Skravel mandag 10 desember!!

mokkikka

Forelsket i forumet
Så ingen andre tråder for dagen så da måtte jeg starte en..
I natt har lillegutt vært hos sin bestemor og bestefar så jeg har sovet i hele natt. I seng 22.30 i går og opp igjen kl 4.30 i dag. UMENNESKELIG...

Skal til legen i dag så derfor lillegutt har vært borte.
Etter legebesøket skal jeg til Stange for å hente lillegutt. Må innom å kjøpe med meg kake og blomster før jeg hente Luchas da mamma og pappa har vært gift i 25 år i dag..

Savner lillegutten min masse og gleder meg til å se han igjen etterpå..

Ellers i dag blir det mest sannsynlig et treff med ei gammel venninde sidenjeg har bilen. Ellers bare slappe av hos mamma og pappa resten av dagen..

Ha en supr dag jenter!!

Deilig natt,selv om han var litt vrien å legge i går,sovna vel rundt 22 engang,var våken kl 5 for mat,sover enda[:)]
men som vanlig har jeg en skolegutt her,som venter på å bli hentet.

I dag tenkte jeg at jeg skulle finne frem juledukene og få vasket di.Har bare hengt opp gardinene,men nå er det bare 2uker igjen[:)]

Har ikke så mange gaver igjen heller,8 tror jeg,3 av di er gavekort,2 bare småtteri også di siste 3 er til di skjønne guttene mine her hjemme[:)]Fikk handlet mase på lørdagen,samboeren ville mer enn gjerne bli jemme med barna(han liker ikke butikker)Så jeg ga lille mat og reiste,kom hjem i det han skulle ha mat igjen.

Ha en knall dag jenter[:)]

Vært en grei natt, Thea sovnet kl åtte, våknet kl 2400 for mat og kl 0515 og sov til 0700. Planen i dag er å ta familibilde av alle søskenbarna for julegave til mamma og pappa. 6 barn i alderen 7,5,3 to på 1 år og Thea da på 4måneder, bli litt å holde styr på[&:]
Ha en god dag alle sammen[:D]

Hiver meg med på skravvel i dag....hehe!!
Er egentlig litt sur....[:@]....har time hos psykologen min i dag, som er en times kjøring unna å har blitt lovt at det skulle ordnes med skyss....men har de glemt det???? JA!!![:@]
Så nå sitter jeg å venter i spenning på om jeg får reise eller ikke....Hvis ikke får jeg ikke ny time før seint i januar....kan ikke stole på noen altså!!![:@]

Mary er ett englebarn for tiden, sover hele natta!! I dag våkna hun klokka halv 8 og la seg klokka 9 i går kveld....syns hun er flink!![:)] Nå sitter hun å ser litt på god morgen norge mens jeg sitter her å spiser....hun skravler fælt med de hun ser på tven....hehe!!

Ha en fantastisk mandag jenter, så hørs vi utover dagen!![:)]

Phu, det ordna seg med skyss, så snart blir jeg henta....heldigvis!!![:)]

Markus sov hbra i natt.. Deilig.. 9 timer i strekk...
Idag skal vi kanskje en tur innom jobben min å besøke de.. Sås akl jeg møte noen venner i sandvika før vi skal på babysvømming.. Men aller først så må jeg se om jeg finner en pumpe for det ene hjulet mitt ble flatt i går gitt.. Sikkelig kjiipt..

Ellers skal jeg slappe av endel i dag og denne uka, kjenner at jeg er litt mye på farten og deilig å kunne være litt hjemme og..

Ha en fin dag jenter!

