Skrållan kommer til Oslo!

Skrållan

Forumet er livet
Da har jeg bestilt flybilletter! [:D] Sambo var plutselig litt usikker på når han er i hovedstaden fremover, så da bestilte jeg en uke jeg vet han er der, nemlig om 2 uker allerede!

Sååååååh, fra 17.-20-januar så er jeg og kidsa i byen, og hvem vil møte oss, og når? [:D]
Vi lander på Gardermoen ca 10.30 på mandag, og drar igjen 8.50 på torsdag.

Å det var jo en skikkelig dårlig timing! [&:] Jeg begynner jo på jobb 17.!!!! Men kansje på ettermiddagen? Ta med Hannah å treffe dere i Oslo eller no sånt?

ORIGINAL: McBaby

Å det var jo en skikkelig dårlig timing! [&:] Jeg begynner jo på jobb 17.!!!! Men kansje på ettermiddagen? Ta med Hannah å treffe dere i Oslo eller no sånt?

Vi er ledige på ettermiddagen og vi, sambo jobber jo til 18 eller 20 hver kveld så [:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: McBaby

Vi er ledige på ettermiddagen og vi, sambo jobber jo til 18 eller 20 hver kveld så [:)][:)]

Jeg og N er også med, med forbehold om at formen holder og jeg ikke ligger på føden. Vi kan både formiddag og ettermidag vi[:)]

Jeg er med! :) Både dag og kveld kan jeg - ikke dag på den 18 da[:)]

ORIGINAL: suki

Har veldig lyst til å treffe dere, men vet ikke hvordan jeg jobber den uken enda. Mest sansynlig tidligvakt mandagen, og onsdag skal jeg og TS til øyelegen på sykehuset i drammen.
Skal mase om nye jobbelister i morgen!!

Gjør det [:)]

Looney: Håper formen din tilsvarer treff [:D]

ORIGINAL: suki

Har veldig lyst til å treffe dere, men vet ikke hvordan jeg jobber den uken enda. Mest sansynlig tidligvakt mandagen, og onsdag skal jeg og TS til øyelegen på sykehuset i drammen.
Skal mase om nye jobbelister i morgen!!

Gjør det [:)]

Looney: Håper formen din tilsvarer treff [:D]

Tipper den gjør det jeg altså[:)][:)] Moro!!

Vi er med vi også.
Kan både dag og kveld alle dager.

Supert! [:D]

Ja, hadde vært stas å fått til et treff! [:)] Lenge siden vi har hatt trøndertreff her oppe også. Tipper ungene kommer til å storkose seg, Ida vil nok være sjenert i starten, men sånn er hun bare [:)]

Tirsdag ettermiddag er forresten en dårlig dag for vår del for da skal N på turning.

Onsdag eller mandag?

Kommer på det samme om det blir onsdag eller mandag for vår del, hva passer best for dere andre jenter?

Kommer på det samme om det blir onsdag eller mandag for vår del, hva passer best for dere andre jenter?

Samme for meg også!!

Andre innspill??

Hey... jeg og vil!!![>:][>:] Hvorfor er dere ikke i Bergen isteden da???[8D][8D] Alle sammen altså[;)][:D]

ORIGINAL: Delia

Hey... jeg og vil!!![>:][>:] Hvorfor er dere ikke i Bergen isteden da???[8D][8D] Alle sammen altså[;)][:D]

Eller hvorfor er ikke du i Oslo?

Tror jeg klarer å få det til onsdag ettermiddag. Jeg er ferdig på jobb kl. 16 så da rekker jeg tidligst å møte dere kl. 17.00 i Oslo.

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Delia

Eller hvorfor er ikke du i Oslo?

Nja... fordi Bergen er best???[8D][8D][8D]

Kan ikke noen bare bestemme hvem hva og hvor, så er vi med uansett
Jeg som setter opp vaktlistene på jobb så da kan jeg sette meg på fri den dagen det blir..

Da sier vi onsdad da el? Klokken??

Og ikke minst hvor?

WZ, vet du om noe sted det kan bli koselig med flere 4 åringer med mammaer?

Back
Topp