Skravle-skravle Torsdag 29.

Love4two

Forumet er livet
Goooood morgen flikkor [:)]

Da starter jeg opp dagens skravletråd [:)]
Håper dette blir en skravlete dag [:)]

Håper dere har sovet godt. Jeg har ikke sovet noe i natt, så foreløpig er jeg ganske så irritert [:'(] Skal møte ei venninne kloken 13 i dag og bare må få meg litt søvn før det. Lurer bare sånn på når det skal skje.. [8|] Jaja.

Vi har i allefall sol over østlandet i da [:D]

Er det ingen som går forbi pcén og ser at jeg er våken her da [&:][8|]

Har hatt sånn oppblåst mage i natt, sikkert derfor jeg ikke har fått sovet noe. Vært oppe på do mange ganger for å ha noe å gjøre pluss å slitte ut litt steem.... Hadde nok klart å vekke hele nabolaget hadde dører og vinduer stått oppe ja [:D]

Sitter og spiser litt nå da, sånne solsikkeklibrød med brunost og et glass Biola Bringebær. Håper på en mer normal mage i løpet av dagen.

Ellers har Thea holdt på fælt i natt. Ålt seg rundt og hun holder på enda kjenner jeg [8D] Nei nå får hun se å komme ut sånn at mor får seg litt kvalitetssøvn.... [8D] Jaaaaaaa!!!!!!! Blir vel dårlig med det etterpå også. Hvis ikke vi har klart å programere henne sånn at hun sover når jeg er trøtt og er våken når jeg er det [;)][:D] Regner det er flere som har prøvd samme bestilling [:D]

jeg gikk akkurat forbi pc`n å så at du var våken[;)]

Lite søvn her og, men det er ikke noe nytt.. faktisk fikk jeg sovet en times tid nå, helt til hunden min vekka meg å skulle ut.. litt av en uvane jeg har gitt ho det mens jeg har vært gravid.. må jo løpe på do en gang i timen, så da vil ho å ut... huff.. jaja...

I dag skal vi ut å bytte barnevogn vi, den vi kjøpte var det noe knekte deler på.. det kan vi jo ikke ha noe av[8|] hmm.. kanskje jeg må sove litt før det, om jeg får det til...[8|]

Så koselig at du så det [:)] Følte meg så ensom her

Oiiii... ut å lufte hunden nå... Så flink du er da.

Knekte deler på en barnevogn, det hørtes ikke bra ut. Kan jeg spørre hviklen vogn modell dette var? Godt å få den byttet i allefall. Kan ikke trile rundt i noe som ikke er i orden [:)]

Har vært innom Født-forum og sett på maaange søte babyer [:)]
Vil ha Thea Emilie nååå [:D][:D][:D]

Ser at det ikke er flere som har krabbet seg ut av senga, frivillig/ufrivillig. Klarer ikke sove noe mere nå, så da blir jeg liggende her på sofaen med Macen da. Sliter noe helt j.... med halsbrann også nå [:'(] Utrolig hvor mye dritt det skulle komme i løpet av en natt her da [:'(]

Får vel ta en sånn halsbrann tablett igjen da, se om den... jææækkk.... ekkel halsbrann... se om de hjelper noe skulle jeg si. Nå er det veldig akutt her altså. Får vågge meg bort på kjøkkenet og ta den brusetablettgreia.

Da er jeg på jobb!
Siste dagen min i dag! Skal visst ha avslutning for meg senere i dag. Gruer meg til det!
Jeg har ikke sovet særlig i natt, men tror det mest kommer av at jeg har siste dagen i dag, og har grudd meg veldig. + at jenta har snudd seg en gang hvert 5 min. Kanskje hun skjønner at det er for liten plass snart?
Nå savner jeg sønnen min VELDIG!!! Han kommer hjem på lørdag, har vært hos besteforeldrene sine i 2 uker. Han har vært lenge borte tidligere også, men da har ikke jeg gått hjemme.
Ellers ingen nevneverdige plager. Bare planer om å sette i gang fødsel i kveld. Trenger ikke 3 uker hjemme alene nå, vil ha baby!

God morgen jenter.

Lite søvn på meg også[&:]
Hompahompa i natt og med beina opp etter veggen.
Skal si kroppen har jobbet med modning i natt, auuuuuu.[:D]

Svangerskapskontroll i dag i oslo og møte venninner på cafe[:D][:D]

Hege77. Høres ut som om du har hatt en forferdelig slitsom natt!!
Tror det blir baby på deg snart jeg[;)]
Jeg vil ha en ferdig programert baby!!
Hva koster det?[8|][;)]

Den skulle nok vært programert for lengst, Monicus[:D]
Jeg turte ikke hompahompa i går, siden jeg skulle på jobb i dag. vet jo at det har en enorm virkning på meg for tida. Har egentlig ikke orka på mange dager nå. For å ha så vondt, uten at det kommer noe, nei, det vet jeg ikke om jeg orker. Men kanskje kommer det noe! (som vanlig, rotete tanker fra meg).
Så hyggelig med kafebeøsk og venninnekos!