Helt "grei" natt, junior ble lagt ca. 20.30 og sovnet fort, våknet så med mageknip eller hoste eller nysing omtrent en gang i halvtimen (noen ganger oftere) utover kvelden, men roet seg veldig fort hver gang. Litt byssing, noen ganger bare en smokk i munnen, og han klarte å slappe av igjen. En gang kjørte jeg på med sukkervann, det var alt.
La meg litt før midnatt (hadde fått to timer på øyet når mannen sto opp i går [:)]) med Sov-i-ro siden lillegutt snorket og surklet med den snufsete nesa, og hadde litt problemer med å sovne.
Men junior sov i ett strekk til litt over 5, så det var bra! [:)] Så var det frokost og mageknip litt over 8, så da sto vi opp.
Nå har jeg dusjet, junior har gulpet og hatt seg, og jeg vurderer om jeg skal stikke ned på Grønland for matshopping FØR både frokost og formiddagsluren til junior.
Har ikke brød i huset, da må jeg steke opp sånne vakumpakkede chiabattaer - er dritdigg, men tar jo en halvtime å få fikset, da kan jeg omtrent være i byen allerede!
Må nesten ta vogna - så lenge jeg holder meg på trikk og buss og kun kjører på "flata" tror jeg det skal gå greit, og jeg får rett og slett ikke plass til både toalettpapir og bleier i ryggsekken! [:D]
Og handleposer og krykker (som må til ved bæring om dagen) er ikke en grei kombo det heller - gitt. [8D]

Så da tror jeg at vi farter ut med en gang - så kan jeg kjøpe meg en deilig Subway eller baguette til frokost!
Mmmmmm... [:)]

se annen tråd, så vet dere hva jeg kommer til å bruke mesteparten av dagen min til å tenke på![:D][:D][:D]

ellers skal jeg på minitreff med noen venninner, deriblant Nnem, og så skal jeg besøke mormor på sykehuset.

Ja.. en ny og kald dag da..[>:]

Har hatt en helt grei natt.. Steffen sov 3-4 timer mellom hver mating.. nå sover han en dupp! sovet i 1 time nå[:)]
det har endelig ordnet seg med duppene, han har en lang dupp på ca 2,5 time hver dag nå[:D][:D]

idag skal jeg ut å trille en tur tror jeg.. må jo nyte været mens det er!!

men dere som bor i/rundt trondheim.. når dere skal ha treff neste gang, kan jeg få være med da? jeg bor nesten på brekstad, så jeg tar bare båten (1time)[:D]
hadde vært så moro å få treffe dere!!

Eira la seg kl halv ni igår, så da fikk jeg og sambo sett noen episoder 24 før vi tok kvelden.. [:D]
HUn våknet kl 2, prøvde med smukken men det funka dårlig, så da var det bare å finne frem puppen. HUn spiste bra, og sovnet med engang igjen.. så sov hun til halv ni!! DEILIG!!!
Skal innom jobben å ønske de god jul, for vi reiser jo nordover i morgen. Har ikke vært hjemme siden Eira kom til verden, så det er nok endel som gleder seg til vi kommer. [:D] Besteforeldre, tanter og onkler har vært på besøk her, men blir nok stat alikvell når vi kommer hjem.
Skal på babysvømming i dag (siste gang før det er juleferie), ellers er det vell pakking som står på planen.. Skjønner ikke hvordan vi skal få med oss alt, men det går vell..

Da er jeg tilbake fra trilletur - litt morsomt, har vanligvis ikke kommet meg utenfor døra til denne tiden. [:D]
Har shoppet Mesoft, kuldekrem og mat, vært på posten og på helsestasjonen.
Gikk greit - NED til byen er det bare slakke nedoverbakker, og hjemover tok jeg buss og trikk.
Kjenner det godt i bekkenet, men er ikke så veldig vondt. [:)]
Nå blir det dataspill og generell sløving med forkjølte lille sutrepaven. [;)][:)]

Har vært en ok natt. Eiril sov 20.15, men begynte å lage lyder i 1-tida. Bruker vanligvis ikke høre henne før hun er sulten, men hun var litt tett i nesa samtidig som det klør forferdelig i munnen. Mat i 5-tida, og så var det bare å stå opp 8. Har vært på trilletur, på butikken og ringt i hytt og vær. Skal søke barnehageplass i dag, men må vente til sambo kommer hjem i kveld. Ellers skal vi høre på julemusikk og slappe av i dag!

