Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er mnd hvor jeg virkelig skal komme igang. Ny skrittmåler, håper det skal motivere meg. Trenger litt spark bak, så glad hvis noen kan tuppe meg litt![]()
Hei og velkommen. Mente vi "avtale" for ett par mnd siden at 2 km sykling registreres som 1 km...Hei! Har fulgt med dere en stund nå uten å ha vært aktiv selv. Nå skal jeg prøve å henge meg på for å prøve å gå ned de kiloene jeg gikk opp iløpet av sist svangerskap. Er ikke så mye ute å går, men bruker trimsykkelen inne. Går det ann å føre opp km på sykkelen isteden? Iså fall hvordan gjør dere det?
Hei og velkommen. Mente vi "avtale" for ett par mnd siden at 2 km sykling registreres som 1 km...
Hei! Har fulgt med dere en stund nå uten å ha vært aktiv selv. Nå skal jeg prøve å henge meg på for å prøve å gå ned de kiloene jeg gikk opp iløpet av sist svangerskap. Er ikke så mye ute å går, men bruker trimsykkelen inne. Går det ann å føre opp km på sykkelen isteden? Iså fall hvordan gjør dere det?
Så bra. Litt er mye bedre enn ingentingKom meg på mølla, men bare 2 km. Håper på ekstra mye i morgen![]()
2 km trilletur i ubrøytet snø og med ett punktert hjul. Svett![]()
2 km trilletur unnagjort. Mini sover så da må jeg få gjort litt inne![]()