Skravle jenta mi :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hahahaha!
Skravlehøne OG klatremus ;)
Så flott hun er! Og så flink til å gå :D :D

Hahaha ja det er en skravlete klatremus:eek::D bablinga går i ett:P
og hun har begynt å gå mer enn det hun krabber nå:D hvertfall hjemme;):)

Herlig jente, hun er jo kjempeflink til å gå og klarte:rolleyes::rolleyes::p
De begynner virkelig å bli store septemberbarna våre nå:p
Nasse forsøker ikke å gå selv enda, nøyer seg med bordet:D

Ja det er nesten litt skremmende hvor store og flinke barna våre er:rolleyes:
Hehe Liana har alltid hatt det litt travelt og elsker å utrfordre seg selv :P:)
Emira tok ting med ro og testet seg ikke så altfor mye:rolleyes::p:)

Herlig jente, hun er jo kjempeflink til å gå og klarte:rolleyes::rolleyes::p
De begynner virkelig å bli store septemberbarna våre nå:p
Nasse forsøker ikke å gå selv enda, nøyer seg med bordet:D
Hermine har det heller ikke travelt med å gå, hun setter seg plumps ned om jeg slipper henne...selv om hun er mer enn stødig nok til å stå selv :P ;)

Hermine har det heller ikke travelt med å gå, hun setter seg plumps ned om jeg slipper henne...selv om hun er mer enn stødig nok til å stå selv :p ;)

De bestemmer vel seg en dag:-)

Hermine har det heller ikke travelt med å gå, hun setter seg plumps ned om jeg slipper henne...selv om hun er mer enn stødig nok til å stå selv :P ;)

Liana var også sånn til å begynne med :P men plutselig ble hun tøff nok til å prøve selv :) Emira var 15 mnd når hun slapp seg ;)

Liana var også sånn til å begynne med :P men plutselig ble hun tøff nok til å prøve selv :) Emira var 15 mnd når hun slapp seg ;)
Hehe, ja "Mene" (som hun kaller seg selv) er ei bestemt frøken...som nekter å gå på beina sine :p ;)

Hehe, ja "Mene" (som hun kaller seg selv) er ei bestemt frøken...som nekter å gå på beina sine :p ;)

Å så søtt at hun sier navnet sitt:D (eller prøver hvertfall):) hehe det kommer nok :) det er nok ganske skummelt i begynnelsen da..hehe.. Liana minner meg om en nyfødt kalv av og til:P hahaha..

Back
Topp