Skrållan

Buffi

Forumet er livet
Hvordan var det nå du lagde dem lysene med bilde på[8|]

Jo, nå skal du høre! [:)]
Jeg skrev ut de bildene jeg ville ha på helt vanlig papir, og så la jeg dem på kubbelyset med bildet opp (altså, ikke oppned). Så la jeg bakepapir over bildet, og strøk med strykejern på LAV varme (rett under 1 prikk holdt lenge her). Du må ha bakepapir mellom, ellers kan du ødelegge strykejernet ditt. Så er det bare å stryke, litt knotete er det, også må du følge godt med så ikke lyset smelter! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Jo, nå skal du høre! [:)]
Jeg skrev ut de bildene jeg ville ha på helt vanlig papir, og så la jeg dem på kubbelyset med bildet opp (altså, ikke oppned). Så la jeg bakepapir over bildet, og strøk med strykejern på LAV varme (rett under 1 prikk holdt lenge her). Du må ha bakepapir mellom, ellers kan du ødelegge strykejernet ditt. Så er det bare å stryke, litt knotete er det, også må du følge godt med så ikke lyset smelter! [:)]

Flott!!!! takk for svar[:)][:)] Men hvordan er det nå med fargene[8|] Hva er best  å bruke[8|]

Blir bildet speilvendt da?

ble ikke det første gang jeg laga, men andre gang ble det det... mystisk nok, siden man ikke snur arket med bildet. Det smelter bare fast i lyset. 

Arg dette  var plagsomt gitt[:@][:@][:@]

Legger alt slik som du har skrevet her men null bilde kommer fram[&o]

Først et vanlig lys, så et bilde på vanlig printpapir, og bakepapir

Asj hva gjør jeg galt

Kanskje du ikke stryker lenge nok? Jeg stod en stund altså... 

Back
Topp