Skrøyte tråd

*ønskebaby*

Elsker forumet
Er veldig stolt over meg selv [:D]... Gikk opp 30 kg når jeg var gravid, å nå 3 uker senere er alle kiloene av [:D]... Gikk ned hele 14 kg bare på sykehuset å etter en uke hjemme hadde jeg gått ned 6 kg til å den siste tiden har jeg gått ned di siste 10 kg [:D]... Så håper det bare forsetter ned over nå [:D]... (hadde noen kilo ekstra før jeg ble gravid)

så bra[:D] du må være flink, min vekt har ikke bevegd seg på en goood stund nå[>:]

Hehe, det var det jeg også fryktet når jeg så kg rase på meg under graviditeten... Så derfor var jeg litt sparsommelige på kg når folk spure hvor mye jeg hadde lagt på meg [8|] hehe...

Men har ikke gjort noe spesielt.. Utenom lite matlyst [:'(]

Men hadde jo:
13 kg vann
4324 g unge
1000 g morkake
+ fostervann

Så det gikk jo endel kilo bare på det :P

Deilig å se at de bare detter av kan jeg tenke meg[;)]

her har jeg fortsatt noen kilo igjen fra første mann[8D] men begynte å trene i dag, så håper jeg klarer å fortsette, så går d kanskje av etter hvert[:)]

Her er det 5 kg igjen (av 16) før eg er tilbake på utgangspunktet. Men syntes ikke det er så gale. Har no begynt å "bevege" meg litt igjen, og håper resten forsvinner litt etter litt [:)]

ORIGINAL: nancy drew

så bra[:D] du må være flink, min vekt har ikke bevegd seg på en goood stund nå[>:]

Guri, så flink du har vært!!! 
Her har jeg gått ned 19 kg (la på meg 14 kg...), men nå står vekta stille gitt....[:-] Kunne tenkt meg å bli kvitt 10 kg til som henger igjen etter første ungen....[:D]

så herlig [:D]

Jeg har endel igjen enda[:'(]

Back
Topp