Skråtak?

Dunn

Forumet er livet
Noen her som har ganske lavt skråtak? Vi har det på et rom vi skal pusse opp og jeg har lyst på hintounit (tror det skrives slik?) på veggen, men hva kan jeg gjøre med taket da? Idag er det samme tapet rundt hele?

Kan jeg legge slike plater? Eller ha tapet? Jeg har lyst på plater, men lurer på om det blir seende rart ut?

Noen med bilder?

Slike plater:
[link=http://forum.babyverden.no/javascript:popUp('./?module=Webshop;action=Product.publicOpen;id=379;template=product')][/link] 

ORIGINAL: Nøstemamsen

hintounit- hva er det?

Det er slik fake panel plater, orker ikke legge ordentlig panel.. [;)] 

ORIGINAL: Apple

Jeg ville ikke ha valgt huntonitplater i taket. Hva er det under tapeten nå? Gips? Fjern tapeten og mal skråtaket hvitt i likhet med resten av taket. Da blir det en bedre helhet over det. 

(Jeg er forresten ikke så fan av huntonittplater, jeg synes det er mye finere med ekte panel hvis det er panel-look dere er ute etter.)

Neinei, ikke slike plater i taket [:'(] Men kanksje det er gips ja.. kankjse fjerne den og male. Takk for svar Apple.

ORIGINAL: Dunn

Jeg ville ikke ha valgt huntonitplater i taket. Hva er det under tapeten nå? Gips? Fjern tapeten og mal skråtaket hvitt i likhet med resten av taket. Da blir det en bedre helhet over det. 

(Jeg er forresten ikke så fan av huntonittplater, jeg synes det er mye finere med ekte panel hvis det er panel-look dere er ute etter.)

Neinei, ikke slike plater i taket [:'(] Men kanksje det er gips ja.. kankjse fjerne den og male. Takk for svar Apple.

Og om det ikke er gips i taket, så er det kanskje vanlige tak-ess, og de kan også males. [:)]

Takk for tips Apple! Dette er baby rommet, og vi har idèen klar men vi skal vente litt til. Tørr ikke begynne enda. (Selvom det trengs å pusses opp uansett hva som skjer da..)

Vi har lavt skråtak i stua, og der er det panel i taket er så koselig synes jeg [:D]

Back
Topp