Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er i seteleie. Var på i går (37 + 4) for å prøve å snu, men endte opp med ikke å prøve engang, siden h*n ligger så godt nede i bekkenet og jeg har et KS-arr de ikke vil dytte for mye på.
Får håpe du får snudd din!
Sniker fra februar (med termin på slutten av februar). Lillegutt i magen har ligget både i seteleie og i tverrleie, hatt mange kontroller, men han snudde seg rundt uke 37, var snakk om evt snuing og planlagt KS. Så fikk sjekket om bekkenet var stort nok, noe det var, også på kontroll ca uke 37, så lå han med hodet ned, men ikke festet da
Mange som ikke snur seg før fødselen starter, eller så er det noen som ikke gjør det i hele tatt
Men ligger de i tverrleie og den ikke snur seg så blir det nok KS, det var det jeg fikk beskjed om
Her blir det vanlig fødsel, uansett om han snur seg til seteleie igjen, fordi har stort nok bekken, og jaAiai, blir spennande å se om du får KS eller om det blir vanlig.
Håpe dei får snudd lillebror, syns det er vondt no når han sparke med i hofte regionen
Lykke til
Hva er egentlig skråleie?
Hvilken vei kommer den lille ut da?
Eller blir det da keisersnitt?