Skravle fastelaven

Katey

Elsker forumet
God morgen alle sammen!!!!

I dag burde vi feire med champagne og raketter, Oliver har sovet rundt i ei uke nå!!!
Helt fantastisk, har fått et nytt liv alle sammen her[:D][:D][:D]

I dag er det strålende vær og vår ute! Blå himmel, sol, vindstille og foreløpig 0 grader. Herlig å våkne å se ut vinduet.

Senere i dag skal vi på besøk til O sin oldemor på sykehjemmet før vi skal til min lillesøster på middag. Gleder meg masse [:D]

Ha en strålende dag alle samme!

her har jeg ikke sovet så mye i natt....men kun fordi jeg måtte sjekke Martine ofte...
men alt går bra så ,godt å se at det gikk fint med henne[:)]

her har jeg allerede bakt ferdig fastelavenbollene, snart skal vi dra til mamma og pappa å spise middag der[:)]

ha en flott søndag!

NYYYYYYYYDELIG VÆR HER OGSÅ...MEN MED SNØ DA,KATEY[:D]

Så deilig at han sover rundt!!!

Her er mannen i full gang med 4-dobbel bolledeig. Jeg sitter ganske så pent i godstolen og nyter lukten (dvs. jeg har faktisk kokt vaniljekrem... så LITT har jeg gjort [8D]). Mannen har en plan om å lage  fastelavensboller til ettermiddagen + at han skulle lage skolebrød, skillingsboller og hvetestang med makronfyll. Var visst greit å fylle opp fryseren litt (hender at jeg er litt fysen...).

Så utrolig deilig med ei HEL UKE hvor han har sovet natta gjennom! Her sover hun natta gjennom sånn innimellom, men i natt var hun våken 3 ganger [:'(]. Den siste gangen med skikkelig raserianfall fordi det var jeg som kom inn istedet for faren... Vel vel, hun fikk bare være sint [8D].

Ellers så har jeg og Lilja bakt fastelavnsboller. Første brettet står i ovnen nå. NAM NAM!
Nå holder jeg på å klippe ut deler til et par siklesmekker som jeg skal sy, mens Lilja og pappa'n er ute en tur [:D]. DEILIG med litt stilletid [;)].

NÅ piper ovnen, bollene er ferdige!!! [:D]

Her var det knallvær ute, og vi tok en tur til et lokalt alpinsenter [:)] der sto Amelia på snowboard og det synes hun er kjempegøy!

Nå skal vi til svigers og spise fastelavensboller [:D]

Her  har vi kosa oss masse i dag!
Mannen stod opp med Emilia, så jeg fikk sovet til 10! :)

Ellers har vi vært hos foreldrene mine i dag.
Vi har laget taco og kosa oss, samt at jeg og Emilia lagde vannbakkels..

Siden hun ikke er helt i form fikk vi ikke vært ute i dag heller, så det er vel 4 helgen på rad vi har tilbragt innendør.. Er litt usikker på om det blir barnehage på henne imorgen, heller mot å holde henne hjemme. Så får vi se om formen tillater en tur ut i vårværet.. :)

å for en deilig søndag det har vært[:)]

vi stod opp alle sammen kl 7. kosa oss med frokost og leking inne..

lillemor har noe luftveisplager så hun og sportfrelste mannen SKULLE se 5-mila i ski-vm..

så jeg og tobias har i ettermiddag vært på tur i skogen ilamme min søster med sambo og dere jente som er ca halvåret mindre enn tobias [:)]
vi kosa oss med bål, grilling av pølser, saft , kakao og kvikk lunsj[:D]
etter 2 timer ute var det på tide å sette seg i bilen og tobias var RASENDE[&:]!!
NEI MERE DÆR!! NEI MAMMA! MERE!! så det var ca 10 min med hysteri før han roet seg. han ville slett ikke hjem for han kosa seg på tur!

nå er ungene lagt og jeg sitter å trykker på datan og sambo ser på tv..
ser jo nå at kl er halv ni og jeg burde legge meg snart for jeg skal opp kvart på seks[&:]

Back
Topp