Skravel ala onsdag.

Atannia

Gift med forumet
Måtte denne dagen bli beire enn i går. Gubben skal på sykehuset og jeg skal endelig bli knekt opp etter nesten to mnd uten.

Her er lillemor syk og pappaen skal jobbe fra 12-20 så her blir det kosedag i dag... kanskje bake noen horn :) Gjøre litt regnskap :(

Måtte denne dagen bli beire enn i går. Gubben skal på sykehuset og jeg skal endelig bli knekt opp etter nesten to mnd uten.

Lykke til. Håper dagene smiler til deg igjen snart. :)

Her er lillemor syk og pappaen skal jobbe fra 12-20 så her blir det kosedag i dag... kanskje bake noen horn :) Gjøre litt regnskap :(

God bedring til lillemor. Får håpe hun tar noen lange dupper så mamma får litt tid til å gjøre andre ting. ;)

I dag skal vi på barselstreff og babysvømming. :)

Rolig start på dagen, mikro våknet ikke før halv syv imorges :)

I dag blir det en liten bytur på meg og mikro, eneste som er planlagt sålangt iallefall.

Nora ligger i senga med pappa og sutrer, håper hun sovner snart ;)
Jeg skal ut på besøk med to venninner når hun våkner igjen :)

Rolig start på dagen, mikro våknet ikke før halv syv imorges :)

I dag blir det en liten bytur på meg og mikro, eneste som er planlagt sålangt iallefall.
Når skal du på byen????

Hadde ikke gjort noe at det kunne gå min vei nei.

Nora ligger i senga med pappa og sutrer, håper hun sovner snart ;)
Jeg skal ut på besøk med to venninner når hun våkner igjen :)

Så koselig.

Når skal du på byen????

Hadde ikke gjort noe at det kunne gå min vei nei.

Skal ringe å vekke sjåføren min nå hehe, så regner med jeg er der nede i mellom 10 og halv elleve, skal en tur til vetrinæren, innom en bhg på nyrud og handle litt.

Får se hvor trett minstemann her er i den tia. Han er allerede begynt og bli litt suttrete.

Får se hvor trett minstemann her er i den tia. Han er allerede begynt og bli litt suttrete.

Her sover minsten første luren sin allerede hehe

I natt var en god natt. Frøkna våknet kun 2 ganger i natt ene gangen for pupp og andre gangen bare for og se seg rundt, snu seg litt og få hånda mi i sin hånd ♥
Og vi begge sovnet temmlig kjapt, så våknet henne kl 6 fordi sambo bråket så veldig til morran.. men sovnet kjapt igjen og sov til 8, våknet og sutret litt. . Og hadde vist den bæsje/tisse bleia.(ekstrem) så gikk og skiftet og var egentlig klar for og starte dagen, skulle gi morgen pupp etter stellet og jammen sovnet hun igjen. Og sover enda.

Idag blir det og gjøre litt husmor oppgaver, få unna litt klær, rydde osv. Ut og handle litt når sambo kommer hjem, ellers blir det ikke stort annet ut av dagen.

I natt var en god natt. Frøkna våknet kun 2 ganger i natt ene gangen for pupp og andre gangen bare for og se seg rundt, snu seg litt og få hånda mi i sin hånd ♥
Og vi begge sovnet temmlig kjapt, så våknet henne kl 6 fordi sambo bråket så veldig til morran.. men sovnet kjapt igjen og sov til 8, våknet og sutret litt. . Og hadde vist den bæsje/tisse bleia.(ekstrem) så gikk og skiftet og var egentlig klar for og starte dagen, skulle gi morgen pupp etter stellet og jammen sovnet hun igjen. Og sover enda.

Idag blir det og gjøre litt husmor oppgaver, få unna litt klær, rydde osv. Ut og handle litt når sambo kommer hjem, ellers blir det ikke stort annet ut av dagen.

Hørets godt ut. Føler du deg uthvilt?

Ja er uthvilt. Vi begge sovnet til 8, og jwg var vært våken siden mens henne sover.
Men jeg hadde nok følt meg enda mer uthvilt av 1 natt med søvn uavbrutt :p

Men lurer på om det ikke hadde vært lurt og vekke henne og gi henne sen frokost :S

Ja er uthvilt. Vi begge sovnet til 8, og jwg var vært våken siden mens henne sover.
Men jeg hadde nok følt meg enda mer uthvilt av 1 natt med søvn uavbrutt :p

Men lurer på om det ikke hadde vært lurt og vekke henne og gi henne sen frokost :S

Drømmer og fantaserer om en hel natts søvn. Lurer på hvordan jeg hadde følt meg da. :P

Har laga heimelaga taco gryte i dag (har riktignok kjøpe tacokrydder med litt div anna krydder i );) og namnam!!:) det smakte kjempegodt :):)

Jeg har meldt meg arbeidsledig og søkt dagpenger.
Og shoppa litt til Eline, deilig med foreldrepenger :p

Jeg har meldt meg arbeidsledig og søkt dagpenger.
Og shoppa litt til Eline, deilig med foreldrepenger :p
Samme her!
Fikk ikke printa ut alle papirene, men har i alle fall begynt ;)

Back
Topp