Skralvletråd 18.juni

K@trine

Gift med forumet
Så sitter jeg her igjen da... våkna like forbanna tidlig i dag jeg...[>:] og like skuffa over at det ikke har startet noe i natt etter den omgangen med sengekos...[&:] Nå tror jeg snart mannen min gir opp han også...[&o]
Så... nå har jeg tatt 2ss med lakserolje. Så får vi se om det gjør mer en maserier denne gangen...
Oj, glemte å si, i dag har jeg menstermin, å nåledamen sa hun trodde jeg ville føde i dag.... hmmm...[8|]

...hmmm... ingen som er våkne og vil skravle litt?? kjedelig... da kryper jeg under dyna igjen og venter på effekten av olja...
I dag ser ut til å bli en overskyet, men varm dag her... lurer på hva jeg skal gjøre senere i dag??[8|]
Kan jo alltids håpe... men snart mister jeg troen på at jeg skal få noe før termin i alle fall.
Ha en fin dag damer!!

God Morgen alle sammen!!!

kathrine+35:
Håper lakserolen virker da, når ikke noe annet virker.
Har det på samme måten her [&:] At sengekos ikke har sin virkning.
Er åsså skuffa over at det IKKE skjer noe her...sukk!!

[link=http://www.babyverden.no/forum/showProfile.aspx?memid=5687]xcrazyx[/link]:
Dere får sove godt alle tre da [:D]

Ellers så er det ikke mye nytt å melde herfra....venter å venter....

Klem

hei hei.gratulerer flori og katrine med termin i dag.

katrine du føder i dag.....det tror jeg[:D]bare vent til kveldinga[;)]

jeg hadde termin igår jeg og er lik forbanna hver morra når jeg våkner og det er likens...[:@][:'(][:(]
Men når jeg var på do nå, så kom det MYE utflod. Slimproppen kom jo forrige lørdag da. Tror jeg. Blir sprø av dette her. Det var ingen tegn til blod idag, men det var det forrige gang.

kjiipt å bli sendt hjem igjen da. Får håpe at det tar seg opp igjen idag da.
Du får ha masse lykke til iallefall. [;)]

må bare gi dere tolmodige jenter en klapp på skulderen,jeg var så heldig å få før termin.å synd dere er kjempe gode![:)]

uansett om dere er dritt lei nå,så kan dere trøste dere med at nå er det ikke lenge igjen.[:)]

ORIGINAL: Lille0My

ORIGINAL: gravid 82

kjiipt å bli sendt hjem igjen da. Får håpe at det tar seg opp igjen idag da.
Du får ha masse lykke til iallefall. [;)]

Jo, takk for det! Det håper jeg også.......

Tenkte å ta meg en gåtur, kanskje det som skal til....men i dette drittværet så frister jo ingenting.....

eller så kan du springe trapper.. Det skal visst funke bra har jeg hørt..

Hei!

Lille0My: Håper fødselen snart er i gang!! Kjedelig å måtte reise hjem igjen fra føden!! Lykke til!!

Jeg gruer meg veldig til i morgen!! [:o] Har nesten fått kalde føtter, men vil jo gjerne bli ferdig med dette svangerskapet!! Uff, i morgen på denne tiden er jeg i gang!! Hjelp!! Lurer på hvor lang tid det vil ta. Jeg hadde 3 cm åpning på fredag, og håper det har åpnet seg litt mer i løpet av helga!!

Lykke til, alle andre!! Den store dagen er snart her!![:)]

Hei alle junidamer!

Merker tonen er mer desperat og leiere enn noensinne her inne... Husk at det fremdeles er 12 dager igjen av juni.[;)]
Ellers så krysser jeg fingrene for alle dere som er rett rundt føde-hjørnet. På tide med litt action igjen synes jeg!

Må si at jeg selv er litt desperat etter søvn for tiden.. er litt nedstemt og lei meg.
Føler meg fanget og sliten og sjalu på sambo som kan dra dit han vil og spise hva han vil....
Ikke misforstå meg, for jeg elsker kosetiden med Benjamin! Elsker lille nurket mitt!!!

God morgen,

Grattis dere som har runde uker, og meg også som har 40uker i dag.
Har ULtermin i morgen, så jeg tror nok jeg også kommer til å gå over.[&:]
Var sikker på at det var din tur i går Lille0My, men krysser fingrene for at det skjer i dag.

Har forresten sovet i hele natt nesten. Bare på do to ganger, og sovnet med en gang etterpå. Skjønner ingen ting, for jeg har ikke sovet så godt på ett par måneder. Føler meg nesten helt uthvilt. Så i dag har vi bestemt oss for å reise og besøke min tante og onkel på Vinterbro. (De har basseng som vi skal teste, juhuuu).

