Skravle på 3 søndag i advent!

¤Gressenka¤

Glad i forumet
God morgen ladies

I dag skal eg og guttungen pynte til jul, føler eg bare må bite tenna sammen og lage det koselig
sjølv om eg kunne tenkt meg å hoppe over jula i år [&:][:(]

Ellers ingen planar, vi tenker å holde oss inne eller iallfall heime, var på farten i heile går og det blir man sliten av,
spesielt når 4 åringen har en innmari trass uten grenser [8|]

God morgen jenter[:D]
Her snør det så vanvittig mye,ser nesten ikke ut en gang[8|]Nok snø nå[8D]

Vi skal rydde og vaske litt i leiligheten i dag,så pynter vi kanskje juletreet siden sambo reiser på jobb på onsdag og jeg reiser til mamma[:)]Greit å ha juletre når jeg kommer hjem like før nyttår[:D]

ORIGINAL: ..Lykke..

Vi skal rydde og vaske litt i leiligheten i dag,så pynter vi kanskje juletreet siden sambo reiser på jobb på onsdag og jeg reiser til mamma[:)]Greit å ha juletre når jeg kommer hjem like før nyttår[:D]

Bra vi ikkje er dei einaste som pyntar tidleg.
vi skal pynte ila av kommande veka, muligens neste helg
Vi har vår eigen tradisjon vi, likar å ha treet ståande i dagesvis før jul, føler at det er då vi har mest glede av det
med glede og forventning til julafta..... så når mannen kjem heim ila veka blir det innkjøp av juletre [:D][:)]

du får lang juleferie du da om du reiser onsdag og tilbake til nyttår? hørtest deilig ut *misunnelig*

ORIGINAL: ¤Gressenka¤

Bra vi ikkje er dei einaste som pyntar tidleg.
vi skal pynte ila av kommande veka, muligens neste helg
Vi har vår eigen tradisjon vi, likar å ha treet ståande i dagesvis før jul, føler at det er då vi har mest glede av det
med glede og forventning til julafta..... så når mannen kjem heim ila veka blir det innkjøp av juletre [:D][:)]

du får lang juleferie du da om du reiser onsdag og tilbake til nyttår? hørtest deilig ut *misunnelig*

Er kjempe koselig å ha treet stående ei stund før jul[:D][:D]
Jeg er student,så jeg er ferdig med all undervisning på skolen nå,og begynner i praksis 10.januar[:)]Men jeg har hjemme eksamen som jeg skriver på,også må jeg forberede meg til praksis med arbeidsplan og kontrakt,så det blir skolearbeid hele jula[8D]

Heia jenter!!

i dag skal vi til sviger's og spise middag[;)] så skal jeg hjem, rydde og pakke så skal jeg reise i kveld kl 7[:(] vil ha fri fram til jul jeg...men men pliktene kaller[;)] håper været holder sånn som det er nå leeenge....
men først skal jeg klippe min kjære[:)] måtte han bare bli ferdig å dusje:-p

siwro: ka jobbar du med? luitt nysgjerrig sidan du reiser bort for å jobbe

ORIGINAL: ¤Gressenka¤

siwro: ka jobbar du med? luitt nysgjerrig sidan du reiser bort for å jobbe

Jeg også ble nysgjerrig nå[:D]

ORIGINAL: prøveresiden2007

Hei søtinger!

I dag skinner sola og det er 6 grader, nesten vår jo![8|] Jeg ønske meg snø til jul, kansje du kan sende over litt ..Lykke.. ?[:D]
Mannen er syk i dag så jeg får være sykepleier i dag[:)] I ettermiddag er det bursdagselskap for mammaen min.

Ønsker dere alle en fin 3.søndag i advent

Hvor mye skal jeg sende?[8D][8D]For vi har mer enn nok snø[:D]

i dag har vi fått rydda litt i heimen...(men ikke helt ferdi men fikk rydda vekk div som bare var plassert tilfeldig rundt, etter vi måtte lage plass for å få opp skyvedørs garderoba i gangen tidligere i uka. også har jeg fått pakket inn de julegavene som skal sendes i posten. og har vi laget middag og spist middag, nå sitter vi som noen slakt i hver sin sofa/stol. lyst å finne på noe gøy, men kommer ikke på noe gøy akkurat for øyeblikket...noen som har gode forslag??

ORIGINAL: Solstranda

i dag har vi fått rydda litt i heimen...(men ikke helt ferdi men fikk rydda vekk div som bare var plassert tilfeldig rundt, etter vi måtte lage plass for å få opp skyvedørs garderoba i gangen tidligere i uka. også har jeg fått pakket inn de julegavene som skal sendes i posten. og har vi laget middag og spist middag, nå sitter vi som noen slakt i hver sin sofa/stol. lyst å finne på noe gøy, men kommer ikke på noe gøy akkurat for øyeblikket...noen som har gode forslag??

kino eller bowling?

Dagen idag har gått med til å hjelpe mamma å tar bilder og legge ut bilen hennes for salg på finn.no. Nå blir det nok avslapping resten av dagen. Har skikkelig hodepine og har blødd ut en pakke tamponger på 1,5 dag. Er litt voldsomt å gå fra å skifte 1 gang om dagen til det altså [&:] Jaja, var nok den graviditeten i sommer som forandret noe.

Imorgen henter jeg ut mer Pergo, slik jeg er sikker på at syklusen før IVF blir kort nok. Har ikke tid til mer tull nå [;)]

Hei søtinger!

I dag skinner sola og det er 6 grader, nesten vår jo![8|] Jeg ønske meg snø til jul, kansje du kan sende over litt ..Lykke.. ?[:D]
Mannen er syk i dag så jeg får være sykepleier i dag[:)] I ettermiddag er det bursdagselskap for mammaen min.

Ønsker dere alle en fin 3.søndag i advent

Hvor mye skal jeg sende?[8D][8D]For vi har mer enn nok snø[:D]

Hadde vært passelig med en 20-30 cm[:D]

Sender med glede[:D]Da sier vi 25 cm[8D]

God kveld jenter. [:)][:)][:)]
Dagen idag startet med en deilig søndagsfrokost, før vi kjørte til min søster og våre herlige nevøer.
Det var det nystekte vafler, kaffe og masse kooos med nevøene våre.
Etter noen timer der dro vi på litt julegave-shopping. Deilig å få unna noen fler julegaver. [:)]
Nå er søndagsmiddagen spist, idag ble det kyllingfilet og fløtegratinerte poteter, nam nam nam.
Sitter nå godt plantet i sofa'n og ser på håndball. Heia Norge!!!

Back
Topp