Skostørrelse?

*Smula*

Gift med forumet
Regner med de fleste må ut å kjøpe vårsko i disse dager! *JEI*

Hva størrelse har deres små nå?

Her har vi kjøpt joggesko i 24.

24?!? Så liten [:D]

Har bestil sko til Lucas nå å kjøpte str 10 (us). Det er vel 26/27 eller no [:)]

Lucas brukte 25 i fjor sommer å hatt 26 i vintersko nå

Lurer på om han har 26 i vintersko altså... Høstskoene hans passer fortsatt, så regner med han bruker dem en stund til. 

vi målte julie sin fot her om dagen, og endte på 23,5. derfor kjøpte vi alle vår sko i str 25[:)]

oj, ser ut som N har små føtter - sammen med Oliver hehe.

Han hadde 23 i vintersko (men de var svære når vi kjøpte dem), og gått opp 1 størrelse. Venter på vekst-spranget i føttene som somregel kommer gjennom sommeren!

Jeg syntes NM har helt perfekte føtter jeg! Men det er jo bare meg da, helt objektiv selvfølgelig. Kremt[8D]

Sånn, nå er jeg ferdig å snoke i tråden din, hahaha!!!![:D]

ORIGINAL: Trone

Jeg syntes NM har helt perfekte føtter jeg! Men det er jo bare meg da, helt objektiv selvfølgelig. Kremt[8D]

Sånn, nå er jeg ferdig å snoke i tråden din, hahaha!!!![:D]

HAHAHAHAHAHAHA!
Godt du legger spor igjen etter deg når du sniker iallefall[8D]

24/25[:D]

KO bruker 24 nå, har kjøpt 2 par nye nå i 25, og kjøpte vintersko (på salg, til neste vinter, samme skona som han har nå) i 26

Men KO har VELDIG BREDE føtter og mange sko vi prøver får han ikke på bare for han har så brede føtter [8D]

Så store bein deres har...evt. så små bein Una har. Her kjøpte vi nettopp 17. mai-sko i størrelse 23, og der hadde hun god vokseplass!

ORIGINAL: Oliver_sin_mamma

Her er det str 24[:)]

26...ugg...ug jeg vil ikke være den som har jenta med de store føttene her alstså[:D]men hun er laaang i foten og har bena godt plantet i bakken, hvet hva hun vil, og ikke prøv å hjelp før hun sier hjelp....Hjelp[:D]

Så bra...logga inn med tanke om å lage ein tråd om dette, så slapp eg det [:D]

Lurte på om jenta mi har veldig store føter, har nemlig kjøpt joggesko i str. 26...men ser me ikkje er aleine om det [;)]

Haakon må vel ha 24 eller 25.. må ta han med på skoshopping[:)]

Back
Topp