Skravketråd :D

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Dåå var ferien bestillt :) storebror gleder seg kjempe masse til å dra på sabeltann show med pappsen, mens mammsen og lillebror kunne få se hotell cæsar på hotellet for de skulle kjøpe snop og være på gutte tur :p så på nyhetene at de hadde laget en ballong verden på hotellet vi har bestillt, så det blir jo gøy å se :D
Fler som har bestilt ferie?
Vi betalte 1mnds husleie for 3dager på hotell :o så tror vi bestiller tidligere neste år ;)

Oi det var dyrt. Vi skal også til Kristiansand noen dager, men har bestilt hus/leilighet. Er flere som spleiser på, så blir ikke så ille.

Jeg skal med 4-åringen på Sabeltannshow mens pappaen skal være med lillemann :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Og vi bruker være populære å besøke på sommeren. Skjønner jo det når det koster så mye å leie rundt her. :p venner som bor lengre vekk kommer hit så drar vi i dyreparken, og noen ganger sabeltann. I år er det ingen her da, heldigvis. :p jeg liker ikke dyreparken i fellesferien. :p

Vi har hatt ferien vår vi. Var ei uke i Danmark :) fårup sommarland, løveparken, fisketur, sykle og kjøre på stranden, hoppe i bølgene, bade i basseng (vi hadde basseng i hytta). Nå er det brød og vann resten av ferien :p hihi.

Oi det var dyrt. Vi skal også til Kristiansand noen dager, men har bestilt hus/leilighet. Er flere som spleiser på, så blir ikke så ille.

Jeg skal med 4-åringen på Sabeltannshow mens pappaen skal være med lillemann :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Kjekt å kunne spleise :D blir kjekt på sabeltann show!

Og vi bruker være populære å besøke på sommeren. Skjønner jo det når det koster så mye å leie rundt her. :p venner som bor lengre vekk kommer hit så drar vi i dyreparken, og noen ganger sabeltann. I år er det ingen her da, heldigvis. :p jeg liker ikke dyreparken i fellesferien. :p

Vi har hatt ferien vår vi. Var ei uke i Danmark :) fårup sommarland, løveparken, fisketur, sykle og kjøre på stranden, hoppe i bølgene, bade i basseng (vi hadde basseng i hytta). Nå er det brød og vann resten av ferien :p hihi.
Hørtes ut som en gøy ferie :D lurte på om vi skulle ta en svipp tur over til danmark, men har ikkje bestemt oss helt;) var på danske cruise tidligere i år ;)

Hørtes ut som en gøy ferie :D lurte på om vi skulle ta en svipp tur over til danmark, men har ikkje bestemt oss helt;) var på danske cruise tidligere i år ;)
Koster 229,- for dagstur til fårup. Til informasjon koster egentlig inngangen i fårup 255,- men colorline kjører kampanje. ;)

Vi skal være to dager på Hunderfossen. Skeier skikkelig ut i år ;)

Tror nok vi finner på litt forskjellig annet også, men det var vanskelig å vite hvordan livet med lillebror ble, og derfor hadde jeg ikke lyst til å bestille noe voldsomt på forhånd.

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Jeg skal til sverige på konsert tirsdag-torsdag.. Har gledet meg siden i høst, og har ikke vært ute på noe på ett år. Så det blir helt supert :D

Reiser til kristiansand på søndag.skal være til onsdag:) storesøster er skikkelig sabeltann fan og har gledet seg siden vi reiste der fra sist sommer:p

Jeg skal til sverige på konsert tirsdag-torsdag.. Har gledet meg siden i høst, og har ikke vært ute på noe på ett år. Så det blir helt supert :D
Så deilig da! Hvem skal du høre på?

Reiser til kristiansand på søndag.skal være til onsdag:) storesøster er skikkelig sabeltann fan og har gledet seg siden vi reiste der fra sist sommer:p
Sabeltann er veldig spennende ja. Har ikke vært på forestillingen i år da, men de har vært bra tidligere år iallfall. Var dere på sabeltannshow i fjor også??

Vi reiser den 21 til sverige,med en overnatting på veien,4 netter på hytte i sverige og to overnattinger på vei hjem:-)
Det blir tusenfryd,fun city,dyrepark,ullared og mikkelparken:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Kult det må eg fortelle mannen :D
Ja, veldig greit tilbud. Ned med åtte båten på morgenen og tilbake med åtte båten på kvelden. Rekker litt shopping, og en dag i fårup. :) vurderer det faktisk selv også. Bare for å ha noe mer å se frem til i sommer.

Vi skal på telttur. Ja, dåke leste rett... TELT TUR :D det kan jo bli spennende med ein liten på 7 uker og ein aktiv 2åring :) vi skulle egentlig ikke på ferie i år, men eg e så lei dette vestlandsværet at vi reiser over fjellet til sol og varme :) hvertfall etter hva de melder :) det blir Bø sommer land i år. Og kanskje vi kjører videre til dyreparken etter en stund hvis alt går bra :)

Vi skal på telttur. Ja, dåke leste rett... TELT TUR :D det kan jo bli spennende med ein liten på 7 uker og ein aktiv 2åring :) vi skulle egentlig ikke på ferie i år, men eg e så lei dette vestlandsværet at vi reiser over fjellet til sol og varme :) hvertfall etter hva de melder :) det blir Bø sommer land i år. Og kanskje vi kjører videre til dyreparken etter en stund hvis alt går bra :)
Hehe, det skal mannen med de to eldste. Jeg gidder ikke med to små. :) men mannen skal ut i skogen han da. ;) men Bø sommarland har jeg også lyst å reise til. :)

Hehe, det skal mannen med de to eldste. Jeg gidder ikke med to små. :) men mannen skal ut i skogen han da. ;) men Bø sommarland har jeg også lyst å reise til. :)

Vi pleier å ligge på Teksten familie camping :) der er det så koselig :) Var der i fjord og å storebror storkoste seg :)

Back
Topp