Skravle, 07.09.10

Pijah

Forumet er livet
Jeg fortsetter å skravle jeg..

Nå har jeg meg en velfortjent pause (syns jeg da.. [8D]), for nå har jeg shina leiligheten og støvsugd alle gulvene. Vi får nemlig middagsgjester idag, og da er det jo litt hyggelig at ting ser skikkelig ut.
Det er utrolig hvor kort tid det tar fra at ting er skikkelig til BOMBA med to unger i hus altså! [8D][:)]

Skal straks ut og handle et par bursdagsgaver, handle til maten, hente ungene i bhg og så skal jeg lage middagen og.. Hurra for et travelt liv! [:D]

Noe spennende som skjer hos dere idag da?

assistent søkes! [X(]
Det går i ett her, med plutter, bejbiser, pumping, leksehjelp, søknads- og klageskriving, husmoring og eksamenslesing. Sistnevnte kan jeg sende varme tanker til h***etes eksamenskontoret for, som ikke vil utsette eksamen jeg har i morgen. Og om jeg ikke tar den nå, må jeg ta hele faget på nytt, med arbeidskrav, skriftligeksamen og wootnot. Lenge leve regelrytteri [8|]. I tillegg har jeg begynt å amme Tora-mor, så alt må passe inn med mattidene hennes. Er utrolig lykkelig og alt det der, men akkurat nå har jeg mest lyst å grave meg ned altså [:-]

Jeg er bare sleeeeten idag...var på konferanse fra 08-10 idag, og så rett på jobb 11 og er ferdig 19[&o]

Da skal jeg på privatvisning på det huset mannen så på igår, og hvis jeg liker det like godt som han så kjøper vi imorgen. Er ingen andre interesserte enn oss, så vi får det til prisantydning[:D]

Når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe av og legge meg tidlig! Imorgen har jeg fri så da kommer en venninne på lunsj i 12 tiden og så stikker vi på Ikea en tur og sniker[;)]

Etter et par uker med relativt gode netter (med noen sykdomsforskyldte unntak) har tørrhosten ødelagt litt siste to nettene.
Siden enhver anstrengelse på dagtid resulterer i feber på kvelden droppet jeg jobb i dag også (er sykmeldt til og med i morgen, altså) og hadde mer enn nok med å levere i barnehagen, få levert nøklene til vaskefirmaet som vasket ut gamleleiligheten til huseier kommer tilbake i morgen, få hvilt litt hjemme (men ikke sovet) før det var tid for henting igjen.

Er helt skutt, og sitter og teller på knappene om jeg skal dra på jobb i morgen. VIL jo på jobb siden jeg kjeeeder meg hjemme, og fordi det nesten er tyngre å reise tur/retur sentrum for barnehagestyret enn det er å "slappe av" på jobb. [8D]

I tillegg skal vi på samtale i barnehagen med PPT, bydelens fagsenter m.m. i morgen mot slutten av arbeidsdagen, så da blir det enda mindre tid til å reise hjem og slappe av.
Alt i alt - tror jeg skal PRØVE å komme meg på jobb - om ikke annet får de se hvor pjusk jeg er. [;)]
Særlig siden jeg tydeligvis holder på å få mensen i dag, og siste par gangene har jeg hatt så monstermens at jeg har besvimt og tidvis vært litt i ørska - skulle vært på GU og fjernet kobberspiralen, men ble jo syk... [8|]

Julita: Du er jo supermamma.no og jeg skjønner du er max frustrert på disse mongoene som ikke lar deg utsette eksamen[:@][:@]Kan de ikke forbarme seg over en nybakt FIRE barnsmor liksom????[:'(]
Håper du på et mirakuløst vis slapp unna og at ting går bedre nå[:)]
Minerva: Sikker på at du ikke har no infeksjon?I og med at du har ofte feber og hoster sånn?
God bedring[:)]

