på de andre lagene, men redd jeg ryker denne uka selv også:(

Krysse fingra for at de andre 3 klaske i bordet med mye nedgang om berre et par minutt. Har prøvd å sende de pm.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg rakk det, men kan vel ikke akkurat si at jeg hadde så mye å bidra med... 0,2 kg opp og heller ikke så mange poeng. Men håper andre lag også har hatt en tøff tredjeuke...

Her har denne uka gått i ett, mannen har vært en del borte, jeg har hatt to heftige dager på jobb, vesla har hatt noen skikkelig urolige kvelder etter legging (selvsagt de kvelden jeg har planlagt å køye tidlig, noe som da gikk i vasken) og vi har vært på sykehus og fått konstantert at junior må opereres igjen (lite inngrep og jeg ante det vel, men var litt tøft allikevel). Puh... neste uke bør bli bedre altså...

Nå er planen:
- Dusje og legge vesla (junior sover alt)
- Sende en og annen mail i forbindelse med jobb
- Ta et glass vin...

Helga ser heldigvis rolig ut, så satser på å få gått tur, kanskje trent og spist litt sunt!

God helg jenter!!!
 
Då e resultatet ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har litt å gå på til neste uke. Håper alle finner litt motivasjon og er klar for ny uke og utfordring:D
 
Krysse fingra for at de andre 3 klaske i bordet med mye nedgang om berre et par minutt. Har prøvd å sende de pm.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor mange er vi på laget nå?
Prøvde å ta en titt i veietråden, men ble ikke noe klokere av det:p
 
Huff, huff :-( kjedelig resultat denne uka. Håper neste blir bedre. Jeg skal prøve å bli flinkere hvertfall. God helg hvertfall :)
 
Huff, huff :-( kjedelig resultat denne uka. Håper neste blir bedre. Jeg skal prøve å bli flinkere hvertfall. God helg hvertfall :)
Ja, det må bare bli bedre neste uke:) vil ikke miste flere. God helg til deg også:)
 
Takk for svar:)

Denne uka skal vi vinne :D vi SKAL klare det. :) no kan vi ikkje miste flere. Og NÅDE den som glemmer å levere vekt her etter :p hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne uka skal vi vinne :D vi SKAL klare det. :) no kan vi ikkje miste flere. Og NÅDE den som glemmer å levere vekt her etter :p hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har ingen planer om å glemme det. Vi må stå på skikkelig neste uke alle sammen:D
Jeg var helt sikker på å ryke i dag, og det var ingen god følelse:(
Dessuten ble jeg skuffet over eget resultat og det er unødvendig.
 
Jeg har ingen planer om å glemme det. Vi må stå på skikkelig neste uke alle sammen:D
Jeg var helt sikker på å ryke i dag, og det var ingen god følelse:(
Dessuten ble jeg skuffet over eget resultat og det er unødvendig.

Det e bra :) det e ingen god følelse å tro en skal ryke. No håper eg bare at eg får ungene i barnehagen snart så vi får komt inn i vanlig rutiner igjen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp