Skrållan!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Lurer litt på det der 30 days shred. Er det en dvd med trening man gjør hjemme? Hvor kjøper man den? Hvor lang tid er hver økt? Skal man gjøre det hver dag i 30 dager? Er du fornøyd med resultatet?
Maaaaaasse spørsmål gitt...[;)]
Vil så gjerne gå ned i vekt men for øyeblikket er det litt kinkig å gå på treningssenter. Skal begynne der når jeg har fått litt mer kontroll på rutinene til Sivert.

Det er hjemmetrening ja! [:)] Du kan laste det ned, eller kjøpe det på dvd. Velger du å kjøpe, har jeg sett mange bestiller fra utlandet, men må vente leeeenge før den kommer. Hvilke sider de bestiller fra, vet jeg ikke... men det går sikkert an å google det.
Hver økt er på 25-30 min, inkludert oppvarming og en kjapp uttøying. Lønner seg å tøye ut litt mer enn det Jillian gjør, særlig om man er litt utrent fra før.
Er meningen at man skal gjøre det hver dag i 30 dager ja, 10 dager på hvert nivå. Men er du syk en dag, så er det lov å hoppe over altså [:)]

Jeg er delvis fornøyd. Kunne blitt bedre resultat om jeg ikke fikk senebetennelse i knærne, måtte modifisere en god del av øvelsene pga knærne. Men gikk ned 12 cm rundt midja pga shredden, så skal ikke klage! [:)]

Så du bildene jeg la ut for litt siden?

Hmmm. Må man ha vekter da? Så desverre ikke bildene nei.

ORIGINAL: McBaby

Hmmm. Må man ha vekter da? Så desverre ikke bildene nei.

Ja hun bruker vekter i 30 days......men mange bruker imsdal med vann og grus

Jeg bruker 3 kg vekter i 30 days shred[:)]

Bruker vekter ja! [:)] Brukte 1,5 kg på første runde, og 3 kg på andre runde. Kan legge ut bildene igjen nå, så får du se. 

Her har jeg holdt på med shred i ca 1 uke:

Her har jeg ca 3 dager igjen:

jeg er snart ferdig med level 2, og er kjempefornøyd, litt slit å trene hver dag, men
jeg har bestemt meg for det så da skal jeg fullføre. merker
at det er var litt ekstra er blitt nesten borte og musklene kommer fram!!
deilig. bruker vekter, er vel ca 2 kg tror jeg!

bestilte fra www.play.com, og det tok vel ei uke-halvannen før den kom!!
hardt, men vel verdt det!!!

Back
Topp