Skravle tråd for 2021

Jeg har holdt på siden i sommer, målet mitt er varig livsstilsendring. Jeg startet med å telle kcal, frem til jeg sånn ca. visste hvor mye kcal de enkelte matvarene inneholder, så gjorde jeg et par små endringer i kostholdet mitt.
 
Skulle gjerne hatt en tråd for å legge inn aktivitetspoengene underveis
 
Skal vi ta bilde av vekta hver gang?
 
3,5 timers tur på fjellet med ungene, og min bror og hans unger. (*)

Det må telle som en del mosjon gitt, første timen var blodslit og svetten randt også.

Men en fin tur da.

(*) jeg lurer på om noen trodde det var "mine hans og vår" der vi fikk. For vi møtte noen som først møtte våre to jenter på 9 og 10, og deretter min bror og så meg og 5 åringen og så kom de over bakketoppen og møtte gutta våre på 11 og 13, og da sa den ene noe som gjorde at jeg tenkte hun reagerte på hvor mange unger vi hadde med oss. Men det var altså det at min svigerinne ikke er hjemme og min mann jobbet så jeg og min bror gikk tur med ungene våre. Han har to og jeg har tre. De ligner jo litt på hverandre. De er søskenbarn. :)
 
Last edited:
Var det ingen flere som skulle veie inn forrige uke?
 
Besøkte søstra mi i Bergen helga har aldri spist så mye i mitt liv både godis og masse mat gjikk lange turer da heldigvis med tante ungene men ble vekt oppgang på meg denne Uka
 
Jeg er visst deadlinejunkie, og når det ikke er en veldig klar tidsfrist så klarer jeg visst ikke registrere, og dessuten dillet med bilde v vekta som jeg sliter med

Men jeg har full oversikt i appen min da, så nå har jeg oppdatert pent og pyntelig i veietråden :)

Denne krigen går jeg FAKTISK ned i vekt. Uten at det henger sammen med krigen da sånnsett, det er en utvikling jeg har hatt siden april 2020, litt opp og litt ned, men nedadgeående trend over tid. Det er faktisk håp om at jeg kan nå mål i år. Så spørs det med jul og overtids-perioden på nyåret da, men jeg ligger bedre an enn på mange år!
 
Back
Topp