skravle skravle tirsdag 4juli

mamma til 4 snart5

Flørter med forumet
[:)][:)]Sitter her å beundrer alle de nyyydelige babyene som er født..mens jeg ammer verdens nydeligste prinsesse...ååå så heldige vi er...håper snart dere andre får opplevev det samme...og at dere får like enkle,raske fødsler som meg...
klemmer til alle sammen

jommen sa jeg smør..hadde tenkt lure inne dagens skravletråd men der tok du meg i forkjøpet[:D] 

Sitter koser meg lille knerten du a! Heldig....
KJennes ut som de er ei som koser seg inni meg nå og..driver med litt hoderulling ..auu.. :) Men det må hun få lov til...

Enkel fødsel sier du....hadde vært godt være en av de heldig men man tør jo ikke håpe...

her blir det jo født om enaen.. sitter bare å venter på at det skal bli min tur..
tiå går så fort.. utroligt nok.. hadde trodd den skulle gå ekstra seint nå.. men dagene fyge jo.. flaks at eg egentle æ i så go form som eg er.. så eg klare finna på ting.. klare ikke sitta ner i en stol heile dagen eg.. hehe.. litt mye energi til tider.. til tross for veldigt lite søvn..
planer for mårå dagen da??

[:D][8|]Satt å så på klokka å tenkte faktisk på deg..så du var på å tenkte at nå skal jeg jammen prøve å komme FirstTime i forkjøpet*ler*jommen klarte jeg det gitt....*skratter*
Joda tror du får en fin og grei fødsel..er jo så flink å tøff du da[;)]..er ikke lenge til du har nurket i armene du heller...[:)]

Er vist meldt like varmt i morra..så får vel prøve en strandtur[:o] blir jo kjedelig å sitte hjemme for de største..selv om det kansje hadde vert best for de minste[8|]hmm ikke lett nei..dere da?

morgendagen ja...det kommer helt ann på om jeg får sovet ut litt ikveld og hva kroppen vil. Skjønner det du sier om ikke orke sitte i en stol...er eegentlig sånn jeg og ..men er litt fengsla i kroppen om dagen kan man si... men humører er vel stort sett bra!! Er vel viktigst! Driver surrer meg på nettet om dagen og lager meg oversikter over det mest rareste ting. Making the nest som vi har snakket om før...foregår i mange rare former her..heh..alt bra budsjettlaging,,,hjemmesidesnekring,,,,rydding,,,organisering...ja og alt det andre du sikkert vet...

Ellers går det myyye tid til BV...men det synes jeg er like greit....siden jeg må være mye her inne mener jeg..

Klems

Så deilig å sitte å kose seg med nurket sitt da.
Håper det snart gjelder meg også.
Så kanskje men snart kan begynne å bruke kroppen litt mere slik man gjorde før og ikke bli helt pumpa bare man går i en trapp[:D]

ORIGINAL: Cicilie

Så deilig å sitte å kose seg med nurket sitt da.
Håper det snart gjelder meg også.
Så kanskje men snart kan begynne å bruke kroppen litt mere slik man gjorde før og ikke bli helt pumpa bare man går i en trapp[:D]
Ja det kan jeg skrive under på[:-] deilig å kunne leve normalt igjenn..bøye meg..gå i trapper..ikke minst dra på stranda å orke å leke med de andre ungene..nydelig[:D]
Håper du har det bra og at det snart er din tur[;)]misunner dere ikke å gå i denne varmen nei...

stemme.. e ikke bara bara i denne varmen heller.. tenkte å prøva noge får å få gang på dæ her.. men.. eg he fonne ud at han kjeme ikke før an e klar uanz.. så e vel ikke noge aent å jer enn å venta..

har ikke lagt deg ennå du heller alså??
trur snart eg må finna sengå.. hehe.. prøva sova..

Sliter litt med å få sove i denne varmen jeg da..å så koser jeg meg sånn[:D] ikke do flying vert5min..ikke kynnere eller modningssmerter..bare brystspreng men det er jo kos det da*smiler* svever litt i min egen rosenrøde verden om dagen jeg da...

luringen Cevita[;)][;)]..hihi...du hadde jo helt rett..sitter her som en datanerd klar klokken 00:00...haha!  vet du hva..jeg er en liten datanerd.. men er mye annet og dahh duu...[:D]

Nå går jeg lager meg en blings mens pariserloffen enda er fersk...litt søthunger her før jeg skal lalle..så blir nøttepålegg...

Krysser fingre for en natt med litt søvn.. hmm..lurer på om jeg skal dyppe ett par sokker i kaldt vann og ta på meg...tanken høres meeeget behagelig ut..kanksje litt ekkelt og..hmm...

N a t t i n a t t i !!!!.............

