Skravle tirsdag 7/10

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Trege på avtrekkeren i dag damer?
Jeg har ikke sittet ned siden jeg stod opp.
Gikk tidlig ned til søs for å hjelpe til med ungene, og Lillebror våknet først da jeg kom kl 7.30!
Fikk i dem frokost og gikk alle mann opp til skolen og videre til barnehagen med de to minste.
Og så gikk søs og jeg på yoga etterpå =)
Nå er jeg hjemme, har spist og fyret i ovnen og skal skrive litt på oppgave :)
T kommer hjem med kusina på 12 år, hun skal spise her og skysses til dans før vi skal på turn og Lillebror til bestefar ;)
 
Hehe litt overrasket over at det ikke hadde kommet noen dagstråd istad ja! Men så fikk jeg ikke tid til å lage en der og da ;)

Hvorfor skal unger alltid sove lenge hos andre?:p hehe.. flinke dere er som får gjort så mye om morgen da:D

Leoh er hjemme idag å..men er i fin form :) han hadde litt feber igår kveld, så var derfor jeg lot han være hjemme! Blitt snørrete igjen, så var nok det feberen kom av ;) jeg regner med at han skal i bhg imårra!

Liana hadde problemer med å sove igår kveld! Måtte til slutt ta hun opp litt.. klager på der hjørnetennene kommer ut, og har blitt småforkjøla hun også. Så håper hun har fått sove godt i bhgen idag:)

Dem skal snart hentes..så blir det vel full fart fram til legging! :)
 
Skikkelig skravel her :p
 
Hahaha, ikke akkurat :p
Jeg har landet på sofaen og kommer meg ikke opp igjen :D
 
Hehe samme her :) skal straks legge meg :) to forkjøla unger i hus! (Igjen).. håper Liana er i form til barnehage imårra! Leoh er det hvertfall :D
 
Hehe samme her :) skal straks legge meg :) to forkjøla unger i hus! (Igjen).. håper Liana er i form til barnehage imårra! Leoh er det hvertfall :D
God bedring til ungene :)
 
Back
Topp