SKRAVEL BABBEL 13/8

jaurra... her er sola framme[:D] håper den skal være her i hele dag... ungene sover enda... mora mi må kjøre frøkna til bhg for jeg har ikke vogn her til junior... ene er driti ut og oppe hos gamla,andre er hos svigermor.... og han er litt for tung til å bli bært på i en time i strekk[&o] veit ikke hva jeg skal i dag jeg[8|] blir vel å kjede meg som vanlig[&o] 

ha en fiiiin dag da jenter[:)]

Litt mer våken nå ja hehe[:D][:D]

Har akkuratt lagt jenta mi i senga si...Så skal rydde litt tenker jeg..

Ganske greit vær i dag så blir nok trilletur i dag ja[:)][:)]

I går skulle jeg legge meg tidlig og lese masse i den nye Ragde-boka, men da jeg kom inn på soverommet og slo på lyset reiste såklart jenta seg opp i senga, så da måtte jeg jo bare ta av lyset igjen og legge meg til å sove. Dermed har jeg fått rekordmange timers søvn i natt, og har det egentlig ganske godt nå! Er på tur i dusjen, jenta sover så jeg kan bruke laaang tid der - hurra! [:D]

Ellers ingen planer for dagen, grått vær gitt!

Ha en fin dag, flickor![:D]

Her er mikro akkurat levert for dag nummer tre i barnehagen, og jeg skal bare slappe av og nye freden. I morgen begynner skolen, så da er det slutt på permisjon og slutt på slappe av...............

Må komme meg en tur bort på Nav også, skal ordne med noen papirer.......

Hei og hå!!

looney, går det bra med micro i bhg'en??

nå er vi kommet til sivilisasjonen igjen, etter en deilig fjelltur!! gikk en tur på
4 timer ene dagen, og snuppa sovna i bæremaisen, sov 1 time og 20 min...og hun elsket sauene...sa iallfall HEI til de.....heheh

i dag blir det sløving og klesvask!!

ORIGINAL: tutta80

nå er vi kommet til sivilisasjonen igjen, etter en deilig fjelltur!! gikk en tur på
4 timer ene dagen, og snuppa sovna i bæremaisen, sov 1 time og 20 min...og hun elsket sauene...sa iallfall HEI til de.....heheh

Ja, det går kjempe bra. Er nok verst for meg...... Da jeg leverte han i morges og vi satt i garderoben, krabbet han bare ut av garderoben og inn til de andre barna med sko og lue på - han brydde seg ikke om meg!!

Kjipt for meg og bra for han!![:-]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: tutta80

Ja, det går kjempe bra. Er nok verst for meg...... Da jeg leverte han i morges og vi satt i garderoben, krabbet han bare ut av garderoben og inn til de andre barna med sko og lue på - han brydde seg ikke om meg!!

Kjipt for meg og bra for han!![:-]

ja, det e vel sånn det ofte er, men bra han liker seg da!!
hadde nok vært verre om han ikke likte seg ja!

Jaja, jeg sitter fortsatt her og venter på at ungen skal våkne. Vi får snart besøk av ei venninne med to stk barn, og da skal vi etter planen gå på senter og glane, men frøken frukt her sover jo enda! Skjønner ingenting jeg, men bør vel ikke klage [:D]

ORIGINAL: ~Yakine~

Åååh, jeg og vil på senter og glane... [&o][&o][8D][:D] 
Kos dere!! [:D][:D]

Det er bare å komme! Skulle vært en tur på IKEA også jeg, i normal tid, uten en milion studenter [:D]

Nå våkna forresten klumpen [:D]

I dag var jeg kun ute en liten tur for å handle mat og div ting[:)][:)]

Men dagen i dag har gått med til rydding[:)][:)]

Og nå legger min samboer Heidi[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Nå tordner det så mye her at Oprah ble overdøvd av et tordenrall! [8D][:D]

...og jeg har lyst på sjokolade... [&o]

Japp, håtellet ble også overdøva! [:@]

Ellers har vi sjokkis og fox her, men jeg har vondt i magen, så jeg klarer ikke spise noe [&o]

Back
Topp