Skravle, skravle!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Såå stille her om dagen, flere som har mye å gjøre?
I dag har T og jeg hatt fri, kost oss masse med vaffelbesøk og busstur til byen.
I ettermiddag var jeg med niesen min på dansing, hun bor hos oss denne uken!
I morgen har jeg også fri, men masse å gjøre hjemme og tre 6-8-åringer som kommer etter skoleslutt kl 13.15.
Til helgen reiser vi til svigerfaren min, lang reisevei, men det blir koselig!
Hva skjer hos dere om dagen da?
[:D]

3 6-8-åringer høres livlig ut.[:D] Det blir nok hyggelig, og morsomt for Teodor.[:)]

Vi skal ha dåp på søndag, og masse overnattingsgjester, så jeg har nok å gjøre for tiden. Heldigvis må jeg jo sitte rolig masse likevel, for å amme lillesøster. Da blir det alltids litt tid til bv.[8D]

Ellers har vi fått en ny vannlekasje, det passet litt dårlig akkurat nå. (Som om det finnes et godt tidspunkt for vannlekasjer.) Rørleggeren fant ikke ut hvor det kom fra heller, så vi skulle bare vente å se videre.[8|] Forsikringsselskapet skulle sende en takstmann på fredag, så jeg bare håper han har et mer fornuftig svar. Jeg føler ikke helt for å bare la vannet sildre gjennom veggene mine til jeg har en skikkelig råteskade...

Er fryktelig stille her ja, litt kjipt det....

Er jo egentlig veldig koselig her inne [:D]

Her har Amelia og jeg hatt vår ukentlige fridag, og kost oss inne i hele dag (unntatt en liten Coop Obs tur på ettermiddagen).

Hun er fortsatt litt slapp og har ikke kjempelyst til å base rundt i snøen enda, så da holder vi oss inne [:)]

I morgen prøver vi oss på barnehage igjen, så da blir det spennende hvordan det går [;)]

Fru H: Høres ut som du har nok med barn rundt deg om dagen. Snill som passer da [:)]
Sukkertopp: Hørtes ikke noe ålreit ut med vannlekkasje. Håper dere finner en løsning fort [:)]

God morgen!!

Her er jeg hjemme med sykt barn idag. Hvertfall endel av dagen.

Henta hu med feber i bhg på tirsdag.
Passer dårlig med sykdom nå, som mannen er på kurs og jeg har MYE å gjøre på jobb.

Så igår leverte jeg snuppa hos svigermor kl 12, da hadde hun ikke hatt feber enda, men ble værre, å idag er det full feber og rennende nese.
Hun skal en tur til svigermor kl 13 idag, så jeg tar meg en liten tur på jobb.

Inatt skal hun til mamma og pappa.
De skal egentlig ha hu hele helga, men vi får se an formen...

Så jeg koser meg med kaffe nå, før fullt kjør på jobb etterpå.

God morgen ja!
Vi koser oss veldig med niesen min i hus, hun er ikke så vanskelig å ha med å gjøre heller [:)]
T er ikke så glad i å reise i barnehagen om dagen.
Selvom jeg har fri i dag også har jeg levert han der nå. Har masse å gjøre hjemme da, så det er han egentlig greit, tenker det er greit for han å være noen timer også, han har det jo veldig fint når han først har kommet i gang der =)
Men det er ikke noe moro når de ikke vil i barnehagen kjenner jeg. "Tedo ikke bahagen, Tedo fri, hjemme med mamma!".....
Forhåpentligvis får jeg pakket litt til helgen og gjort oss klare, slik at jeg han hente han tidlig i dag og i morgen!
[:D]

Hei! Er inne og titter og svarer litt inni mellom, men har hendene fulle med hverdagen ellers :)

Evelina går i barnehagen hver dag, og jeg jobber. Styrer fortsatt jobbtiden min selv, og jobber endel helger - så da er Evelina enten hos pappan sin eller hos foreldrene mine.
Hun har fått et utrolig sterkt bånd til pappa og mamma, siden vi alltid trør i dørene der. Det er så godt :)

Jeg har begynt å trene fullt igjen, etter noen måner med av og på pga mye jobbing og overtrening. Godt å være tilbake :)

Skal jobbe i kveld og i morgen kveld. Så skal vi kose oss hjemme på lørdag med taco og godteri tenkte jeg :) Gleder meg :)

Håper alle har det fint :)

Høres ut som du har hendene fulle om dagen Fru H!![:-][:)]

Greit her, jeg er sykmeldt ei uke[:-] pga kvalme og trøtthet..! Satser på jeg kommer meg etter ei uke med avslapping.. For tidlig å bli dårlig... Var alldeles ikke slik med frøkna..! Trodde jeg var fin i dag, så sitter jeg i sofaen foran pcen og kjenner spytrangen melder seg..! [:'(]

Nå får jeg vel psyke meg opp til å hente frøkna i barnehagen!