Blir ikke akkurat så mange turer på stranden omdagen med denne kula nei.
Men vi har kjøpt stort badebasseng til Mathias som det også er plass til mamma oppi, så vi ligger der og vaker når det blir for varmt.[:D]
Ser jo reint ut som en strandet hval oppi der, men deilig er det å få kjølt seg ned litt[:)]

høres veldig fornuftig ut[;)]cicilie...deilig å slappe av,samle krefter å bare kose seg hjemme da...jeg syntes det var så godt å kose meg med minste mor før neste mann kom..blir jo litt mindre tid til det når neste kommer..
du får sette slangen på magen så blir du jo en flott hval som spruter vann*ler*
er du stor???jeg lå laaangt over normalen jeg da..når jeg var 25uker tilsvarte magen ferdigått...

Nå går jeg lager meg en blings mens pariserloffen enda er fersk...litt søthunger her før jeg skal lalle..så blir nøttepålegg...

Krysser fingre for en natt med litt søvn.. hmm..lurer på om jeg skal dyppe ett par sokker i kaldt vann og ta på meg...tanken høres meeeget behagelig ut..kanksje litt ekkelt og..hmm...

N a t t i n a t t i !!!!.............

hmmm.nattinatti er det noe du sier for å få meg i seng å bv for deg selv???ser du fortsatt er pålogget*hihihi[:D]

nemen..du leser mine tanker du luringen [:D]  Var det som var planen...hehe....å være her alene..not..

Men nå MÅ jeg strekke ut kroppen...hovner så saabla opp av sitte på denne kontorstolen

Og jeg må jo si hvor flink jeg var ...tok ikke på nøttepålegg..ble fisk i sted.... (spørs om jeg får sove nå da når jeg har søthunger...) (blir vel en siste blings om par timer med nøttepålegg ...første tisserunde)

Kos deg med hovne pupper du heldiggrisen![:D]

ORIGINAL: cevita

høres veldig fornuftig ut[;)]cicilie...deilig å slappe av,samle krefter å bare kose seg hjemme da...jeg syntes det var så godt å kose meg med minste mor før neste mann kom..blir jo litt mindre tid til det når neste kommer..
du får sette slangen på magen så blir du jo en flott hval som spruter vann*ler*
er du stor???jeg lå laaangt over normalen jeg da..når jeg var 25uker tilsvarte magen ferdigått...

Magen ligger helt i toppen på det grønne feltet hver gang jeg er til måling.
Så den er ganske stor.
Det var jeg sist også, men så veide Mathias 4480 gram når han ble født også da.[:D]
Så det blir jo spennede å se hvor stor tulla blir.

Har vært hos fysiterapauten i dag, og hun satte disse fødsel forberedende nåler igjen og etter det så har vesla vært helt propell i hele dag.
Ho sa ifra at det kunne skje at bebyen ble mer aktiv og det skal jeg love at ho har blitt.[:D]
I dag ble vi foresten ferdig med å rive tapet på barnerommet så nå kan samboeren bare begynne å grunne og sparkle så vi kan få tapesert på nytt så rommet blir fint[:)] og så det får luftet seg godt før vesla skal bruke det.
Vi har satt opp vugge til henne inne på soverommet vårt[:D]
Det var så kolselig å gjøre klar vuggen, det brakte frem minner fra den gange Mathias lå oppi der.
Men nå får det være nok for i kveld/natt.
Sov godt alle sammen

God aften[:D]

Nå har vi vært på besøk i den nye huset vårt hos de vi kjøper av.. kjempekos altså[:)]
Gleder meg så til å flytte inn dit, tror det blir et ypperlig hjem for økende familie[:D]
.. men det ble en sen aften, så lurer på om jeg skal prøve å få meg litt søvn snart før jeg må opp på do igjen..hehe...[8|]

forresten.. et spørsmål... kan tett nese ha noe at en er gravid å gjøre?? de siste kveldene har jeg vært spon tett i nesa[&:] (og så klør magen noe helt grasalt... smører magen masse med krem, men klør like ille[:(]... ...)....

Å så koselig da..gratulerer med nytt hus[:D]
jeg var veldig tett i nesa på sluttet å lurte på om det kunne vere alergi..men legen sa at det var vist vanlig at gravide ble tette i nesa..etter at jeg har fått tulla har det blitt mye bedere...
          natta kos til alle natt ranglerene...prøve å få noen timer på øye før ho skal ha mat igjenn[:D]

Er stuuuptrøtt, men får ikke sove. Tenker for mye på hva som skal skje om 4 og 1/2 time...... *gjesp* ...

kan godt forstår det er vanskelig å sove nå ja.. Tenk, nå er det bare få timer igjen!!
Masse lykke til i morra chello!! Det blir nok kjempebra å få prinsessa ut[:)]

Godmorgen[:)]Ska sei der va mye tatling i natt...Og ennå en baby som he blitt født,sååå koselig.Nå he eg au begynnt å få skikkelig tak i ryggen og i underlivet,så kanskje der snart e någe på gang..Ska te jordmor seinare så får hørra ke hu seie..Ellers så e der sinnsykt varmt her i sandnes,PUH.....SVETTE SVETTE...Lenge si me he hatt en så varme sommer,i fjor va det jo bare drittvær.

Back
Topp