Skravle skravle skravle..

Ikke i bruk

Forumet er livet
... 260 innlegg har dere skravlet siden kl 9 i dag. Klarer dere å slå gårsdagen som var ca 560 innlegg?

Jeg synrs folk her skravler ganske mye. Jeg fatter ikke hvordan de som leder klarte 4000 innlegg på et døgn! Imponerende, altså! [emoji4]

Jeg synrs folk her skravler ganske mye. Jeg fatter ikke hvordan de som leder klarte 4000 innlegg på et døgn! Imponerende, altså! [emoji4]
Vanskelig å jobbe fullt og være aktiv her inne samtidig altså o_O

Ja, jeg synes det har vært ganske mye skravling. Siden de fleste av oss også jobber og det blir begrenset hvor mye vi kan sitte her [emoji4]jeg synes det også er vanskelig nå som jentungen enda er våken.. hun fortjener sin dose oppmerksomhet

Føler at jeg skravler mye for tiden, men det er nok mest fordi jeg er sykmeldt og kjeder meg [emoji14] Forestiller meg at det kanskje er litt sånn om man er hjemme med sovebaby også?

Synes og jeg bruker en god del tid her inne på skravling;) er som dere sier vanskelig å kombinere full jobb og privatliv med å prøve å slå en rekord på 4000 innlegg..:eek:

Jeg tror kanskje de greier å skravle så mye side de har barna sine og snakke om. Hvordan de utvikler seg, når de begynte å gjøre ting for første gang.

Føler at jeg skravler mye for tiden, men det er nok mest fordi jeg er sykmeldt og kjeder meg [emoji14] Forestiller meg at det kanskje er litt sånn om man er hjemme med sovebaby også?
Sovebaby? Hva er det? [emoji12]

Back
Topp