Kos dere videre i dag! Titter nok innom i kveld for en oppdatering.[:D]

ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: Irene30

Merker tonen er mer desperat og leiere enn noensinne her inne... Husk at det fremdeles er 12 dager igjen av juni.[;)]
Ellers så krysser jeg fingrene for alle dere som er rett rundt føde-hjørnet. På tide med litt action igjen synes jeg!

kunne ikke skrevet d bedre selv!!! *sender ut masse fødestøv til dere alle*

som jeg skrev tildligere i dag, så skulle jeg sove....d var visst noe jeg kunne drømme om...kjæresten sovna, men Sara nektet...så vi sto opp litt over 8!!
sitter her lysvåken nå, men vet dagen kommer til å bli slitsom...
Sara sover som en stein ved siden av meg her...typisk at hun gjør d når jeg ikke får sove!!

Det er så typisk ja.
Benjamin sover urolig her nå som vanlig..
Jeg har begynt å notere meg når Benjamin er våken og vil ha mat... i natt var det verre enn noensinne; kl0045-0215-0430-0700-0845-1045
Noen flere som har erfaring med slike hyppige ammetider?

Er trøtt som ei strømpe og skal egentlig i bursdagsselskap kl 16, men tror jeg holder meg hjemme.

Hei hei!

Stakkars deg Lille0My som ble sendt hjem igjen!! Håper det ikke er så lenge å vente for deg før det er skikkelig i gang no..

~Katrine~: Håper det skjer noe snaart med deg[:)]

Katrine35: Lykke til med lakserolje-effekten[;)] Håper den gjør susen!

Gravid82: Helt enig, like frustrerende å våkne hver morgen og ingenting er på gang.

Irene: Håper du får deg litt søvn snart, det tærer på å gå så lenge med for lite søvn, skjønner godt du føler deg litt nedstemt da!

Snart3barnsmamma:: Lykke til i morgen[:)]

Flori: Føler med deg[&:]

Her har det vært sengekos både i gårkveld og i dag tidlig UTEN effekt. Hadde litt menssmerter i natt og ble full i forhåpninger men det ble ikke til noe mer. Har roet seg helt no...

ORIGINAL: Flori

Fy F**N. Nå har vannet gått på venninna mi som har termin 2 juli, det er surt det [:'(][:'(][:'(]. Æsj altså. 

JAA klart det er. Har en venninne med termin 8 juli, hun har menssmerter og hodet festa og noe på gang... Kommer vel til å føde før meg

hmmm ....d var ofte....prøvd å amme han litt lengre hver gang da?
her i gården ble d aldri hyppige amminger, d tålte ikke brystene mine[:@] men Sara nektet å suge etter en stund, uansett hvor mye jeg strevde og prøvde...viste seg jo at d var tomt...[&:]
her har vi hatt mating kl 23, 03,07,08.30....den 8.30 var langt ifra planlagt, hu skulle egentlig ikke ha mat før kl 10-11 tiden jo...

Han sovner eller begynner å presse og "kreste" seg på grunn av magen.. ikke mulig å få ham på puppen igjen. Så da blir det lite mat av gangen... Prøver å stelle ham, men det sover han seg gjennom, så jeg bare legger ham.

Fy F**N. Nå har vannet gått på venninna mi som har termin 2 juli, det er surt det [:'(][:'(][:'(]. Æsj altså. 

Typisk det... men skal krysse fingrene for at du er i gang snart også Flori!!

Hvis du har 4 cm åpning så er du jo et bra stykke på vei da, det kan ikke være lenge igjen..
Kan tenke meg det var skikkelig nedtur å bli sendt hjem ja!! + det er jo et stykke til Askøy da!
Ja send meg gjerne mld når det skjer noe mer[:)]. Ellers kan det jo være vi havner opp der samtidig, så da er det jo ok med en backupsladrevenn også i tilfelle det skjer[;)]

ORIGINAL: Marihøne77

JAA klart det er. Har en venninne med termin 8 juli, hun har menssmerter og hodet festa og noe på gang... Kommer vel til å føde før meg[:'(]

Æsj så urettferdig altså. Håper du føder først.

He he, ja. Samme til deg[;)]

nei da er d ikke lett....håper han snart finner ut av d selv at d er mye bedre å spise seg ordentlig mett et par ganger om natten enn å holde på slik...

så får du også sovet litt lengre....er rart hvor vi mødre kan gå på lite søvn, har gått flere dager og kun sovet 1-2 timer, men har fullført dagen med glans for d...!

Håper han går tilbake til sine tidligere vaner hvor han inntok masse mat om kveldene for å holde tre-timersen om natta.
Ja, det er helt utrolig at vi holder ut.. og jeg er ingen dag-sover så jeg holder meg til langt på kveld før jeg stuper i seng. Og da er det selvsagt verre når Benjamin er så aktiv om natta. Baller på seg dette, men i dag skal jeg ta en blund når sambo drar i bursdagsselskap.

Største gutten min lurte faktisk på om ikke babyen skulle komme før til vinteren.

Knis.. de barna har gullkorna![:D]

Back
Topp