Skrållan

Kopierer det jeg nettopp skrev i skravletråden på okt-06 jeg, ble langt, og gidder ikke skrive enda en gang, haha!

NÅ er det lov å være sliten altså! [&:] Dro jo til legen med Ida, han ble bare sittende og tromme med fingrene og ikke helt skjønne hva som kan feile jenta. Han konfererte over telefonen med sykehuset, og den lille turen til legen endte opp på sykehuset. Ida fikk Emla, og bare der ble det jo trasseanfall. Hun grudde seg sånn til blodprøvene at hun fikk vondt i magen, krøka seg bare sammen og hylgrein. Fantastisk. Og Tobias var jo med, så han lå på gulvet på sykehuset og kjørte Bill og Doc Hudson, mens han vrælte til folk som gikk ned trappen at de måtte passe seg så de ikke falt. Takk Gud for at mamman min var med oss, haha.
Blodprøvene gikk mye bedre enn Ida trodde, hun var så flink at. Og etterpå var hun på røntgen. I morgen skal vi tilbake på sykehuset for å få svar på prøvene og bildene. Mora skal innrømme at hun i hodet sitt har vært innom alt fra lungebetennelse til kols til kreft, bare i dag, men håper jo det bare er en vrien luftveisinfeksjon. Greit å endelig få et svar i allefall!

Etter sykehuset dro vi på senteret, og ungene fikk hver sitt karnevalkostyme. Ida blir Tingeling, og Tobias blir en løve! [:)] De blir så fine så! [:)][:)]

Nå har jeg satt på Knerten gifter seg til ungene, de har fått hver sin kroneis, og jeg håper på noen minutter på sofaen for meg selv [;)]

Koselig at du spør sandra! [:)][:)]

off da e ikk artig når det e noe galt med de små nei:( men håper de finenr ut hva det er da.) Og at ho blir bedre:) go bedring te ida :)

ORIGINAL: 2008 mamma

off da e ikk artig når det e noe galt med de små nei:( men håper de finenr ut hva det er da.) Og at ho blir bedre:) go bedring te ida :)

Nei, det finnes ikke noe artig når de små må plages. Og nå har jo Ida hatt den hosten siden november, så på tide at den forsvinner nå. Ida hilser tusen takk [:)]

ORIGINAL: snuppis!

God bedring til Ida [:)]

Håper at du har fått slappet av på sofa'n [:)]

Nææææh, ble heller dårlig med avslapning da ungene syntes det var moro å pirke på mora, men jeg trøster meg med at det nå kun er kveldsmat, så skal de til sengs - og jeg og! [8D]

Ida hilser tusen takk [:)][:)]

ORIGINAL: **vimsa**

Så godt å endelig finne ut av det:) oppdater oss imorgen da[:)]
God bedring til vakre Ida-mor[:)][:)]

Dere skal så klart få oppdatering! [:)] Håper jeg rekker meg hjemmom med oppdatering før jeg skal på jobb kl 15 da, ellers får dere vente til jeg kommer hjem igjen [:)]
Ida hoster takk [;)][:D]

Klart jeg måtte spørre skrållan....vet jo hvordan det er med att legen ikke kan finne ut ting[:@] Vet ikke alt vi har vært på med mika,men finner de ut noe???NEI.....

Håper de finner ut noe i morgen[;)] Lykke til..[;)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: 2008 mamma

Nei, det finnes ikke noe artig når de små må plages. Og nå har jo Ida hatt den hosten siden november, så på tide at den forsvinner nå. Ida hilser tusen takk [:)]

Tobias og har vært plaga mye med hoste men sikkert ikk så gærle som ho da.
Ja e bra det gjøres noe med det:)
Lykke te på sykehuset igjen i morgen da:)

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Masse lykke til med prøvesvarene imorgen! Og god bedring til Ida-mor [:)]

[:)] og håper mor får slappet av ikveld

Takk skal dere ha jenter! [:)][:)]

Nå skal jeg ta mine paracet og tusle til sengs, håper virkelig hodepina og feberfølelsen blir bedre i morgen altså...

Lykke til i dag!! Krysser fingrene for at det bare er en vrien luftveisinfeksjon[;)]

God bedring til Ida i allefall [:)]

Back
Topp