Noen som vil hjelpe meg her? Er jo nesten dødt ute på åpent [emoji29] så 30 innlegg for å få tilbake tilgangen min var ikke så lett [emoji51] Noen som vil skravle litt med meg? [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Ja, her ute er det lite som skjer. Men, inne på skjult er det jo voldsomt mye aktivitet da vetdu, der alle gjemmer seg [emoji14]
Det jeg fikk og, merkelig nok [emoji14]Sjekker omtrent aldri her ute lengre [emoji28] men får varsler når det opprettes nye tråder her da
Sjekker omtrent aldri her ute lengre [emoji28] men får varsler når det opprettes nye tråder her da
Ikke så lett nei når det ikke er nye tråder her. Men da må man jo bare gjøre som deg og opprette noen tråder. Blir ikke mer liv enn man lager selvHar vel 6 igjen tror jeg før jeg kan søke igjen [emoji1][emoji108] men blir for dumt å skrive bare for å skrive og [emoji87] vært inne å svart på en del av lekene på åpent da [emoji12] Historietråden var morsom [emoji23]
Ikke så lett nei når det ikke er nye tråder her. Men da må man jo bare gjøre som deg og opprette noen tråder. Blir ikke mer liv enn man lager selv
Beste er å sørge for at man ikke mister tilgangen [emoji14]Nei dette var ikke så lett nei [emoji12][emoji23] Sant [emoji119] Heldigvis legger snuppa seg tidlig så nå er d bare å finne på noe å snakke om å håpe noen svarer [emoji5]
Beste er å sørge for at man ikke mister tilgangen [emoji14]
Er det ikke noe som gjør at du kan sjekke hver fjerde time eller sånt da? For da kjører forumet en status? [emoji14] jeg vet ikke da!Dette blir den 10 bare i dette innlegget så har jeg også opprettet et par andre tråder pluss svart i andre tråder så tror jeg skal være oppe i 30 nå? Må jeg vente på oppdatering eller noe??
Er det ikke noe som gjør at du kan sjekke hver fjerde time eller sånt da? For da kjører forumet en status? [emoji14] jeg vet ikke da!
Da har jeg nådd 30 innlegg og sendt pm til ansvarlig så da er d vel bare å vente og håpe noen har lyst å skravle litt her ute med meg i mellomtiden [emoji12]