Skravel på lørdag!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Yes, McBaby is back in town. [:D]

Det var temmelig kjipt å reise fra sol og varme til full vinter....[&:] Men vi har hatt det supert. Masse bading og isspising, stort sett snille barn. Sivert ser ut til å lide av sandskrekk og ville absolutt ikke komme i kontakt med sanden på stranda så det ble mye basseng![:D]
Ellers hadde Hannah det topp med bamseklubb. Hver kveld var vi også på show og barnedisko, Hannah elsker sånt. [;)]

Så da har jeg bare to fridager igjen så er det tilbake på jobb.... Jeg har faktisk ikke jobbet full tid på snart 1 og et halvt år så det skal bli hardt. Også ny jobb da.... Kjenner jeg grugleder meg. [:)]

ORIGINAL: McBaby

Og grattis til Looooooooney!

Thaaaaaaaaaanxxxxxxxxxx[:)]

looney vurderer snart å legge seg, men har sovet mye i det siste så litt usikker på hvor mye søvn hun får[&:] Kanskje lure med gubben på litt som setter i gang fødselen slik at jeg er tobarnsmamma i morgen tidlig. Passer bra denne helgen som N er hos pappaen og vi slipper stresse med barnevakt[:)]

Gratulerer Looney! [:D]

Og velkommen hjem McBaby, skjønner godt det var nedtur å komme hjem til vinterkulda! [:)]

God morgen! [:)]

I morges holdt jeg på å klikke på sambo, er den der cpapen bare til pynt eller? [:@] Det må da gå an å BRUKE den, så jeg slipper å våkne før hanen fiser pga snorking, og når jeg sier i fra sånn typ 7 ganger om at han snorker, så REAGER da! [:@]
Jeg er litt trøtt i dag, og da blir jeg sur, hehe.

Tar med meg mann og barn og stikker på trening kl 10. Jeg skal på Step&Pump, sambo skal trene for seg selv. Etterpå skal jeg jobbe 12-18, og det er jeg egentlig ikke motivert for i dag... [8|] Kjenner det hadde vært greit å være hjemme i dag, og forberede litt til Oslotur, med klesvask og sånne ting. I tillegg har jeg strukket en muskel i ene skuldra, så det blir en fysisk utfordring å jobbe. Men men.
Sambo skal vaske hus mens jeg jobber, har han sagt. Satser på at det blir gjennomført, ellers må jeg gjøre det i morgen. Og i morgen har jeg egentlig planlagt å være stressa over Osloturen! [8D]

I kveld blir det bare sofasliting, og kanskje se film med sambo.

Ha en fin lørdag dere! [:)]

Gratulerer med dagen Looney[:)]
Kjipt og komme hjem til snø og kulde ja McBaby, bra dere har hatt en fin tur!!
Håper tiden på jobb går fort Skrållan, lørdagsjobbing er kjedelig, hvertfall i utgangspunktet før man kommer seg dit [;)]

Nå skal mannen og Hannah snart avgårde på svømming. Jeg og mini skal være hjemme, blir vel å rydde og ordne litt.
I kveld skal vi ut og spise uten barn, det blir deilig[:)][:)]

Holder lillemor inne i dag og siden hun hadde feber i natt. Kjørte til lekebutikken og kjøpte et spill - operation - siden jeg var litt lei av gjett hvem om tre på rad, men det var ingen suksess. Falt ikke helt i smak nei.

Nå varmer jeg komle, så det blir middagen/luncen. Mulig vi har taco igjen i kveld[8D]

Skrev ikke jeg ett innlegg her tidligere i dag da tro[&:]

Sovet helt fantastisk i natt[:)] og var i koma til halv elleve. Sto opp og gubben laget frokost til meg. Nå sløver vi hjemme (eller samboeren måker snø, igjen...) og jeg skal snart dusje. Stikker en tur innom pappa for litt lunsj og bursdagsgave i firetiden før vi skal på kino. Gubben har kjøpt billetter til Kongen av Bastøy som jeg villle se. Han sa han hadde blitt skikkelig irritert da jeg gnålte om den forrige helg for den hadde han planlagt at vi skal se i dag. Også blir det middag etterpå på Fryd, en av mine favoritter her i Lillestrøm[:)] EN koselig kjærestekveld - kanskje siste før snuppa kommer...kanskje siste barnefri helg for vår del også[&:][:D]

Fått masse koselig hilsninger i dag har jeg og[:)]

Hjemme igjen, dausliten. Har så vondt i rygg og skuldre at jeg omtrent dør litt på meg. Her hjemme er det kaos, sambo har jo bare ligget på sofaen og klådd seg på ballene i dag! [:@] Så da må jeg vaske til helga i morgen, enda jeg hadde foretrukket å fått pakka og ordna til Osloturen i morgen. Mannfolkpakk altså!!! [:@][:@][:@]
Fikk skryt av både sjef og kunder for servicen min i dag da, og en vekter flørta med meg, så sånn sett var det en god dag. Men ene lampa her har gått i stykker, så nå er stua mørkelagt, føler jeg... Og ikke har jeg mer kokt skinke igjen, hva skal jeg da spise til frokost i morgen? Masse negativt her nå, hehe.

haha skrållan[:D][:D][:D] klådd seg på ballene[8D][:D][:D]

God helg til dere alle[:D][:D]

Back
Topp