Skostørrelse

Viktoria90

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Til dere som har barn fra før, hvilken størrelse har deres barn brukt rundt 2-årsalderen i sko? Våre barn er jo ca. 18/19 måneder sommeren 2018. Veit at det er veldig forskjellig, men har noen søte sko på jobb jeg kunne tenkt meg å kjøpe :-P

Her brukte han str 24-25 når han var 2år. De vokser endel i bena fra 1,5-2år. Vanskelig å vite str allerede nå for noen vokser mer enn andre.

Sønnen min blir 2 år om 3 mnd, og bruker 22-23 nå :)

Min sønn på 1 år og 4 mnd bruker nå 22-23, men regner med at han er oppe i 24 til 2-årsdagen :)

Gutten he ble to på februar og den sommeren hadde han 24-25 :) Det er forskjellig fra barn til barn hvor store skor de har på den tiden, så om du har planer på å kjøpe allerede nå teks på tilbud, anbefaler jeg deg å vente, ellers blir det en stor sjansning ;)

Min gutt på 2,5år bruker 26 nå. Brukte 23/24 når han fylte 2. Så skjer mye og fort plutselig :)

Gutten he ble to på februar og den sommeren hadde han 24-25 :) Det er forskjellig fra barn til barn hvor store skor de har på den tiden, så om du har planer på å kjøpe allerede nå teks på tilbud, anbefaler jeg deg å vente, ellers blir det en stor sjansning ;)
Jeg får dem på jobb, så ikke store summen som går tapt om det ikke passer :-)

Ble nysgjerrig :D får vi se bilde?
cb01f7ae19d90364249e0d560aee8b84
32f17ea5f5f7b9981cae6b0c1125283c

Er bare helt enkle sandaler, men syntes de er så søte :-D Og når jeg får et par av jobb, og betaler 100 for det andre, er det ikke krise om de ikke passer :-)

Så søte sandaler :) Jeg er veldig spent på om Nikeskoene jeg kjøpte passer når han er rundt ett år ;)

Så søte sandaler :) Jeg er veldig spent på om Nikeskoene jeg kjøpte passer når han er rundt ett år ;)
Hihi, jeg har en del par Vans selv, som jeg har spart opp gjennom noen år, spent på p se når dem passer :-D Antagelig på vinteren, men da får det bli innesko på et vis :-P

Hihi, jeg har en del par Vans selv, som jeg har spart opp gjennom noen år, spent på p se når dem passer :-D Antagelig på vinteren, men da får det bli innesko på et vis :p

Ja, små sko er jo så syykt søte!! :D Kjøpte noen converse med myk såle også, som jeg håper blir fine neste sommer når han kanskje krabber rundt :p

Ja, små sko er jo så syykt søte!! :D Kjøpte noen converse med myk såle også, som jeg håper blir fine neste sommer når han kanskje krabber rundt :p
cd88bcbee72262f51b3f1d10d98cd46d
Jeg har disse, myk såle. Jeg er helt på tryne etter babysko, men så elsker jeg sko generelt :-P

Eldste: str 25 da han var 2 år.
Nest eldste: str 21/22 da hun var 2 år.
Junior: Blir 2 år nå og bruker 22/23/24.
Mini blir 1 år nå og bruker str 17/18:)

Back
Topp