Jeje!Idag har jeg vært på prøvejobbing på en kantine og jeg er frelst.Dette må være den desiderte beste familiejobben man kan ha altså. Hvis jeg forsto det riktig så skal jeg jobbe 80 % og da er det tre dager ene uka med å jobbe 06.30-14, og så andre uka to dager.Og så de dagene i mellom skal jeg begynne litt senere,sikkert rundt 8-14.Fri hver tredje fredag tror jeg det blir også[:D][:D]Og vet dere hva: JEG HAR FRI PÅ KVELDENE OG I HELGENE...WEEEEEEE[:)]Håper jeg imponerte såpass at jeg får bli.Da er det bare å levere oppsigelse på Mega(snufs). Det er veldig tøft fysisk arbeid ,men jeg trener masse nå så jeg skal klare det med hensyn til ryggen og bekkenet som ikke er helt på stell enda.

I ettermiddag klarte trym det utenkelige.Han fikk en stein i øret og skulle prøve å ta det ut selv og dyttet det enda lengre inn[:-]
Sambo kjørte nedover til legevakta, men der fikk de ikke ut noe så vi ble henvist til ØNH(øre-nese-hals) imorgen.
Håper det går greit å få fjernet det ihværtfall.

Imorgen skal vi på fotografering hele familyn[:)]
Fame har sånn sensommergave til oss og vi har fått et gavekort til en verdi på 995 kr.Da skal vi ta bilde en times tid, komme en dag senere å få sett bildene i showroomet deres, og itillegg får vi et innrammet bilde[:)]Det blir kos!

ORIGINAL: LilleKaisa

Jeg er bare sleeeeten idag...var på konferanse fra 08-10 idag, og så rett på jobb 11 og er ferdig 19[&o]

Da skal jeg på privatvisning på det huset mannen så på igår, og hvis jeg liker det like godt som han så kjøper vi imorgen. Er ingen andre interesserte enn oss, så vi får det til prisantydning[:D]

Når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe av og legge meg tidlig! Imorgen har jeg fri så da kommer en venninne på lunsj i 12 tiden og så stikker vi på Ikea en tur og sniker[;)]

Åeh!! Jeg og vil på Ikea!! [8D] Kos dere med lunsj imorgen, nyt fridagen! Jeg har fri helt til 1 november! [8D]

Julita: WoW!!! Jeg er så imponert. Du er supermamma og multitasker på høyeste nivå, altså! [:)]

Mona: Eh... En stein i øret, faktisk! [&:] Det hørtes skummelt ut, spør du meg... Håper de får den ut fort og greit! [;)]

Håper steinen lot seg pirke ut uten for mye om og men, hjørdis [8D]. Er så deilig og mørkt ute nå, så jeg skal jammen tenne masse stearinlys og lage meg en stoor kopp te etter at jeg er ferdig å vaske gulvet. Gidder ikke å lage en 8.9.10-tråd bare for å fortelle dere det, liksom [8D][:D]

Nei, det ville vært en skam å skravle hveeeer dag! [8D]

Joa, steinen kom da ut på et vis.Men ikke så veldig frivillig fra Trym sin side nei.Stakkar lille vennen[:(]

Jaa, her sitter jeg og venter på at snuppelupp skal våkne.Da er det lunsj og så skal vi en tur på Megaaah for jeg må snakke med de om jobbforholdene mine, for jeg har jo fått meg NY JOBB[:D][:D]
Jeg fikk jobben på kantina og den starter den 1 desember så jeg må bare høre om jeg fortsatt kan jobbe frem til da liksom.
Regner med det ordner seg fint[:)]
Ellers idag så skal vi på foreldremøte i skogen med hele barnehagen til Trym.Da skal vi ha med oss kveldsmat og kakao.[:)]
Her er det sommer enda så vi må vel ut å farte litt i goværet også tenker jeg[;)]
Ha en fin dag[:)]

Back
Topp