Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Gode tips for å redde et forhold som det tæres på etter ankomst av 2015 baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viser seg at han ser på meg mer som en venn plutselig.Prat sammen, finn ut hva som er problemet!
Kanskje dere bør være flinkere til å gi hverandre egen tid? -partid er ikke like lett å få til.
- dropp alle "jeg har gjort mest konkurranser". Vær ærlig, "jeg er veldig sliten i dag, kan du hjelpe meg med oppvasken i dag?" det fungerer mye bedre enn "nå har jeg gjort x, y og z, så nå får du ta oppvasken!"
- Si takk, selv om du kanskje syne det er en "selvfølge" at han skal gjøre noe.
- Tørr å be om nærhet selv om du er sur og sliten. Det å bli holdt rundt hjelper i allefall både meg og mannen. Jeg er ærlig "jeg er sur, det går over, men kan du holde rundt meg" da veit mannen at det ikke er noe vits i å begynne å løse problemet.
Hvordan er sexlivet? Her kan mannen tåle ALT om han ikke er seksuelt frustrert.
Da har jeg villa kledd meg sexy og gått med hodet hevet,vist selvtillit og hvis han da har villet tatt på meg hadde jeg avvist han.Viser seg at han ser på meg mer som en venn plutselig.
Fin start på morgenen og få vite at han "ikke er sexuelt tiltrukket av meg lenger"
Da syns jeg du skal gi han en grunn til å bli det igjenViser seg at han ser på meg mer som en venn plutselig.
Fin start på morgenen og få vite at han "ikke er sexuelt tiltrukket av meg lenger"
Men terapeuten kan jo ikke gjøre så han funner meg tiltrekkende igjenVi gikk på en skikkelig smell etter første barnet. Det å få barn er fryktelig tungt for et parforhold da paret plutselig havner i aller aller siste rekke! Vi valgte å gå til en skikkelig parterapeut! Kostbart men det gjorde at vi kom oss igjennom det sterkere, og vi er fortsatt sammen 6 år etter![]()
Men terapeuten kan jo ikke gjøre så han funner meg tiltrekkende igjen
Det hadde han ikke klart.Ofte så kommer jo slike tanker av at man har glidd fra hverandre ofte pga mangel på kommunikasjon.. Terapeuten kan få dere til å kommunisere bedre og gi oppgaver som kan hjelpe å finne tilbake til hverandre![]()
Vi fikk f.eks ikke se TV på 1 mnd...eller PC eller noe sånt (etter ungen var lagt)
Når fikk dere barnet? Jeg har ikke vært seksuelt tiltrukket av mannen etter begge fødslene mine. Det tar LANG tid før sexlysten stiger igjen. Det tar gjerne litt tid. For mitt vedkommende er det ikke selve mannen som er "problemet" men at babyen krever mye, jeg er sliten og ikke føler meg veldig fresh etter fødsel.Viser seg at han ser på meg mer som en venn plutselig.
Det hadde han ikke klart.
Han jobbet i tillegg offshore, og er bare hjemme halve året
det hjelper jo ikke
Jeg er for, men tviler på han vil ta det seriøstHvis man ønsker å berge forholdet så klarer man detså enkelt er det faktisk
![]()
Men det høres ikke ut som du synes parterapi kan fungere for dere, så da dropper du jo bare tankenvet bare at det reddet forholdet vårt og endret måten vi kommunisere på, samtidig som vi har blitt veldig trygge på hverandre.
10mnd sidenNår fikk dere barnet? Jeg har ikke vært seksuelt tiltrukket av mannen etter begge fødslene mine. Det tar LANG tid før sexlysten stiger igjen. Det tar gjerne litt tid. For mitt vedkommende er det ikke selve mannen som er "problemet" men at babyen krever mye, jeg er sliten og ikke føler meg veldig fresh etter fødsel.
At en ikke finner kvinnen attraktiv etter fødsel er eller ikke rart mtp. alt de ser.