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

joda, natta her har vært bra...men morgenen var ikke så bra...
Tony hadde øynene sammenklistra av verk, på dag 3 med øyekatarr i dag og hadde tissa gjennom ALT[:@]
Sara var også våken samtidig med verdens største og mest stinkende bæsjbleie en kan tenke seg[:'(][:'(]
-og klokka var bare litt over 7[&o]

Men får håpe dagen blir bedre...skal ut å shoppe med ei venninde fra forumet og på kafe[:D]
har en liste lengre enn lang over ting jeg må i dag, gaver, ting til julekortene og bleier ++++

Har akkurat sittet en halvtime i telefonen med legekontoret for å få de til å fakse resept på øyedråper til Jr til apoteket nå....GIDDER ikke kjøre 2 mil for 5min inn hos legen altså....så da får jeg den fakset rett på apoteket istede! *bare ikke legen setter seg på bakbena å krever at vi kommer inn på sjekk[&:]*
Noen av deres små som har hatt øyekatarr? fikk d på lørdag vi, og JR blir bare verre og verre[:(]

Leopold fikk øyekatarr da han var 1 dag gammel han...og så har han hatt trange tårekanaler på det ene øyet helt fram til denne uken... så jeg vet en del om sammeklistrede øyne ja[&:] Den eneste beskjeden vi fikk var å rense øyet med bomull dyppet i avkjølt kokt vann, og dra bomullen over øyet en gang, fra ytterst og inn til neserota. Får man ikke bort alt, gjentar man med ny bomullsdott (da "drar" man ikke bakteriene rundt i øyet liksom...). I tillegg skal visst morsmelk være bra å dryppe i øyet, har gjort det på de verste dagene selv.

Ellers har vi hatt en strålende natt[:)][:)] Hadde "generalprøve" på jula med soving borte i reiseseng først på kvelden, og så hjem i egen seng etterpå, og det gikk kjempebra! Så nå trenger jeg ikke grue meg til det mer..[;)]

ORIGINAL: lillemeg85

ORIGINAL: trønderveitja

ORIGINAL: Linn Renathe

Ja.. en ny og kald dag da..[>:]

Har hatt en helt grei natt.. Steffen sov 3-4 timer mellom hver mating.. nå sover han en dupp! sovet i 1 time nå[:)]
det har endelig ordnet seg med duppene, han har en lang dupp på ca 2,5 time hver dag nå[:D][:D]

idag skal jeg ut å trille en tur tror jeg.. må jo nyte været mens det er!!

men dere som bor i/rundt trondheim.. når dere skal ha treff neste gang, kan jeg få være med da? jeg bor nesten på brekstad, så jeg tar bare båten (1time)[:D]
hadde vært så moro å få treffe dere!!

Of course[:)]Må bare følg med når vi annonserer treff så er det bare å skrive seg på..blir vel over jul nå tenker jeg..håper jeg[;)]

Jaaa så klart du må være med Linn Renathe! [:D]

Gleeeeeeeeder meg alerede jeg!!

hei,hei[:)] her har det vært ei kjæmpenatt i natt. han sovnet rundt 2130 i går kveld og våknet for mat 0630 å sovnet med engang igjen etterpå[;)] han måtte vekkes litt over 9 da,for vi skulle på helsestasjonen idag på veiing og gruppetreff,kosli det, og endelig få treffe barselgruppa mi[:)]
Så var vi på barnas beste å kjøpte lammeskinnspose i gave fra svigers (kjøper selv,så blir det rett[;)]) Og på city syd for å få ferdig noen julegaver.
I ettermiddag no ,så skal jeg og Patrick på juleavslutning på skolen til min lillebror(11 år),skal ha med mat selv,så vi har bestemt å ta med focaccia brød[:)] Bli vel koslig tenker jeg...stas å vise fram onkelbarnet sitt[;)] 
Ha en fortsatt fin dag alle sammen[:)]

Back
Topp