Til dere som har barn fra før, hvilken størrelse har deres barn brukt rundt 2-årsalderen i sko? Våre barn er jo ca. 18/19 måneder sommeren 2018. Veit at det er veldig forskjellig, men har noen søte sko på jobb jeg kunne tenkt meg å kjøpe 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her brukte han str 24-25 når han var 2år. De vokser endel i bena fra 1,5-2år. Vanskelig å vite str allerede nå for noen vokser mer enn andre.
Eldste brukte 22-23. Yngste ble 2 i mars og bruker 25.
Jeg får dem på jobb, så ikke store summen som går tapt om det ikke passerGutten he ble to på februar og den sommeren hadde han 24-25Det er forskjellig fra barn til barn hvor store skor de har på den tiden, så om du har planer på å kjøpe allerede nå teks på tilbud, anbefaler jeg deg å vente, ellers blir det en stor sjansning
![]()
Ble nysgjerrigfår vi se bilde?
Å så artigJeg får dem på jobb, så ikke store summen som går tapt om det ikke passer![]()
Jeg jobber på en outlet, og vi har sko ogsåÅ så artigjobber du med skor?
Hihi, jeg har en del par Vans selv, som jeg har spart opp gjennom noen år, spent på p se når dem passer :-D Antagelig på vinteren, men da får det bli innesko på et visSå søte sandalerJeg er veldig spent på om Nikeskoene jeg kjøpte passer når han er rundt ett år
![]()
Hihi, jeg har en del par Vans selv, som jeg har spart opp gjennom noen år, spent på p se når dem passer :-D Antagelig på vinteren, men da får det bli innesko på et vis![]()
Ja, små sko er jo så syykt søte!!Kjøpte noen converse med myk såle også, som jeg håper blir fine neste sommer når han kanskje krabber rundt
![]()