Skrållan!

.lillevims

Elsker forumet
For noen søtinger du har!!! 

Skinnet bedrar! [8D][:D]

Hehe, nei da. De er stort sett veldig søte og greie! [:)] Takk skal du ha! [:)]

hehe.. kjenner til det! men søte var de iallefall der de sitter pent i signaturen din! [;)][:D]

Ja, de blir veldig søte når de får en skål med godis mellom seg! [;)][:)]

Ikke hver dag man får tatt bilde av dem sammen der de ser noenlunde normal ut i allefall, haha!

ORIGINAL: suki

Kjempefint bilde av go`ingene dine!! [:)]

Føler at dine to og mine to deler litt gemytt! [;)] Hadde vi bytta en helg tror jeg ikke vi hadde oppdaget det engang! [:D] 

Haha, det eneste hadde vel vært at du kanskje ble litt overraska når du skulle skifte bleie på "NM", og oppdaga utovertiss! [8D][:D]
Men ja, de er ganske like småttisene våre, synd vi bor så langt unna hverandre, tror virkelig dette kunne blitt to radarpar som hadde funnet på MYE tull sammen! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Kjempefint bilde av go`ingene dine!! [:)]

Føler at dine to og mine to deler litt gemytt! [;)] Hadde vi bytta en helg tror jeg ikke vi hadde oppdaget det engang! [:D] 

Haha, det eneste hadde vel vært at du kanskje ble litt overraska når du skulle skifte bleie på "NM", og oppdaga utovertiss! [8D][:D]
Men ja, de er ganske like småttisene våre, synd vi bor så langt unna hverandre, tror virkelig dette kunne blitt to radarpar som hadde funnet på MYE tull sammen! [:D]

Hehe, akkurat den lille forskjellen der hadde jeg nok oppdaget ja! Hadde vært veldig uvant! [:D] 
Skulle gjerne hatt dere i nabohuset ja. Vi kunne jo bytta samboere også når vi først var igang. Kanskje vi ikke hadde merka noe særlig forskjell da heller! [:D][:D]

*fniiiiis* Tror ikke vi hadde merka forskjellen om vi bytta mannfolk jeg heller! [;)][:D]

Back
Topp