Skravle 13/4

Buebe0708

Elsker forumet
God dag alle sammen

Er ingen oppe enda? Tror nok de fleste har ikke tid til å sitte på dataen på en søndag [;)]

Her sover småen igjen og mannen maler taket på det nye badet. Da har JEG tid til å sitte på dataen [:D]

Vi har hatt en fantastisk natt. Småen sov fra 22.10 til 6.54 uten å gi en lyd fra seg[:)][:)] Det gjorde at pappan og jeg sov godt og hadde overskudd til litt sengekos på morgenen[:D]

Vi skal ikke mye i dag. Det regner og regner og inviterer ikke akkurat på en tur[>:]. Får se hva vi gjør når Seb er våken igjen. Kanskje besøke oldeforeldrene hans. Synes viktig at han har jevn kontakt med dem. De bor kun 5min med bil unda, så det er ikke noe problem å ta en rask tur.

Så er jeg 15 uker i dag[:)] Hadde jeg ikke hatt det på oversikten på data hadde jeg ikke visst det. Sist visste jeg det nøyaktig hver dag. Ikke denne ganga - for mye som skjer ellers... (Tickeren min stemmer ikke...)

Ønsker alle en trivelig og koselig søndag

[:D]God morgen[:)][:)]  I dag skal vi ha en rolig dag hjemme.. Vaske litt klær å kose meg med ungene... Jenten min skal i bursdagsbesøk i dag, 2 besøket denne uken.. Merker det blir dyrt med allle disse besøkene.. Tenk når alle 3 ungene skal i bursdager overalt.. Blir litt penger av det[8|]
Men, men ungene koser seg nå

Været her er jo ikke akkurat noe å skryte av, så skal holde meg inne med god samvittighet[:)]

Ha en fin dag[:D]

God morgen ja, hehe. Nettopp våknet skikkelig jeg.

Skikkelig "svimmel"! Merket det i natt da jeg skulle slippe ut katten også, holdt på å tippe enda jeg kan sitte på sengekanten og lukke opp for katten. Hele kroppen "drar" mot høyre! Begynner å bli bedre nå.

Og selv om vekta ikke viser noen forskjell, så passer plutselig min (stygge) mammabukse bedre, så idag skal jeg har den på meg selv om den ikke er særlig fin.

Og igår kjøpte jeg endelig de klærne jeg har siklet på fra www.motherhood.com! Blir 45 dollar bare i frakt, men tilsammen kom bukse og genser på bittelitt over 500 norske kroner og det må man jo ut med uansett virker det som. Håper bare det ikke blir stoppet i tollen :(

ORIGINAL: Undrende85

Og igår kjøpte jeg endelig de klærne jeg har siklet på fra www.motherhood.com! Blir 45 dollar bare i frakt, men tilsammen kom bukse og genser på bittelitt over 500 norske kroner og det må man jo ut med uansett virker det som. Håper bare det ikke blir stoppet i tollen :(

Ikke for å være gledesdreper, men regn med å betale toll du :/

God kveld!
Blir nok nokre dager til med sjukemelding her... stemma mi glimter fortsatt med sitt fravær... no er eg begynt å bli skikkelig lei! Kan jo ikkje gå ut på kjøkkenet ein gang uten å vere utslitt, er skikkelig tett i halsen... [:'(]
Og i tillegg har snuppa over 39 i feber ikveld.. så får halde ho heime imåra frå barnehagen, og så stikker vi til legen begge to. 2. gangen hennar på 1 veke, 3. gangen min... føler meg nesten som hypokonder...
Men, må jo bli frisk ein eller anna gang...

Ha ein fortsatt fin kveld jenter! [;)]

influensa!!! snufs,spy og nys!![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: slinsie

ORIGINAL: Undrende85

Ikke for å være gledesdreper, men regn med å betale toll du :/
må man ikke betale toll på alt over 200 kr??

Back
Topp