Håper ettermiddagen blir flott![:)]

her går det i jobb, unge, hus, jobb, jobb, mer unge, mer hus osv..
koser oss mye om dagen, men jammen er jeg sliten for tiden også.. var mye syke i desember og jula, og nå har vi vært forkjøla, så henger skikkelig i.
var tidlig hjemme i dag, søstra mi har passa snuppa siden hun var på besøk og de har kosa seg hjemme. hun var hjemme i går og for på tirsdag så hadde hun dårlig mage og spydde 1 gang, så i morgen skal hun i bhg og jeg skal på shoppe/kose/kafetur med ei veninne.. gleder meg[:)] fikk besøk av ei veninne og dattra hennes en liten stund isted, de hadde med hjemmelaga ostehorn så vi spiste litt av de. så gidder rett og slett ikke lage middag, hadde handla inn til hjemmelaga potetmos og pølser. men snuppa spiste nudler i 13 tiden, så ville ikke ha mer mat..jaja, da får det bli noe enkelt ila dag.. har rester fra i går og som vi kan spise[:)] snuppa har ikke sovet i dag og er trøtt, skal bades og legges tidlig tror jeg[:)]

her er det MYE snø, mer enn noen gang, kjempefint ute, litt vel tungvint og upraktisk men ellers helt topp[:D] skal være masse ute i helgen å kose oss tror jeg, men nå er det kun tv-sløving og innekos med fyr i ovnen og kuldegrader ute[:)]

Ååå, så søtt sagt av hun!

ORIGINAL: Prinsesse Jasmin

her sitter vi aleine igjen nå da kjæresten reite tilbake til tyskland igår.

jeg må innrømme at det kom noen tårer når han dro...spess når jeg kikka på lillegull som IKKE ville at pappa skulle reise.
hun forsvant ut i gangen og begynte å kle på seg ullbukse, lue og støvler.

"Asin med pappa nå", var det hun sa, og når jeg sa hun ikke kunne, men måtte være med mamma blei hun kjempesinna på meg.

men når hun fikk summa seg litt kom hun bort til meg, krabbet opp på fanget og spurte om "mamma lei seg"

jeg svarte at mamma var litt lei seg pga at pappa måtte dra samtidig som tårene rant på meg.

da klappet hun meg forsiktig på kinnet, tørket bort tårene mine og sa "mamma itte gåte, mamma fedig nå....."

Så søt hun var da [;)] kan ikke være lett og ikke ha pappaen rundt seg hver dag.... ekstra stas når han er der sikkert da [:D]

Vi har hatt en dum uke til nå.. Mandags kveld reiste vi til legevakten med Kjetil som var så varm, men reagerte ikke på feber. Aldri sett han sånn så han var den dagen. Satt bare der, helt fjern.. Gutten som snakker som en foss normalt sa ingenting[&o] Satt og ventet i 1,5 time på legevakten før vi kom inn.. Da hadde guttungen sittet stille på fanget hele den stunden, og sovnet med jevne mellomrom. Fant ut han hadde crp på 60 så legen rådet oss til å gå til fastlegen dagen etterpå.. Var egentlig redd det var spysyke for han kastet opp før vi reiste til legen, men var nok bare slim som hadde tettet for halsen så gjorde at han brakk seg[:(]

Tirsdag var han mye bedre! Følte nesten ikke det var vits å ringe legen for han var jo så pigg.. Gjorde det likevel. Da hadde crp'en steget til 100 så vi fikk pencillin. Selv om legen ikke kunne si noe om hva det var. Sjekket ørene, halsen, lungene men ingenting som sa "her er infeksjonen"..

Nå er han i ganske god form, spiser litt og drikker mye saft. Men han hoster som om han hadde kols[&:] Jeg ligger våken om nettene fordi han hoster så fælt..

Han har aldri vært syk på denne måten, så føler meg så ubrukelig.. Heldigvis er det ikke smittsomt, men er dumt å gå glipp av så mye på skolen.. Har vært der kun den stunden det er noe viktig. En framføring og en prøve. Flaks jeg kjenner folk som jobber skift og hadde mulighet til å ta seg av ham den lille stunden[:)]

I helgen skal jeg på salgskonferanse på Gardemoen![:)] Ser fram til å koble litt av fra sykt barn og få sovet ut litt på hotell[:)]

Håper Kjetil er bedre nå da!!
Og at du fikk slappet av litt i helgen [:D]

Vi er slitne etter mye kjøring i helgen, men vi hadde det hyggelig på besøk.
I dag har T og jeg vært hjemme pga planleggingsdag, og var i bursdagsselskap på ettermiddagen!
Nå er jeg klar for sengen og jobb i morgen! [:D]

Back
Topp