Lykke til med avslutningen i dag 2gang og tvitvi!!!

Jeg har stor tro på at jenta di kommer sånn ca. mellom den 10 - 14 juli[;)]
Eller, du vil kanskje før også. Skjønner deg godt jeg!
Har du fått sjekket modning eller kjent etter selv?

ORIGINAL: Monicus

God morgen jenter.

Lite søvn på meg også[&:]
Hompahompa i natt og med beina opp etter veggen.
Skal si kroppen har jobbet med modning i natt, auuuuuu.[:D]

Svangerskapskontroll i dag i oslo og møte venninner på cafe[:D][:D]

Hege77. Høres ut som om du har hatt en forferdelig slitsom natt!!
Tror det blir baby på deg snart jeg[;)]
Jeg vil ha en ferdig programert baby!!
Hva koster det?[8|][;)]

Det ble litt mye klaging i stad, men ja dette har ikke vært en morro natt. Kjenner at nå er jeg passe sliten og skulle fått meg litt søvn.

Programerte babyer er ikke billige altså [;)][:D]

Håper hun kommer snart jeg også. Tror på at du har rett jeg [:)]

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal sjekke modningen selv?
Men merker at det skjer mye der nede for tida. Stikker og strekker seg.
Det skal vist være avslutning for meg senere i dag, gruer meg litt til det jeg. Hva skal jeg si liksom. "Hyggelig å bli kjent med dere." Må jo bare smiske og få frem at jeg vil komme tilbake. Men det er jeg så sinnsykt dårlig til!!!
Går det bedre nå, Hege 77?

ORIGINAL: 2gang

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal sjekke modningen selv?
Men merker at det skjer mye der nede for tida. Stikker og strekker seg.
Det skal vist være avslutning for meg senere i dag, gruer meg litt til det jeg. Hva skal jeg si liksom. "Hyggelig å bli kjent med dere." Må jo bare smiske og få frem at jeg vil komme tilbake. Men det er jeg så sinnsykt dårlig til!!!
Går det bedre nå, Hege 77?

Jeg vet ikke jeg 2gang. Er så sliten etter en lang natt uten noe søvn. Er nødt til å få litt søvn snart. Må samle opp litt enegi for en vet jo aldri hva som kan skje. Huff jeg er litt i blææ humør jeg nå.

Håper du finner på en super tale. Vet ikke hva jeg skulle sagt selv jeg [8|] Tror du bare får smøre litt ekstra på, siden du gjerne vil tilbake. Så har de jo nå sett hva du kan og vil helt sikkert tenke på deg når noe dukker opp av oppdrag/oppgaver, det er jeg sikker på [:)]

2gang.

Bare vær ærlig å si at du trivdes godt og at du gjerne kommer tilbake.
Det enkle er ofte det beste[;)]

Tror du jeg må holde tale Hege 77?
*Angstenbrerseginnimeg*

Takk for at dere gidder engasjere dere i dette! Det hjelper virkelig veldig, her jeg sitter alene!

Godt spørsmål... ikke sikkert, men kan jo være greit å ha noen ord i bakhodet kanskje... Det Monicus sa var jo lurt

Forstår ikke hvorfor magen er så rar. Har sikkelig mye luft, som ikke vil ta slutt. Når jeg legger med ned så blir det liksom bare værre, men jeg har jo ikke orket å sitte en hel natt selv om jeg ikke har fått sove...
Synes ikke noe om dette her jeg. Blir frustrert jeg nå [&:]
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre [8|]
Drikker jeg vann så fylles liksom magen opp og gir meg halsbrann [8|] men jeg er helt tørr i munnen. Halsbrannen gjør meg småkvalm også, og mangel på søvn gjør ikke kvalmen noe bedre [:(]

Jeg prøver å sove litt jeg, så får jeg håpe det hjlper meg litt.

Ha en super duper dag alle sammen [:)]

Sandrella, håper halsbrannen gir seg og kos deg masse med din kjære [:)]
2gang, lykke til med avslutningen, ikke la dem glemme deg [:)]
Monicus, lykke til på svangerskapskontroll og kos deg med venninner på cafe [:)]

Morn jenter.
Ikke sove godt i natt jeg heller....[&:]
Do do og atter do........

Håper at alle for en super mega kos dag i dag[;)][:D]

Stooor kos fra...

Hei og hopp![:D]
I dag er det ny time hos jordmor som skal prøve å tøye meg litt..........[&:]
Det satt i gang greier sist og jeg krysser fingrene denne gangen også.
Tøying kl halv to,så på apoteket og kjøpe klyx og så hjem å ha sex med gubben alt jeg orker.Han smilte fra øre til øre i dag[;)][;)]
Endelig er det fint vær igjen også!!!!!!!!!![:D][:D]
Ha en fin dag jenter!!

Back
Topp