Skrall !!

Real

Gift med forumet
Var på karaoke igår og idag er jeg skrall gitt. Hoff a meg. Men morro var det. Sang og dansa masse :)

Bra du hadde det gøy da :-) har ikke vært på noe slikt, eller fest/pub siden fødsel enda...

Så gøy :) ikkje så gøy i dag men håpe det var vert det :) eg har heller ikkje vore ute på noko uten babyen. Har vert på eit par festar der vi har hatt han med oss, og vert edrue. Skal ein tur ut i juni, hihi :)

Pappaen tok henne alene for første gang. På tide! Hihi. Det gikk kjempe fint, og det var absolutt verdt det.
Værste av alt er at vi begge skal bort på lørdag og bestemor skal være barnevakt over natta. Hoho- høres ut som jeg ikke gjør no annet enn å fly, men vi skal i bursdag og dette har vi gleda oss til og planlagt i et år nå.
Første natta borte fra henne- uææææ, men det går bra. Har verdens beste svigermor!

Så bra du koste deg!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Pappaen tok henne alene for første gang. På tide! Hihi. Det gikk kjempe fint, og det var absolutt verdt det.
Værste av alt er at vi begge skal bort på lørdag og bestemor skal være barnevakt over natta. Hoho- høres ut som jeg ikke gjør no annet enn å fly, men vi skal i bursdag og dette har vi gleda oss til og planlagt i et år nå.
Første natta borte fra henne- uææææ, men det går bra. Har verdens beste svigermor!
Det kommer nok til å gå kjempebra! Skulle ønske vi hadde barnevakt i nærheten.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp